Jimmy moet zijn grote jongensbroek maar eens aantrekken en stoppen zich als een kleuter gedragenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:17 schreef BigBreg83 het volgende:
Jimmy laat zich ook kennen hoor omdat het vliegtuigje weer niet voor hem was.
Welnee, kijken we weer naar slapende en kaartende mensen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef Lrod01 het volgende:
Hopelijk gaat die slang met 2 gezichten (Jimmy) naar huis morgen. Mocht hem wel in het begin maar heb me lelijk in hem vergist. Waardeloos vals persoon.
Hij zei gisterenavond van welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef Willewa het volgende:
Begin me toch ook sterk af te vragen of Glenn ook zo’n supermoeilijke vrouw thuis heeft zitten dat ie zo in een knuffelrol schiet constant voor zo’n supermoeilijke.
Komt eraan toch? morgen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy is sip omdat er nog steeds geen vlieger voor hem is gekomen
Ze heeft het zichzelf aangedaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! Al dat leedvermaak terwijl er iemand op instorten staat en nu dit. Ik geniet!
nooit wat aan gevonden. echt niet iemand die iedereen als vriend in zijn leven zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef Lrod01 het volgende:
Hopelijk gaat die slang met 2 gezichten (Jimmy) naar huis morgen. Mocht hem wel in het begin maar heb me lelijk in hem vergist. Waardeloos vals persoon.
Ja, die speelde een mooi spelletje in het begin. Nu komt zijn ware aard naar buiten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef Lrod01 het volgende:
Hahahha dan lig ik echt in een deuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:19 schreef Kayro het volgende:
Zo, en dan nu nog ff een freeze erachteraan
Kids en Bart komen binnen..
Nog meer poen uit de pot🤗🥳🤓
ik zou bijna zeggen jammerquote:
Ja, weet niet of dat een klein grapje was though. Maar kan kern van waarheid inzitten. Hij lijkt zonder gekheid wel afgetraind/geprogrammeerd om zulke moeilijke gevallen te verzorgen.quote:
Dat is het hequote:
Hij is gewoon klaar met die vrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jimmy moet zijn grote jongensbroek maar eens aantrekken en stoppen zich als een kleuter gedragen
ik wacht nog even haha. als karen weer normaal gaat doen kan ze mijn stem krijgen, anders idd randyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:21 schreef mazaru het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk is het niet te laat want hij staat behoorlijk laag al.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:21 schreef mazaru het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |