Tja die is altijd makkelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
en dat mag - is ook het spel - zo speelt zij ook
ook 20K laten verdwijnen is haar spel
maar ze zal dat na haar exit wel uitleggen
(komen dan alle FEBO afspraken naar buiten?)
tuurlijk voor de goodwill en ik snap hem daarinquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dan snap ik hem niet, doet hij het idd voor de goodwill buiten..
Gewoon sporten als plezier in game area zoals elke vrijdagmiddag vanaf 2 uurquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:13 schreef mazaru het volgende:
Ja joh, ga gewoon nog even pannenkoeken bakken joh.
Ohh ik dacht dat er een game kwamquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon sporten als plezier in game area
ik hoop op een dubbele exit met Randy als survivorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:14 schreef Clasientjuh het volgende:
Randy is een goeie gozer ik heb op hem gestemd om te blijven. Jimmy of Karen mag van mijn naar huis🙂
Vergeten dat het weer sportdag wasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk dat dit geen verplichting is, vrij sporten op de vrijdagmiddag...
Zo leuk om die 2 te zien op de streams, ze hebben zoveel lol samenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahaha, Randy scheurt uit zijn broek tijdens potje badminton met Ty...![]()
Hij heeft vanaf week 1 op Ash gestemd. Wat het groepje bestaande uit Ash Tom Ka wel gelukt is is Ty s groepje niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:09 schreef marky het volgende:
Wat ze nu zegt is dus ik heb Ty zoveel mogelijk vriendjes afgepakt en hij had dus eigenlijk alleen moeten staan maar Ty zoekt dan andere op en dat mag niet? Hij heeft zichzelf niet genomineerd dat heb jij gedaan. Hij heeft niemand weggespeeld dat heeft zij gedaan.
Kijk want ze was zo zielig omdat ze 20 k uit de pot heeft gehaald en en en niemand die het begreep en ze gingen bijna allemaal naar buiten ipv mij te troosten alleen Glenn ( waarmee ze nooit meer het spel zou delen want hij heeft gemeen tegen haar gedaan) en Tom ( die ze zo hard onder de grond heeft gestampt dat hij aan de andere kant van de aarde er weer boven kwam) die hebben haar getroost, maar de rest, zo hard moest ik huilen ervan, ze zijn allemaal gemeen tegen mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
"Gisteren mocht ik, omwille van de situatie, even op bed liggen..."
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahaha, Randy scheurt uit zijn broek tijdens potje badminton met Ty...![]()
Plus dat ze zelf als 4eman undercover wilde gaan spelen.....en toen was het spel als vals spelen gestopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft min of meer aan Karen ontfutseld dat ze undercover was en dat deed ze daarna ook over Jimmy.
Ty heeft maar drie keer genomineerd. Week 1 was Danny niet Ty. Daarna was of Ty zelf al genomineerd of had de macht niet. Vorige week heeft hij voor het eerst zelf Ashley erop kunnen zetten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf week 1 op Ash gestemd. Wat het groepje bestaande uit Ash Tom Ka wel gelukt is is Ty s groepje niet gelukt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf week 1 op Ash gestemd. Wat het groepje bestaande uit Ash Tom Ka wel gelukt is is Ty s groepje niet gelukt.
Nee, tuurlijk niet.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:26 schreef Jockari het volgende:
Is de hottub al eens een keer volledig gereinigd ?
Nee, alleen bijgevuld maar vandaag zou moeten maar is niet gebeurt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:26 schreef Jockari het volgende:
ja, na afloop van BB2023quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:26 schreef Jockari het volgende:
goed zoquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy loopt in op Karen
BB / Poluitslagen
Exit Jimmy dusquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy loopt in op Karen
BB / Poluitslagen
Ik hoop het. Ben die schijnheil wel zat. Dat constante gejank van die vent voor vliegtuigjes en brieven en familiebezoekjes. Ga maar lekker naar huis.quote:
Zaterdag zei glenn of randy gisterenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, alleen bijgevuld maar vandaag zou moeten maar is niet gebeurt.
Nog geen dag geleden......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef Roxiebb het volgende:
Ze heeft heel veel lol gehad de voorbije weken. Zei ze voordien niet dat ze het superzwaar heeft gehad?
Twee dagen? Al weken gaat het over niemand anders dan Ashley. Hier gaan ook van de 300 posten per topic gemiddeld zo'n 250 over Ashleyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Voorlopig gaat het al twee dagen over Ashly op verschillende BB sites
Das vaak he met queensquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Ze mist haar hont...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze slaapt echt?? Of ligt te piekeren hoe ze de week moet doorkomen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
"Gisteren mocht ik, omwille van de situatie, even op bed liggen..."
Tja, Lady Di was er niks tegen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Ja precies weken liggen klagen bij Ash en Jim dat Tom haar deed negeren. Dat dat heel lag was om te doen . Ook die Jim vond het niet fijn dat Tom hem een week deed negeren. Nu zijn ze beiden hetzelfde aan het doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
over dramaqueens gesproken....![]()
Karen laat zich wel enorm kennen hoor, wat een triest geval is dat nu
Iedereen weet ook nog steeds wie Jerrel was.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:48 schreef Poeziewoes het volgende:
Nee, die mag dat want "zielig"quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Geen alarm voor Ashley dat ze ligt te slapen?
Heeft deze week al meer geslapen, maar BB staat alles toe.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze bewoog haar voet net nog .quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat zou toch wel een giller zijn 500 euries van de potquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
En dat zonder haar tutdoekje...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef Jockari het volgende:
Deze grand slam gaat ze winnen
[ afbeelding ]
Bewoners zouden er ook wat van kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Die zijn blij dat ze haar snavel even dicht houdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:09 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Bewoners zouden er ook wat van kunnen zeggen.
Waar is Karen??quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:06 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja precies weken liggen klagen bij Ash en Jim dat Tom haar deed negeren. Dat dat heel lag was om te doen . Ook die Jim vond het niet fijn dat Tom hem een week deed negeren. Nu zijn ze beiden hetzelfde aan het doen.
hij is wel 2 a 3 keer schoongemaakt hoor, afgelopen zondag is hij ook schoongemaaktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, alleen bijgevuld maar vandaag zou moeten maar is niet gebeurt.
Ash zal zichzelf volgende week nog wel een ticket kopen. Komt in orde.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:12 schreef woxxel2 het volgende:
Ik vind dat er geld uit de pot moet. Die pot moet omlaag
Busticket naar huisquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ash zal zichzelf volgende week nog wel een ticket kopen. Komt in orde.
Gebeurt ook nog wel....Wat anders had Glenn haar wel in de gaten gehouden.....dus...we kunnen erop wachten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:12 schreef woxxel2 het volgende:
Ik vind dat er geld uit de pot moet. Die pot moet omlaag
Ok....omdat Ashley het vroeg aan Glenn of hij schoongemaakt kan worden. En dat hoefde nog niet want vanavond wilde ze erin en dan was hij nog niet warm volgens Glennquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is wel 2 a 3 keer schoongemaakt hoor, afgelopen zondag is hij ook schoongemaakt
Ze zegt toch dat ze dat al wist. Zegt ze bij alles wat ze oneerlijk vind.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:21 schreef Kajmu het volgende:
Ashley die almaar denkt nog even volhouden schijt aan mijn mede bewoners ik ga het redden maar haar gezicht zien als ze er achter komt dat het een week langer gaat zijn, ik heb nu al binnenpret![]()
Ja zeker gaat ze zeggen "Ik wist het"quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze dat al wist. Zegt ze bij alles wat ze oneerlijk vind.
NEE alleen Ashley mag dit want niemand gunt haar iets en ze heeft nooit iets gekregen dus BB geeft haar haar welverdiende slaapjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Nou BB ¤500 uit de pot! Hup! Anders kan iedereen wel weer een middag dutje doen.
Er zijn mensen die gevoel hebben en het niet over hun hart kunnen krijgen om iemand helemaal alleen te zien. Glenn en Ash zijn af vanaf hij binnen is goed met elkaar. Door een rare aktie laat je je vrienden niet zomaar vallen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:04 schreef basicsaint het volgende:
Eigenlijk geen idee waarom Glenn zo aan Ash blijft hangen. Hij ziet het allemaal wel, maar mist het plaatje kennelijk.
Leuk iddquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:37 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Ondertussen hebben Ty en Randy weer de meeste lol Heerlijk om te zien die 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |