Droogt wel weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme die thee/handoek waar ze der neus aan stond af te vegen en tranen meer droogde hangt ze zo weer aan het haakje in de keuken. Wat goor
Nee, Karen is af bij mij. Met zulke vrienden zit je nooit zonder vijanden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:21 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik wacht nog even haha. als karen weer normaal gaat doen kan ze mijn stem krijgen, anders idd randy
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme die thee/handoek waar ze der neus aan stond af te vegen en tranen meer droogde hangt ze zo weer aan het haakje in de keuken. Wat goor
Daaruit blijkt gewoon dat ze het spel niet aankan. Ze doet alsof ze gepest wordt maar dat is niet aan de orde. Ze trekt alle zieligheid registers open.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is het he
Ik vind het niet netjes haar daad , maar goed zij heeft het gedaan en in haar hoofd had ze er goede redenen voor
Vervolgens zegt ze ik sta er nog steeds achter
Maar waarom al dat gejank dan..
Trek zoals jimmy dat zo mooi kan zeggen je grote jongens broek aan..
Neus in de lucht borst vooruit en sta dan boven iedereen
Ik heb meer last van dat achteruit gehinnik, krijg het er zelf benauwd vanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Karen is af bij mij. Met zulke vrienden zit je nooit zonder vijanden.
Waarom mag karen nu niet ook haar eigen keuzes maken en daar achter staanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Karen is af bij mij. Met zulke vrienden zit je nooit zonder vijanden.
Klassieke allesverdraaister.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:23 schreef marky het volgende:
[..]
Daaruit blijkt gewoon dat ze het spel niet aankan. Ze doet alsof ze gepest wordt maar dat is niet aan de orde. Ze trekt alle zieligheid registers open.
Weet het niet, maar niet ieder enig kind is zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:20 schreef KangaP het volgende:
Is Ashley enig kind ? Zou veel kunnen verklaren •
Freeze?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:25 schreef Willewa het volgende:
Pot meermaals in beeld. Gaat er wat gebeuren?
Nee, steeds daarna pannen naar Ashley .. gewoon shotjes maken voor de uitzending.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:25 schreef Willewa het volgende:
Pot meermaals in beeld. Gaat er wat gebeuren?
Precies, en hoe je gebracht wordt, heb je niet zelf in de hand, ze kunnen je maken of breken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet vergeten dat de overgrote meerderheid van de kijkers niet streamt.
Wat deed hij heb jij dat gezien?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
BB: Jimmy stop waar je mee bezig bent!
Ah zo. Goeiequote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, steeds daarna pannen naar Ashley .. gewoon shotjes maken voor de uitzending.
Daar begon ze al mee zodra haar ogen open warenquote:
Net op stream 1 eventjes ze was met haar teensnagels bezig zo te zienquote:
33 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar begon ze al mee zodra haar ogen open waren
Valt me ine op normaal zijn de in beeld min van iedereen wel zon beetje gelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net op stream 1 eventjes ze was met haar teensnagels bezig zo te zien
Het gaat ook over zijn wasgoed he?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:30 schreef Kayro het volgende:
[..]
Die arme glenneke voert niet direct haar orders uit...
Denk dat ze te weining drama maaktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Valt me ine op normaal zijn de in beeld min van iedereen wel zon beetje gelijk
dat is ware kolderquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:20 schreef KangaP het volgende:
Is Ashley enig kind ? Zou veel kunnen verklaren •
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |