Dat is in de DBK gebeurd, zonder SL trouwens, dus daar gaan we niks van zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar de beelden vanavond.
Waar Ash ook is, daar is het altijd warm: dus vandaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:49 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom zitten ze allemaal buiten?
Is het zo warm daar?
Ach ja, die mes was scherper dan ze verwacht had. Van haar allebeste maatje die ze terug ging denken dit al lang van plan was.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
over dramaqueens gesproken....![]()
Karen laat zich wel enorm kennen hoor, wat een triest geval is dat nu
BB heeft waarschijnlijk iedereen wel wat gepushed. Zij was gewoon meer bevattelijk. Zag het denk ik ook als een manier om de groep terug te pakken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is in de DBK gebeurd, zonder SL trouwens, dus daar gaan we niks van zien.
Ja inderdaad en dan nog het liefst ×10...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt wel die ene keer dat ze kookte moesten de bewoners van haar cijfers geven hoe lekker het was....en echt op de man af hun namen noemen hoe ze het vonden.![]()
Met welke reden moest zij de groep terugpakken??quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB heeft waarschijnlijk iedereen wel wat gepushed. Zij was gewoon meer bevattelijk. Zag het denk ik ook als een manier om de groep terug te pakken.
ER WERD HAAR NIKS GEGUND....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Met welke reden moest zij de groep terugpakken??
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Voor mij is Tom de winnaar.
Hij heeft het beste spel gespeeld.
Hij staat midden in de groep en is bevriend met iedereen. Blijkt wel uit het feit dat hij nog nooit door de groep is genomineerd.
Is geen meeloper. Verschuilt zich niet. Heeft moeilijkheden overwonnen. Is vaak de gangmaker. Doet het goed in spellen. Is actief en empatisch.
No glory without a fight.
Ash heeft bijna de hele groep tegen zich gekeerd. Speelt agressief.
Heeft in de spellen ook niet veel gepresteerd. Heeft alleen vrienden gemaakt in een klein select groepje. Is egoïstisch en niet erg actief. Voor mij geen winnaar.
Glenn is een prima kerel. Wel kortzichtig. Kan zich niet goed verplaatsen in een andere denkwijze. Heeft zich het hele spel verstopt achter Ash. Niet echt het spel gespeeld en weinig eigen keuzes gemaakt. Voor mij ook geen winnaar.
Zo waar, kinderen zijn al te groot om niks mee te krijgen, vaak via school.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Ash vraagt zich af hoe haar kinderen zich voelen na deze week, wat denk je zelf??
Dat je kids geen last hebben van jouw optreden, ik vind het oprecht sneu voor kids, die vragen hier niet om..
Dit dus, dit wil je je kids niet aandoen alleen omdat jij zo nodig jouw pad wil bewandelen, doe dat lekker met je kids, hebben ze veel meer aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Zo waar, kinderen zijn al te groot om niks mee te krijgen, vaak via school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |