Op een account die van iedereen kan zijn. Zo komen de roddels in de cosquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
************Mod Edit, de kinderen hun gedrag op media hoeft hier niet besproken te worden
den appel...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
************Mod Edit, de kinderen hun gedrag op media hoeft hier niet besproken te worden
special shop is weg hahaquote:
Ja, maar was eigenlijk geroosterd brood.....voor afwisseling is dat wel lekker.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:22 schreef Joyce-43 het volgende:
vorig jaar deden ze olie in de pan bij de brood, brood kon zwemmen
En jaar daarvoor werd brood gecremeerdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:22 schreef Joyce-43 het volgende:
vorig jaar deden ze olie in de pan bij de brood, brood kon zwemmen
ja daar zijn ze nu ook mee bezig omdat brood oud is hebben nu ook in de pan liggenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar was eigenlijk geroosterd brood.....voor afwisseling is dat wel lekker.
Jemig, ze laten het brood ook gewoon onafgedekt liggen.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar zijn ze nu ook mee bezig omdat brood oud is hebben nu ook in de pan liggen
Nog 8quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoeveel bewoners zijn er nog? Lees even terug, maar lees alleen over Ash of hele morgen twinstreams met haar?
Cheech and Chong.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:33 schreef Jockari het volgende:
Vandaag geen pannenkoeken ? Of is dit gewoon een tussendoortje ?
[ afbeelding ]
Ik zie dit bedrag hier vaker terugkomen, maar dat klopt volgens mij niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
Ze heeft een ander geen pijn gedaan
Al die tijd haar tengels er vanaf gehouden
Nou 5500 is toch al een behoorlijk bedrag
Ze heeft min of meer aan Karen ontfutseld dat ze undercover was en dat deed ze daarna ook over Jimmy.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik zie dit bedrag hier vaker terugkomen, maar dat klopt volgens mij niet.
Ze is een keer in slaap gevallen met Karen wat ¤500 kostte. Dat is dus ¤ 250 pp. Ik vermoed dat haar de ¤5000 voor het ontdekken van de undercovers ook wordt aangerekend, maar dat is niet correct. Die ¤5000 boete was wanneer de undercovers zouden worden ontdekt/verraden: Danny heeft zichzelf onthuld en Karen geloof ik ook, dus dat kan Ashley niet worden aangerekend.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zag er ook wat vreemd uit ..
Slim van Ashley maar nog steeds de schuld van Karen als ze zich dit heeft laten ontfutselen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft min of meer aan Karen ontfutseld dat ze undercover was en dat deed ze daarna ook over Jimmy.
Geweldige cap. Ik twijfelde enkele seconden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zag er ook wat vreemd uit ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En haar ogen sluiten...ze heeft echt wel een streepje voor bij de FEBO...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
"Gisteren mocht ik, omwille van de situatie, even op bed liggen..."
Pseudomodden hoeft ook nietquote:
En van Danny dat hij zich heeft laten betrappen. Hij had zich er ook nog uit kunnen kletsen door te zeggen dat hij wou uittesten of ze wel echt aan het waken waren. Dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Slim van Ashley maar nog steeds de schuld van Karen als ze zich dit heeft laten ontfutselen.
krijg steeds meer waardering voor Randyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
Op zich prima wat Randy doet, niet negeren en het gesprek aangaan.
Ik denk dat dit gewoon Randy is, maar het zou ook zomaar kunnen dat hij het voor goodwill doet...
Bij mij verdient hij ook punten. Hij doet in ieder geval niet mee met dat natrappen terwijl iemand al op de grond ligt. Zo smerig en laf.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
krijg steeds meer waardering voor Randy
tot vorige week mocht die van mij wel![]()
maar lijkt mij een sympathieke gozer
Mwah Ashley wilde het voor zich houden en misbruik maken van de situatie om zo de macht te krijgen over de nominaties.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Slim van Ashley maar nog steeds de schuld van Karen als ze zich dit heeft laten ontfutselen.
Nee toch! Ze wou het spel spelen? Tsk!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:06 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah Ashley wilde het voor zich houden en misbruik maken van de situatie om zo de macht te krijgen over de nominaties.
Tja achter haar rug om is hij nog harder in zijn uitspraken over haar dan Ty.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
Op zich prima wat Randy doet, niet negeren en het gesprek aangaan.
Ik denk dat dit gewoon Randy is, maar het zou ook zomaar kunnen dat hij het voor goodwill doet...
Heb ik niet gehoord, ik ben wel blij dat ik die stream van jou niet heb.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:08 schreef marky het volgende:
[..]
Tja achter haar rug om is hij nog harder in zijn uitspraken over haar dan Ty.
Uiteindelijk doen ze dat allemaalquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dan snap ik hem niet, doet hij het idd voor de goodwill buiten..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:08 schreef marky het volgende:
[..]
en dat mag - is ook het spel - zo speelt zij ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:08 schreef marky het volgende:
[..]
Was ook niet nu op de streams. Je had het vorige week kunnen zien over het Hoogverraad etc.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord, ik ben wel blij dat ik die stream van jou niet heb.
ja een niet afkoopbare of vrij te spelen nominatiepin voor a.s. zaterdagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:11 schreef mazaru het volgende:
Misschien kan ze nog wat kopen. Ik zeg doen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |