Hou op ze wordt niet gepest. Ze heeft er zelf voor gekozen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:49 schreef maryo55 het volgende: Hoe of wat iemand in het spel gedaan heeft. Denk en niemand weet wat een ander gedaan zou hebben met een vrijstelling kopen. Hoe de mensen nu tegen haar doen is ver beneden pijl Dit noemen ze PESTgedrag. Een Jimmy die tegen pestgedrag is en hier een of ander iets heeft opgezet doet hier het hards aan mee. Bah Bah misselijk makend gedrag om iemand volledig te negeren en zo voorbij lopen.
Nee ze zegt gewoon zoals het is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:08 schreef xdiashalizx het volgende:
En weeral loopt ze zichzelf weer te verdedigen, alles wat zij doet is normaal, alles op haar manier met de beste intenties, en kan zichzelf recht in de ogen aankijken, ze vergeet an passant dat ze op een hele vuile manier over heel veel mensen heeft gesproken daar...![]()
![]()
En nu weer tegen Glenn , opstoken dat Ty zich nooit bemoeid heeft met Glenn...wat een walgelijke vrouw is het....![]()
![]()
Uiteindelijk heeft ze niemand weggespeeltquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:09 schreef marky het volgende:
Wat ze nu zegt is dus ik heb Ty zoveel mogelijk vriendjes afgepakt en hij had dus eigenlijk alleen moeten staan maar Ty zoekt dan andere op en dat mag niet? Hij heeft zichzelf niet genomineerd dat heb jij gedaan. Hij heeft niemand weggespeeld dat heeft zij gedaan.
ze is een tokkie. kan alleen schreeuwen in een discussie en mensen afblaffen en zwart maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:09 schreef Jockari het volgende:
Ashley: "Meelopen met de rest ? Is niet mijn opvoeding"
Ze geeft Ty de schuld.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft ze niemand weggespeelt
Ze nomineren enkel
Die brak de dag dat ze binnen staptequote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:12 schreef marky het volgende:
Ze heeft de spiegel weer niet bij zich das duidelijk.
Nee jij zegt tegen mij hou eens op dat is geen mening gevenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik val niet aan, ik geef mijn mening ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |