Tja die is altijd makkelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
en dat mag - is ook het spel - zo speelt zij ook
ook 20K laten verdwijnen is haar spel
maar ze zal dat na haar exit wel uitleggen
(komen dan alle FEBO afspraken naar buiten?)
tuurlijk voor de goodwill en ik snap hem daarinquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dan snap ik hem niet, doet hij het idd voor de goodwill buiten..
Gewoon sporten als plezier in game area zoals elke vrijdagmiddag vanaf 2 uurquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:13 schreef mazaru het volgende:
Ja joh, ga gewoon nog even pannenkoeken bakken joh.
Ohh ik dacht dat er een game kwamquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon sporten als plezier in game area
ik hoop op een dubbele exit met Randy als survivorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:14 schreef Clasientjuh het volgende:
Randy is een goeie gozer ik heb op hem gestemd om te blijven. Jimmy of Karen mag van mijn naar huis🙂
Vergeten dat het weer sportdag wasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk dat dit geen verplichting is, vrij sporten op de vrijdagmiddag...
Zo leuk om die 2 te zien op de streams, ze hebben zoveel lol samenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahaha, Randy scheurt uit zijn broek tijdens potje badminton met Ty...![]()
Hij heeft vanaf week 1 op Ash gestemd. Wat het groepje bestaande uit Ash Tom Ka wel gelukt is is Ty s groepje niet gelukt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:09 schreef marky het volgende:
Wat ze nu zegt is dus ik heb Ty zoveel mogelijk vriendjes afgepakt en hij had dus eigenlijk alleen moeten staan maar Ty zoekt dan andere op en dat mag niet? Hij heeft zichzelf niet genomineerd dat heb jij gedaan. Hij heeft niemand weggespeeld dat heeft zij gedaan.
Kijk want ze was zo zielig omdat ze 20 k uit de pot heeft gehaald en en en niemand die het begreep en ze gingen bijna allemaal naar buiten ipv mij te troosten alleen Glenn ( waarmee ze nooit meer het spel zou delen want hij heeft gemeen tegen haar gedaan) en Tom ( die ze zo hard onder de grond heeft gestampt dat hij aan de andere kant van de aarde er weer boven kwam) die hebben haar getroost, maar de rest, zo hard moest ik huilen ervan, ze zijn allemaal gemeen tegen mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:56 schreef Ireth het volgende:
"Gisteren mocht ik, omwille van de situatie, even op bed liggen..."
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Hahaha, Randy scheurt uit zijn broek tijdens potje badminton met Ty...![]()
Plus dat ze zelf als 4eman undercover wilde gaan spelen.....en toen was het spel als vals spelen gestopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft min of meer aan Karen ontfutseld dat ze undercover was en dat deed ze daarna ook over Jimmy.
Ty heeft maar drie keer genomineerd. Week 1 was Danny niet Ty. Daarna was of Ty zelf al genomineerd of had de macht niet. Vorige week heeft hij voor het eerst zelf Ashley erop kunnen zetten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf week 1 op Ash gestemd. Wat het groepje bestaande uit Ash Tom Ka wel gelukt is is Ty s groepje niet gelukt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf week 1 op Ash gestemd. Wat het groepje bestaande uit Ash Tom Ka wel gelukt is is Ty s groepje niet gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |