ze doelde op haarzelf met Karen,quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:20 schreef Roxiebb het volgende:
Ze heeft heel veel lol gehad de voorbije weken. Zei ze voordien niet dat ze het superzwaar heeft gehad?
echt he..zogenaamd was ze het al vergetenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze wil 50 keer van Glenn horen wat er op die banner stond, klinkt als muziek in d'r oren... echt narcistische trekjes...
Ik zou als vriend (buiten het huis) geweldig vinden hoe zij het spel speelt en hoe ze zich staande houdt. En er zijn er meer die er zo over denken, gezien het vliegtuigjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:18 schreef Jockari het volgende:
Als haar zogenaamde vrienden buiten dit huis, haar gedrag normaal vinden, dan stel ik me toch vragen hoor.
Onzekerheid bij zichzelf wat proberen wegnemen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze wil 50 keer van Glenn horen wat er op die banner stond, klinkt als muziek in d'r oren... echt narcistische trekjes...
En iets met alles hier achter de schermen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaat de overige bewoners niet met zand in de ogen wrijven door te zeggen dat ze geen spijt heeft van wat ze heeft gedaan
Het feit dat ze zulke dingen op tv vertelt toont haar domheid.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Uiteraard begrijpt jouw familie jouw doen en daden, kan ook niet anders als je moeder bij een pestgroepje heeft gehoord, begrijp ik dan wel...
Ja dat wil ik dan weer wel zienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:25 schreef kiki2024 het volgende:
die kop van Ashley als ze nieuws krijgt dat volgende week de finale niet is
Ja... ze is leep en wil van anderen horen hoe goed ze wel niet is... dit doet ze vaker bij dingetjes is me opgevallen...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
echt he..zogenaamd was ze het al vergeten
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:25 schreef kiki2024 het volgende:
ja maar dat is voor ons niet duidelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En iets met alles hier achter de schermen?
Nee, net wat Glenn zegt....beide sportief en na Danny is Glenn meer naar Ty gegaan. Hopen ook samen te strijden ....Hebben altijd goed door een deur gekund.quote:
ja zoiets zie ze gister alquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:26 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja maar dat is voor ons niet duidelijk
ik denk zelf dat de febo dit heeft gestuurd (ash en de pot)
En de kop van die andere dat ze nog gegarandeerd een week met Ashley in het huis zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:25 schreef kiki2024 het volgende:
Heel benieuwd naar de beelden vanavond.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:31 schreef chufi het volgende:
En weer dat verhaal dat BB haar overtuigd heeft om het te doen ....
Gejank iddquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gejank? Nee hoor, ze verteld hoe zij het ziet.
Ik geloof er geen barst vanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:31 schreef chufi het volgende:
En weer dat verhaal dat BB haar overtuigd heeft om het te doen ....
We gaan het zien vanavond. Als dat stukje tenminste al in de uitzending zit want ik denk dat het nog wel uitgemolken gaat worden tot in de live uitzending van morgenavond, met een soort cliffhanger vanavond.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er geen barst van
Het is haar waarheid
Net zoals ze elke keer alles verdraait
Ja het is echt BB z'n schuld...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is haar waarheid
Zo'n soort verhaaltje hebben ze allemaal gehad denk ik, ieder geval ook Randy....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is haar waarheid
over dramaqueens gesproken....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:37 schreef mazaru het volgende:
Oh ik zie dat Karen ook niet meer naast Ashley wil slapen maar nu naast haar nieuwe beste vriendje ligt?
Valt me zwaar tegen van haar. Ze laat mensen vallen als een hete aardappel als er maar genoeg gif in haar oren wordt gefluisterdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
over dramaqueens gesproken....![]()
Karen laat zich wel enorm kennen hoor, wat een triest geval is dat nu
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Voor mij is Tom de winnaar.
Hij heeft het beste spel gespeeld.
Hij staat midden in de groep en is bevriend met iedereen. Blijkt wel uit het feit dat hij nog nooit door de groep is genomineerd.
Is geen meeloper. Verschuilt zich niet. Heeft moeilijkheden overwonnen. Is vaak de gangmaker. Doet het goed in spellen. Is actief en empatisch.
No glory without a fight.
Ash heeft bijna de hele groep tegen zich gekeerd. Speelt agressief.
Heeft in de spellen ook niet veel gepresteerd. Heeft alleen vrienden gemaakt in een klein select groepje. Is egoïstisch en niet erg actief. Voor mij geen winnaar.
Glenn is een prima kerel. Wel kortzichtig. Kan zich niet goed verplaatsen in een andere denkwijze. Heeft zich het hele spel verstopt achter Ash. Niet echt het spel gespeeld en weinig eigen keuzes gemaakt. Voor mij ook geen winnaar.
Echt wel die ene keer dat ze kookte moesten de bewoners van haar cijfers geven hoe lekker het was....en echt op de man af hun namen noemen hoe ze het vonden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja... ze is leep en wil van anderen horen hoe goed ze wel niet is... dit doet ze vaker bij dingetjes is me opgevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |