Hou op ze wordt niet gepest. Ze heeft er zelf voor gekozen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:49 schreef maryo55 het volgende: Hoe of wat iemand in het spel gedaan heeft. Denk en niemand weet wat een ander gedaan zou hebben met een vrijstelling kopen. Hoe de mensen nu tegen haar doen is ver beneden pijl Dit noemen ze PESTgedrag. Een Jimmy die tegen pestgedrag is en hier een of ander iets heeft opgezet doet hier het hards aan mee. Bah Bah misselijk makend gedrag om iemand volledig te negeren en zo voorbij lopen.
Nee ze zegt gewoon zoals het is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:08 schreef xdiashalizx het volgende:
En weeral loopt ze zichzelf weer te verdedigen, alles wat zij doet is normaal, alles op haar manier met de beste intenties, en kan zichzelf recht in de ogen aankijken, ze vergeet an passant dat ze op een hele vuile manier over heel veel mensen heeft gesproken daar...![]()
![]()
En nu weer tegen Glenn , opstoken dat Ty zich nooit bemoeid heeft met Glenn...wat een walgelijke vrouw is het....![]()
![]()
Uiteindelijk heeft ze niemand weggespeeltquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:09 schreef marky het volgende:
Wat ze nu zegt is dus ik heb Ty zoveel mogelijk vriendjes afgepakt en hij had dus eigenlijk alleen moeten staan maar Ty zoekt dan andere op en dat mag niet? Hij heeft zichzelf niet genomineerd dat heb jij gedaan. Hij heeft niemand weggespeeld dat heeft zij gedaan.
ze is een tokkie. kan alleen schreeuwen in een discussie en mensen afblaffen en zwart maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:09 schreef Jockari het volgende:
Ashley: "Meelopen met de rest ? Is niet mijn opvoeding"
Ze geeft Ty de schuld.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft ze niemand weggespeelt
Ze nomineren enkel
Die brak de dag dat ze binnen staptequote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:12 schreef marky het volgende:
Ze heeft de spiegel weer niet bij zich das duidelijk.
Nee jij zegt tegen mij hou eens op dat is geen mening gevenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik val niet aan, ik geef mijn mening ook.
Klopt en jij ook nietquote:
Gelukkig voor haar is daar allemans-vriendje Glenn er nog.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Ash aan het lullen over iedereen![]()
Ja meid je moet op de blaren zitten voor je eigen gedrag
Dit dus, het MOET zoals zij het wil en niet anders...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:16 schreef OmaJacky het volgende:
Dus de groep mag niet bepalen hoe zij het spel speelt, maar zij mag wel bepalen hoe de groep het allemaal moet doen.
Nou allemansquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar is daar allemans-vriendje Glenn er nog.
Door te zeggen dat iemand niet mag pseudomodden ben je aan het pseudomoddenquote:
Misschien valt ze best mee, maar hoe ze het spel daar speelt is niet die van een gelikte strateeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:18 schreef Jockari het volgende:
Als haar zogenaamde vrienden buiten dit huis, haar gedrag normaal vinden, dan stel ik me toch vragen hoor.
ze doelde op haarzelf met Karen,quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef Roxiebb het volgende:
Ze heeft heel veel lol gehad de voorbije weken. Zei ze voordien niet dat ze het superzwaar heeft gehad?
echt he..zogenaamd was ze het al vergetenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze wil 50 keer van Glenn horen wat er op die banner stond, klinkt als muziek in d'r oren... echt narcistische trekjes...
Ik zou als vriend (buiten het huis) geweldig vinden hoe zij het spel speelt en hoe ze zich staande houdt. En er zijn er meer die er zo over denken, gezien het vliegtuigjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:18 schreef Jockari het volgende:
Als haar zogenaamde vrienden buiten dit huis, haar gedrag normaal vinden, dan stel ik me toch vragen hoor.
Onzekerheid bij zichzelf wat proberen wegnemen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze wil 50 keer van Glenn horen wat er op die banner stond, klinkt als muziek in d'r oren... echt narcistische trekjes...
En iets met alles hier achter de schermen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaat de overige bewoners niet met zand in de ogen wrijven door te zeggen dat ze geen spijt heeft van wat ze heeft gedaan
Het feit dat ze zulke dingen op tv vertelt toont haar domheid.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Uiteraard begrijpt jouw familie jouw doen en daden, kan ook niet anders als je moeder bij een pestgroepje heeft gehoord, begrijp ik dan wel...
Ja dat wil ik dan weer wel zienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:25 schreef kiki2024 het volgende:
die kop van Ashley als ze nieuws krijgt dat volgende week de finale niet is
Ja... ze is leep en wil van anderen horen hoe goed ze wel niet is... dit doet ze vaker bij dingetjes is me opgevallen...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
echt he..zogenaamd was ze het al vergeten
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:25 schreef kiki2024 het volgende:
ja maar dat is voor ons niet duidelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En iets met alles hier achter de schermen?
Nee, net wat Glenn zegt....beide sportief en na Danny is Glenn meer naar Ty gegaan. Hopen ook samen te strijden ....Hebben altijd goed door een deur gekund.quote:
ja zoiets zie ze gister alquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:26 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja maar dat is voor ons niet duidelijk
ik denk zelf dat de febo dit heeft gestuurd (ash en de pot)
En de kop van die andere dat ze nog gegarandeerd een week met Ashley in het huis zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:25 schreef kiki2024 het volgende:
Heel benieuwd naar de beelden vanavond.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:31 schreef chufi het volgende:
En weer dat verhaal dat BB haar overtuigd heeft om het te doen ....
Gejank iddquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gejank? Nee hoor, ze verteld hoe zij het ziet.
Ik geloof er geen barst vanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:31 schreef chufi het volgende:
En weer dat verhaal dat BB haar overtuigd heeft om het te doen ....
We gaan het zien vanavond. Als dat stukje tenminste al in de uitzending zit want ik denk dat het nog wel uitgemolken gaat worden tot in de live uitzending van morgenavond, met een soort cliffhanger vanavond.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er geen barst van
Het is haar waarheid
Net zoals ze elke keer alles verdraait
Ja het is echt BB z'n schuld...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is haar waarheid
Zo'n soort verhaaltje hebben ze allemaal gehad denk ik, ieder geval ook Randy....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is haar waarheid
over dramaqueens gesproken....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:37 schreef mazaru het volgende:
Oh ik zie dat Karen ook niet meer naast Ashley wil slapen maar nu naast haar nieuwe beste vriendje ligt?
Valt me zwaar tegen van haar. Ze laat mensen vallen als een hete aardappel als er maar genoeg gif in haar oren wordt gefluisterdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
over dramaqueens gesproken....![]()
Karen laat zich wel enorm kennen hoor, wat een triest geval is dat nu
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Voor mij is Tom de winnaar.
Hij heeft het beste spel gespeeld.
Hij staat midden in de groep en is bevriend met iedereen. Blijkt wel uit het feit dat hij nog nooit door de groep is genomineerd.
Is geen meeloper. Verschuilt zich niet. Heeft moeilijkheden overwonnen. Is vaak de gangmaker. Doet het goed in spellen. Is actief en empatisch.
No glory without a fight.
Ash heeft bijna de hele groep tegen zich gekeerd. Speelt agressief.
Heeft in de spellen ook niet veel gepresteerd. Heeft alleen vrienden gemaakt in een klein select groepje. Is egoïstisch en niet erg actief. Voor mij geen winnaar.
Glenn is een prima kerel. Wel kortzichtig. Kan zich niet goed verplaatsen in een andere denkwijze. Heeft zich het hele spel verstopt achter Ash. Niet echt het spel gespeeld en weinig eigen keuzes gemaakt. Voor mij ook geen winnaar.
Echt wel die ene keer dat ze kookte moesten de bewoners van haar cijfers geven hoe lekker het was....en echt op de man af hun namen noemen hoe ze het vonden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja... ze is leep en wil van anderen horen hoe goed ze wel niet is... dit doet ze vaker bij dingetjes is me opgevallen...
Dat is in de DBK gebeurd, zonder SL trouwens, dus daar gaan we niks van zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar de beelden vanavond.
Waar Ash ook is, daar is het altijd warm: dus vandaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:49 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom zitten ze allemaal buiten?
Is het zo warm daar?
Ach ja, die mes was scherper dan ze verwacht had. Van haar allebeste maatje die ze terug ging denken dit al lang van plan was.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
BB heeft waarschijnlijk iedereen wel wat gepushed. Zij was gewoon meer bevattelijk. Zag het denk ik ook als een manier om de groep terug te pakken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is in de DBK gebeurd, zonder SL trouwens, dus daar gaan we niks van zien.
Ja inderdaad en dan nog het liefst ×10...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt wel die ene keer dat ze kookte moesten de bewoners van haar cijfers geven hoe lekker het was....en echt op de man af hun namen noemen hoe ze het vonden.![]()
Met welke reden moest zij de groep terugpakken??quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB heeft waarschijnlijk iedereen wel wat gepushed. Zij was gewoon meer bevattelijk. Zag het denk ik ook als een manier om de groep terug te pakken.
ER WERD HAAR NIKS GEGUND....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Met welke reden moest zij de groep terugpakken??
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Voor mij is Tom de winnaar.
Hij heeft het beste spel gespeeld.
Hij staat midden in de groep en is bevriend met iedereen. Blijkt wel uit het feit dat hij nog nooit door de groep is genomineerd.
Is geen meeloper. Verschuilt zich niet. Heeft moeilijkheden overwonnen. Is vaak de gangmaker. Doet het goed in spellen. Is actief en empatisch.
No glory without a fight.
Ash heeft bijna de hele groep tegen zich gekeerd. Speelt agressief.
Heeft in de spellen ook niet veel gepresteerd. Heeft alleen vrienden gemaakt in een klein select groepje. Is egoïstisch en niet erg actief. Voor mij geen winnaar.
Glenn is een prima kerel. Wel kortzichtig. Kan zich niet goed verplaatsen in een andere denkwijze. Heeft zich het hele spel verstopt achter Ash. Niet echt het spel gespeeld en weinig eigen keuzes gemaakt. Voor mij ook geen winnaar.
Zo waar, kinderen zijn al te groot om niks mee te krijgen, vaak via school.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Ash vraagt zich af hoe haar kinderen zich voelen na deze week, wat denk je zelf??
Dat je kids geen last hebben van jouw optreden, ik vind het oprecht sneu voor kids, die vragen hier niet om..
Dit dus, dit wil je je kids niet aandoen alleen omdat jij zo nodig jouw pad wil bewandelen, doe dat lekker met je kids, hebben ze veel meer aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Zo waar, kinderen zijn al te groot om niks mee te krijgen, vaak via school.
Hou toch op over die kinderen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus, dit wil je je kids niet aandoen alleen omdat jij zo nodig jouw pad wil bewandelen, doe dat lekker met je kids, hebben ze veel meer aan.
ja nadat de winnaar het pand heeft verlaten en #2 alleen is achtergebleven en na de uitzending ook weg magquote:
Ik hou me wijselijk stil,alleen de appel valt niet ver van de boom.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Zo waar, kinderen zijn al te groot om niks mee te krijgen, vaak via school.
Het gaat erom hoe ze het speelt. Je kan niet 24/7 het spel spelen, daar zit altijd een groot deel van je karakter bij. Anders raak je uitgeput. Je valt door de mand. De eerste 3 weken misschien niet. En toen was ze nog redelijk te behappen, maar daarna dus wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou als vriend (buiten het huis) geweldig vinden hoe zij het spel speelt en hoe ze zich staande houdt. En er zijn er meer die er zo over denken, gezien het vliegtuigje![]()
Ze speelt het spel op haar manier.
En het roddelen en stoken, dat doen ze daar allemaal, niemand uitgezonderd, ligt aan de setting en het concept BB. Je zit daar 24/7 op elkaar lip, zonder tv, krant of idee wat er in de buitenwereld gebeurt.
Maar dat is mijn persoonlijke mening, voor ik weer de hele cos over me heenkrijg.
Ash heeft de vrijstelling gekocht van het monopolygeld van de pot (want voorlopig is het nog van niemand) Zij kan hiermee een ronde verder komen. En zelfs als ze deze bank had overleeft, had ze sowieso zeker geweten dat ze er volgende week weer op zou staan.
Ash mag van mij in de finale komen, en dan mag Glenn de finale winnen van mij.
Er zijn altijd deelnemers met kinderen geweest, als dan niet in de leeftijd van de kinderen van Ashleyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus, dit wil je je kids niet aandoen alleen omdat jij zo nodig jouw pad wil bewandelen, doe dat lekker met je kids, hebben ze veel meer aan.
Zelfs daarin toont ze aan dat ook thuis alles om haar draait.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Ash vraagt zich af hoe haar kinderen zich voelen na deze week, wat denk je zelf??
Dat je kids geen last hebben van jouw optreden, ik vind het oprecht sneu voor kids, die vragen hier niet om..
Gewoon een eerlijke vent. Hij heeft gisteren met Ash erover gepraat, zou het zelf niet hebben gedaan, maar verder niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:04 schreef basicsaint het volgende:
Eigenlijk geen idee waarom Glenn zo aan Ash blijft hangen. Hij ziet het allemaal wel, maar mist het plaatje kennelijk.
Verder niet veel te beleven daar. Ze zullen straks wel weer mogen sporten in de gameyard.quote:
??quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou me wijselijk stil,alleen de appel valt niet ver van de boom.
Zelfs @:Paul heeft dit ondervonden.
Met dat vliegtuig , het zal je man zijn en dan mag zijn vrouw Ashley eigenlijk niet........arme vrouw. Zou niet graag in haar schoenen willen staat....ook al bedoelt hij er niks mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:04 schreef basicsaint het volgende:
Eigenlijk geen idee waarom Glenn zo aan Ash blijft hangen. Hij ziet het allemaal wel, maar mist het plaatje kennelijk.
Jij kreeg een reactie van haar zoon op X.quote:
Ah echt???quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kreeg een reactie van haar zoon op X.
************Mod Edit, de kinderen hun gedrag op media hoeft hier niet besproken te wordenquote:
ok wist ik niet, wanneer was dat?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
************Mod Edit, de kinderen hun gedrag op media hoeft hier niet besproken te worden
Op een account die van iedereen kan zijn. Zo komen de roddels in de cosquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
************Mod Edit, de kinderen hun gedrag op media hoeft hier niet besproken te worden
den appel...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
special shop is weg hahaquote:
Ja, maar was eigenlijk geroosterd brood.....voor afwisseling is dat wel lekker.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:22 schreef Joyce-43 het volgende:
vorig jaar deden ze olie in de pan bij de brood, brood kon zwemmen
En jaar daarvoor werd brood gecremeerdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:22 schreef Joyce-43 het volgende:
vorig jaar deden ze olie in de pan bij de brood, brood kon zwemmen
ja daar zijn ze nu ook mee bezig omdat brood oud is hebben nu ook in de pan liggenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar was eigenlijk geroosterd brood.....voor afwisseling is dat wel lekker.
Jemig, ze laten het brood ook gewoon onafgedekt liggen.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar zijn ze nu ook mee bezig omdat brood oud is hebben nu ook in de pan liggen
Nog 8quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoeveel bewoners zijn er nog? Lees even terug, maar lees alleen over Ash of hele morgen twinstreams met haar?
Cheech and Chong.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:33 schreef Jockari het volgende:
Vandaag geen pannenkoeken ? Of is dit gewoon een tussendoortje ?
[ afbeelding ]
Ik zie dit bedrag hier vaker terugkomen, maar dat klopt volgens mij niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
Ze heeft een ander geen pijn gedaan
Al die tijd haar tengels er vanaf gehouden
Nou 5500 is toch al een behoorlijk bedrag
Ze heeft min of meer aan Karen ontfutseld dat ze undercover was en dat deed ze daarna ook over Jimmy.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik zie dit bedrag hier vaker terugkomen, maar dat klopt volgens mij niet.
Ze is een keer in slaap gevallen met Karen wat ¤500 kostte. Dat is dus ¤ 250 pp. Ik vermoed dat haar de ¤5000 voor het ontdekken van de undercovers ook wordt aangerekend, maar dat is niet correct. Die ¤5000 boete was wanneer de undercovers zouden worden ontdekt/verraden: Danny heeft zichzelf onthuld en Karen geloof ik ook, dus dat kan Ashley niet worden aangerekend.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zag er ook wat vreemd uit ..
Slim van Ashley maar nog steeds de schuld van Karen als ze zich dit heeft laten ontfutselen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft min of meer aan Karen ontfutseld dat ze undercover was en dat deed ze daarna ook over Jimmy.
Geweldige cap. Ik twijfelde enkele seconden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zag er ook wat vreemd uit ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En haar ogen sluiten...ze heeft echt wel een streepje voor bij de FEBO...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
"Gisteren mocht ik, omwille van de situatie, even op bed liggen..."
Pseudomodden hoeft ook nietquote:
En van Danny dat hij zich heeft laten betrappen. Hij had zich er ook nog uit kunnen kletsen door te zeggen dat hij wou uittesten of ze wel echt aan het waken waren. Dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Slim van Ashley maar nog steeds de schuld van Karen als ze zich dit heeft laten ontfutselen.
krijg steeds meer waardering voor Randyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
Op zich prima wat Randy doet, niet negeren en het gesprek aangaan.
Ik denk dat dit gewoon Randy is, maar het zou ook zomaar kunnen dat hij het voor goodwill doet...
Bij mij verdient hij ook punten. Hij doet in ieder geval niet mee met dat natrappen terwijl iemand al op de grond ligt. Zo smerig en laf.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
krijg steeds meer waardering voor Randy
tot vorige week mocht die van mij wel![]()
maar lijkt mij een sympathieke gozer
Mwah Ashley wilde het voor zich houden en misbruik maken van de situatie om zo de macht te krijgen over de nominaties.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Slim van Ashley maar nog steeds de schuld van Karen als ze zich dit heeft laten ontfutselen.
Nee toch! Ze wou het spel spelen? Tsk!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:06 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah Ashley wilde het voor zich houden en misbruik maken van de situatie om zo de macht te krijgen over de nominaties.
Tja achter haar rug om is hij nog harder in zijn uitspraken over haar dan Ty.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
Op zich prima wat Randy doet, niet negeren en het gesprek aangaan.
Ik denk dat dit gewoon Randy is, maar het zou ook zomaar kunnen dat hij het voor goodwill doet...
Heb ik niet gehoord, ik ben wel blij dat ik die stream van jou niet heb.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:08 schreef marky het volgende:
[..]
Tja achter haar rug om is hij nog harder in zijn uitspraken over haar dan Ty.
Uiteindelijk doen ze dat allemaalquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dan snap ik hem niet, doet hij het idd voor de goodwill buiten..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:08 schreef marky het volgende:
[..]
en dat mag - is ook het spel - zo speelt zij ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:08 schreef marky het volgende:
[..]
Was ook niet nu op de streams. Je had het vorige week kunnen zien over het Hoogverraad etc.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord, ik ben wel blij dat ik die stream van jou niet heb.
ja een niet afkoopbare of vrij te spelen nominatiepin voor a.s. zaterdagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:11 schreef mazaru het volgende:
Misschien kan ze nog wat kopen. Ik zeg doen![]()
![]()
![]()
Tja die is altijd makkelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
en dat mag - is ook het spel - zo speelt zij ook
ook 20K laten verdwijnen is haar spel
maar ze zal dat na haar exit wel uitleggen
(komen dan alle FEBO afspraken naar buiten?)
tuurlijk voor de goodwill en ik snap hem daarinquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dan snap ik hem niet, doet hij het idd voor de goodwill buiten..
Gewoon sporten als plezier in game area zoals elke vrijdagmiddag vanaf 2 uurquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:13 schreef mazaru het volgende:
Ja joh, ga gewoon nog even pannenkoeken bakken joh.
Ohh ik dacht dat er een game kwamquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon sporten als plezier in game area
ik hoop op een dubbele exit met Randy als survivorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:14 schreef Clasientjuh het volgende:
Randy is een goeie gozer ik heb op hem gestemd om te blijven. Jimmy of Karen mag van mijn naar huis🙂
Vergeten dat het weer sportdag wasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk dat dit geen verplichting is, vrij sporten op de vrijdagmiddag...
Zo leuk om die 2 te zien op de streams, ze hebben zoveel lol samenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahaha, Randy scheurt uit zijn broek tijdens potje badminton met Ty...![]()
Hij heeft vanaf week 1 op Ash gestemd. Wat het groepje bestaande uit Ash Tom Ka wel gelukt is is Ty s groepje niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:09 schreef marky het volgende:
Wat ze nu zegt is dus ik heb Ty zoveel mogelijk vriendjes afgepakt en hij had dus eigenlijk alleen moeten staan maar Ty zoekt dan andere op en dat mag niet? Hij heeft zichzelf niet genomineerd dat heb jij gedaan. Hij heeft niemand weggespeeld dat heeft zij gedaan.
Kijk want ze was zo zielig omdat ze 20 k uit de pot heeft gehaald en en en niemand die het begreep en ze gingen bijna allemaal naar buiten ipv mij te troosten alleen Glenn ( waarmee ze nooit meer het spel zou delen want hij heeft gemeen tegen haar gedaan) en Tom ( die ze zo hard onder de grond heeft gestampt dat hij aan de andere kant van de aarde er weer boven kwam) die hebben haar getroost, maar de rest, zo hard moest ik huilen ervan, ze zijn allemaal gemeen tegen mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahaha, Randy scheurt uit zijn broek tijdens potje badminton met Ty...![]()
Plus dat ze zelf als 4eman undercover wilde gaan spelen.....en toen was het spel als vals spelen gestopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft min of meer aan Karen ontfutseld dat ze undercover was en dat deed ze daarna ook over Jimmy.
Ty heeft maar drie keer genomineerd. Week 1 was Danny niet Ty. Daarna was of Ty zelf al genomineerd of had de macht niet. Vorige week heeft hij voor het eerst zelf Ashley erop kunnen zetten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf week 1 op Ash gestemd. Wat het groepje bestaande uit Ash Tom Ka wel gelukt is is Ty s groepje niet gelukt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf week 1 op Ash gestemd. Wat het groepje bestaande uit Ash Tom Ka wel gelukt is is Ty s groepje niet gelukt.
Nee, tuurlijk niet.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:26 schreef Jockari het volgende:
Is de hottub al eens een keer volledig gereinigd ?
Nee, alleen bijgevuld maar vandaag zou moeten maar is niet gebeurt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:26 schreef Jockari het volgende:
ja, na afloop van BB2023quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:26 schreef Jockari het volgende:
goed zoquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy loopt in op Karen
BB / Poluitslagen
Exit Jimmy dusquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy loopt in op Karen
BB / Poluitslagen
Ik hoop het. Ben die schijnheil wel zat. Dat constante gejank van die vent voor vliegtuigjes en brieven en familiebezoekjes. Ga maar lekker naar huis.quote:
Heeft zeker zijn geluksonderbroek niet aan.quote:
Zaterdag zei glenn of randy gisterenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, alleen bijgevuld maar vandaag zou moeten maar is niet gebeurt.
Nog geen dag geleden......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef Roxiebb het volgende:
Ze heeft heel veel lol gehad de voorbije weken. Zei ze voordien niet dat ze het superzwaar heeft gehad?
Twee dagen? Al weken gaat het over niemand anders dan Ashley. Hier gaan ook van de 300 posten per topic gemiddeld zo'n 250 over Ashleyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Voorlopig gaat het al twee dagen over Ashly op verschillende BB sites
Das vaak he met queensquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Ze mist haar hont...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze slaapt echt?? Of ligt te piekeren hoe ze de week moet doorkomen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
Tja, Lady Di was er niks tegen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Ja precies weken liggen klagen bij Ash en Jim dat Tom haar deed negeren. Dat dat heel lag was om te doen . Ook die Jim vond het niet fijn dat Tom hem een week deed negeren. Nu zijn ze beiden hetzelfde aan het doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Iedereen weet ook nog steeds wie Jerrel was.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Nee, die mag dat want "zielig"quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Geen alarm voor Ashley dat ze ligt te slapen?
Heeft deze week al meer geslapen, maar BB staat alles toe.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze bewoog haar voet net nog .quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat zou toch wel een giller zijn 500 euries van de potquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
En dat zonder haar tutdoekje...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef Jockari het volgende:
Deze grand slam gaat ze winnen
[ afbeelding ]
Bewoners zouden er ook wat van kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Die zijn blij dat ze haar snavel even dicht houdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:09 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Bewoners zouden er ook wat van kunnen zeggen.
Waar is Karen??quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:06 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja precies weken liggen klagen bij Ash en Jim dat Tom haar deed negeren. Dat dat heel lag was om te doen . Ook die Jim vond het niet fijn dat Tom hem een week deed negeren. Nu zijn ze beiden hetzelfde aan het doen.
hij is wel 2 a 3 keer schoongemaakt hoor, afgelopen zondag is hij ook schoongemaaktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, alleen bijgevuld maar vandaag zou moeten maar is niet gebeurt.
Ash zal zichzelf volgende week nog wel een ticket kopen. Komt in orde.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:12 schreef woxxel2 het volgende:
Ik vind dat er geld uit de pot moet. Die pot moet omlaag
Busticket naar huisquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ash zal zichzelf volgende week nog wel een ticket kopen. Komt in orde.
Gebeurt ook nog wel....Wat anders had Glenn haar wel in de gaten gehouden.....dus...we kunnen erop wachten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:12 schreef woxxel2 het volgende:
Ik vind dat er geld uit de pot moet. Die pot moet omlaag
Ok....omdat Ashley het vroeg aan Glenn of hij schoongemaakt kan worden. En dat hoefde nog niet want vanavond wilde ze erin en dan was hij nog niet warm volgens Glennquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is wel 2 a 3 keer schoongemaakt hoor, afgelopen zondag is hij ook schoongemaakt
Ze zegt toch dat ze dat al wist. Zegt ze bij alles wat ze oneerlijk vind.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:21 schreef Kajmu het volgende:
Ashley die almaar denkt nog even volhouden schijt aan mijn mede bewoners ik ga het redden maar haar gezicht zien als ze er achter komt dat het een week langer gaat zijn, ik heb nu al binnenpret![]()
Ja zeker gaat ze zeggen "Ik wist het"quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze dat al wist. Zegt ze bij alles wat ze oneerlijk vind.
NEE alleen Ashley mag dit want niemand gunt haar iets en ze heeft nooit iets gekregen dus BB geeft haar haar welverdiende slaapjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Nou BB ¤500 uit de pot! Hup! Anders kan iedereen wel weer een middag dutje doen.
Er zijn mensen die gevoel hebben en het niet over hun hart kunnen krijgen om iemand helemaal alleen te zien. Glenn en Ash zijn af vanaf hij binnen is goed met elkaar. Door een rare aktie laat je je vrienden niet zomaar vallen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:04 schreef basicsaint het volgende:
Leuk iddquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:37 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Ondertussen hebben Ty en Randy weer de meeste lol Heerlijk om te zien die 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |