Den zuurheid....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy ziet er bedrukt uit........
karen vraagt wat er is
sip omdat hij het aanmaakblokje van binnen niet mee naar buiten mocht nemen.. .want anderen mochten dat wel.
Hij probeert in de situatie te komen maar het hangt in de lucht
Karen moet keihard giechelen..........
Jimmy: iedereen loopt me op te hypen ' je krijgt een vliegtuig, je krijgt een vliegtuig' en dan ga ik daarop hopen en dan denk ik hmm ja.. en dan ben ik teleurgesteldhij is nu klaar met de vliegtuigen.
Karen: misschien komt er morgen nog 1
Jimmy : nee ik ben niet de kandidaat waar ze dat voor doen, het is oke, dat geeft niet... (NEUHJJJ Dat geeft niet)
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:32 schreef Snoozey het volgende:
ach wat lief, het is haar echt gegund. jim over het vliegtuig
als je zo makkelijk je vriendschap weggooit verdien je geen vriendschap echt ongelovelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom vraagt of Karen denkt dat de vriendschap terug kan komen. Karen is weer eens besluiteloos.
Nee dat doet alleen Ashley…quote:
Mijn idee. Blijf maar lekker bij je nieuwe vriendjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je zo makkelijk je vriendschap weggooit verdien je geen vriendschap echt ongelovelijk
Iemand kan in de luwte al van alles opvangen, maar er aan de oppervlakte nog niet veel mee doen. Maar intern dus wel opslaan. Ergens volgt den druppel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je zo makkelijk je vriendschap weggooit verdien je geen vriendschap echt ongelovelijk
nou ik ben enigskind en ik ben totaal anders hoor dus is wel erg makkelijk gedacht dat dan. dus makkelijk gedacht en kolder!quote:
Het betekent natuurlijk niet dat het voor 100% van alle only childs geldt. Maar als je er statistieken op loslaat, gok ik dat het percentage wel hoger ligt in die groep.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik ben enigskind en ik ben totaal anders hoor dus is wel erg makkelijk gedacht dat dan. dus makkelijk gedacht en kolder!
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu gaat Ashley rondjes lopen met al haar overgebleven vrienden.
Niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:44 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley loopt in haar eentje rondjes in de tuin. ben benieuwd of ze vrijwillig vertrekt nadat ze zich zo rot blijft voelen
Die gaat echt niet wegquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:44 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley loopt in haar eentje rondjes in de tuin. ben benieuwd of ze vrijwillig vertrekt nadat ze zich zo rot blijft voelen
Ik ga daar vanuit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze überhaupt nog 2 weken blijft. denk het niet
Alle leden van de koninklijke wandelclubquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu gaat Ashley rondjes lopen met al haar overgebleven vrienden.
Verloren en zich verlorenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ash heeft zich allang verloren in het spel
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Alle leden van de koninklijke wandelclub
Ze voelt zich niet rot. Dit is haar spel. Ze probeert zieltjes te winnen van de kijker. De mensen in het huis interesseren haar nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:44 schreef kiki2024 het volgende:
En dat Bart eten meeneemt en Ash dan zegt; dit is voor mij, gaan jullie maar fijn winkelen, al zou ze vast wel delen met Glenn, Tom, Randy en Kaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:19 schreef Kayro het volgende:
Zo, en dan nu nog ff een freeze erachteraan
Kids en Bart komen binnen..
Nog meer poen uit de pot🤗🥳🤓
Nopequote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:51 schreef Ebinas het volgende:
Zijn ze er nu al achter dat ze 1 week langer moeten ?
Banner voortgetrokken door Ashquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:54 schreef Ebinas het volgende:
Denk het wel, da's wel aardig bedoeld van ze.
(Met zelf gemaakte banner rondlopen ter vervanging van een vliegtuig voor Jimmy)
Maar wat Ashely flikt dat is allemaal heel normaal!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:49 schreef maryo55 het volgende:
Hoe of wat iemand in het spel gedaan heeft. Denk en niemand weet wat een ander gedaan zou hebben met een vrijstelling kopen. Hoe de mensen nu tegen haar doen is ver beneden pijl Dit noemen ze PESTgedrag. Een Jimmy die tegen pestgedrag is en hier een of ander iets heeft opgezet doet hier het hards aan mee. Bah Bah misselijk makend gedrag om iemand volledig te negeren en zo voorbij lopen.
Hij had het aanmaakblokje in de kachel gehouden en liep met een brandend blokje tussen de tang geklemd naar buiten. Dat vond BB niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy stop waar je mee bezig bent zegt BB, zag even niet wat hij deed
Ja dat is 'pesten' sinds ze op de knop gedrukt heeft, die 10 weken ervoor heette dat 'smullen'quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar wat Ashely flikt dat is allemaal heel normaal!!
TV maken zeggen die Freaks dan 😀quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat is 'pesten' sinds ze op de knop gedrukt heeft, die 10 weken ervoor heette dat 'smullen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |