De kosten van het roken worden nu voor de hele samenleving berekend en niet alleen voor de persoon.quote:Op maandag 1 april 2024 20:41 schreef drakin het volgende:
Ik heb ooit een ander onderzoek gelezen, doordat rokers jonger sterven kosten ze minder aan pensioen en langdurige zorg of andere ziektes die op latere leeftijd ontstaan.
Maar ach zo werkt een verzekering, je betaald ook je leven lang een brandverzekering als jouw huis nooit in de fik vliegt.
geloof er niks van, staatsnieuws. en gebracht zoals ze het willen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Artikel van het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde uit 2017.
[..]
Trimbos instituut.
Er zit toch wel een klein verschil wat de overheid binnenkrijgt aan accijns en wat de kosten van rokers zijn.
Ik heb geen abonnement, dus een link heeft weinig zin. Maar in de samenvatting van dat NVTG journal stond oaquote:Op maandag 1 april 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kosten van het roken worden nu voor de hele samenleving berekend en niet alleen voor de persoon.
Meeste ziektegevallen komen bijvoorbeeld ook door onbewust meeroken.
Dus ik neem aan dat ze alle kosten hebben meegenomen.quote:Recent hebben 2 maatschappelijke kosten-batenanalyses de kosten van roken en de kosteneffectiviteit van rookpreventie in kaart gebracht.
Als je alles voor staatsnieuws uitmaakt, dan kun je niets meer geloven. Dus rook gerust maar door.quote:
https://nl.wikipedia.org/(...)ift_voor_Geneeskundequote:Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde (NTvG) is een Nederlandstalig, algemeen medisch tijdschrift dat wordt uitgegeven door de onafhankelijke Vereniging Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde.[1] Het NTvG stelt zichzelf ten doel de meest recente ontwikkelingen in de medische wetenschap te duiden en door erkende vakgenoten van commentaar te laten voorzien. Naast peer-reviewed onderzoek van eigen bodem publiceert het besprekingen van artikelen uit de internationale literatuur en stukken die de stand van zaken op een bepaald terrein weergeven. Het eerste nummer van NTvG verscheen in 1857. Daarmee is het een van de oudste nog bestaande tijdschriften in Nederland, en ook een van de oudste medische tijdschriften ter wereld.[2]
ja geen idee hoe je eraan komt denk?quote:Op maandag 1 april 2024 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh wacht mijn berekeningen kloppen niet. Anyways.
Een roker kost meer dan het opleverd
quote:Op maandag 1 april 2024 20:48 schreef drakin het volgende:
Ziek worden kost altijd teveel.
Word niet ziek en niet oud.
Jouw definitie van 'waarheid' is anders dan de daadwerkelijke waarheid.quote:Op maandag 1 april 2024 20:45 schreef kree het volgende:
en zeg het, dit is waarheid he. hahahaha. maargoed zal wel weer tegen het zere been aan zijn van aantal.
maar ok maakt niet uit, laat mij lekker roken enzo als ik dat nog wil. en snap jullie maar als ik ga stoppen is het wel op mijn voorwaarden.
Ik heb klittenband.quote:
Ja 1 keer gezien en dat was wel genoeg.quote:
Thanks Devviequote:Op maandag 1 april 2024 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar wel gefeliciteerd met je nieuwe woning
dat onderzoek is rigged he dat snap je wel?quote:Op maandag 1 april 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je alles voor staatsnieuws uitmaakt, dan kun je niets meer geloven. Dus rook gerust maar door.
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)ift_voor_Geneeskunde
Heb je wel gelijk in.Lees je dit @Lovely?quote:Op maandag 1 april 2024 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja 1 keer gezien en dat was wel genoeg.
Vind die van ttammo beter
Groningers zijn toch halve Friezenquote:Op maandag 1 april 2024 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in.Lees je dit @:Lovely?
1/10 de eerder.quote:
nou weet e het maakt ook niet uit. En van mij mag iedereen denken hoe ie wil hoor over roken of niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |