Hou toch op over die kinderen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus, dit wil je je kids niet aandoen alleen omdat jij zo nodig jouw pad wil bewandelen, doe dat lekker met je kids, hebben ze veel meer aan.
ja nadat de winnaar het pand heeft verlaten en #2 alleen is achtergebleven en na de uitzending ook weg magquote:
Ik hou me wijselijk stil,alleen de appel valt niet ver van de boom.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Zo waar, kinderen zijn al te groot om niks mee te krijgen, vaak via school.
Het gaat erom hoe ze het speelt. Je kan niet 24/7 het spel spelen, daar zit altijd een groot deel van je karakter bij. Anders raak je uitgeput. Je valt door de mand. De eerste 3 weken misschien niet. En toen was ze nog redelijk te behappen, maar daarna dus wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou als vriend (buiten het huis) geweldig vinden hoe zij het spel speelt en hoe ze zich staande houdt. En er zijn er meer die er zo over denken, gezien het vliegtuigje![]()
Ze speelt het spel op haar manier.
En het roddelen en stoken, dat doen ze daar allemaal, niemand uitgezonderd, ligt aan de setting en het concept BB. Je zit daar 24/7 op elkaar lip, zonder tv, krant of idee wat er in de buitenwereld gebeurt.
Maar dat is mijn persoonlijke mening, voor ik weer de hele cos over me heenkrijg.
Ash heeft de vrijstelling gekocht van het monopolygeld van de pot (want voorlopig is het nog van niemand) Zij kan hiermee een ronde verder komen. En zelfs als ze deze bank had overleeft, had ze sowieso zeker geweten dat ze er volgende week weer op zou staan.
Ash mag van mij in de finale komen, en dan mag Glenn de finale winnen van mij.
Er zijn altijd deelnemers met kinderen geweest, als dan niet in de leeftijd van de kinderen van Ashleyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus, dit wil je je kids niet aandoen alleen omdat jij zo nodig jouw pad wil bewandelen, doe dat lekker met je kids, hebben ze veel meer aan.
Zelfs daarin toont ze aan dat ook thuis alles om haar draait.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Ash vraagt zich af hoe haar kinderen zich voelen na deze week, wat denk je zelf??
Dat je kids geen last hebben van jouw optreden, ik vind het oprecht sneu voor kids, die vragen hier niet om..
Gewoon een eerlijke vent. Hij heeft gisteren met Ash erover gepraat, zou het zelf niet hebben gedaan, maar verder niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:04 schreef basicsaint het volgende:
Eigenlijk geen idee waarom Glenn zo aan Ash blijft hangen. Hij ziet het allemaal wel, maar mist het plaatje kennelijk.
Verder niet veel te beleven daar. Ze zullen straks wel weer mogen sporten in de gameyard.quote:
??quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou me wijselijk stil,alleen de appel valt niet ver van de boom.
Zelfs @:Paul heeft dit ondervonden.
Met dat vliegtuig , het zal je man zijn en dan mag zijn vrouw Ashley eigenlijk niet........arme vrouw. Zou niet graag in haar schoenen willen staat....ook al bedoelt hij er niks mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:04 schreef basicsaint het volgende:
Eigenlijk geen idee waarom Glenn zo aan Ash blijft hangen. Hij ziet het allemaal wel, maar mist het plaatje kennelijk.
Jij kreeg een reactie van haar zoon op X.quote:
Ah echt???quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kreeg een reactie van haar zoon op X.
************Mod Edit, de kinderen hun gedrag op media hoeft hier niet besproken te wordenquote:
ok wist ik niet, wanneer was dat?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
************Mod Edit, de kinderen hun gedrag op media hoeft hier niet besproken te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |