Zaterdagmorgen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:09 schreef Adat231 het volgende:
is dat vliegtuigje voor Jimmy nog gelukt, of moet hij straks naar die van ashley kijken, terwijl hij nog nooit 1 heeft gehad?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Vet oorlog nu op de socials.![]()
Wat zijn we hier dan eigenlijk beschaafd.
Apart want die hebben toch ook alleen maar footage van streams of dit moet vrijgegeven zijn door BB/Endemol zelf.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:10 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://nl.nieuws-247.be/(...)ML4y2yB4dSzKO93IYiTI
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:10 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Staat erbij, komt van goplay, die hebben het filmpje er als promo op staanquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Apart want die hebben toch ook alleen maar footage van streams of dit moet vrijgegeven zijn door BB/Endemol zelf.
Oh op die manier dus toch via de officiële wegquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Staat erbij, komt van goplay, die hebben het filmpje er als promo op staan
Zo is ze gewoon, ikke ikke ikke.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:15 schreef engine het volgende:
Ik snap wel dat Karen teleurgesteld is. Al die weken aan hun team gedacht terwijl de generaal alleen aan haarzelf denkt.
Ze heeft al die tijd meegezeild op haar schip.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:15 schreef engine het volgende:
Ik snap wel dat Karen teleurgesteld is. Al die weken aan hun team gedacht terwijl de generaal alleen aan haarzelf denkt.
Je komt alleen, en je gaat weer alleen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft al die tijd meegezeild op haar schip.
Kijk dat bedoel ik wil je zo het internet overgaan......quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:10 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zo is dat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft niet doordat het een bandje was....nee.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:10 schreef mazaru het volgende:
Tyrone heeft door dat BB stuurs deed. Het kwartje valt niet bij ze
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je komt alleen, en je gaat weer alleen.
LOL Roep het nog een paar keer en dan is het een feitquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft niet doordat het een bandje was....nee.
Was een grapje......het was trouwens een bandje maar dat weet Ty niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:13 schreef mazaru het volgende:
Tyron: Hij zei helemaal niks tegen me. Hij is me zat!
Het kwartje is gevallen
Sorry brutaal is een kleinkind tegen ouderen niet tussen leeftijds genotenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Kan er wel aan wennen zegt grootmond Alice
die word echt brutaal hoor nu ook met wat ze nu zegt allemaal bah eerste weken hoor je der niet en nu denkt zij dat ze god is
En dat vieren we met een pot zure matten zie ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
potverdikkie wat een mooie actie, nog steeds zuur met zijn allen
Zij is toch ook de jongste van het gezelschap?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry brutaal is een kleinkind tegen ouderen niet tussen leeftijds genoten
En een hoop sneren en pesterijen naar Ashley. Hier noemen wij dat bullying.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dat vieren we met een pot zure matten zie ik![]()
![]()
Ja dat zeker en de slimste maar je weet vast wat ik bedoel. Niet als er maar jaar of 15 tussen zit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij is toch ook de jongste van het gezelschap?
Ik hoop toch zo dat dit allemaal op tv wordt getoond. Dat geeft goed weer wat voor mensen het zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:22 schreef kiki2024 het volgende:
randy zegt dat Ashley vroeg hoe ze bepaald hebben wie er naar de winkel mocht en dat ze misschien ook wel had willen gaan. ty en alice lachen
ty: ze ziet ze echt vliegen. ze is niet goed
Alice: soms kan je beter niks zeggen
Je oogst wat je zaaitquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En een hoop sneren en pesterijen naar Ashley. Hier noemen wij dat bullying.
De laatste weken gaat er niks meer vrijwillig, dan komt de invloed van de sturende hand.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef bull-sjitt het volgende:
ik geloof het niet zo erg dat het drukken op de knop geheel vrijwillig was
Hier noemen wij dat karma.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie heeft met adhley gesproken dan om te sneren. Vind tom en Glenn aardig tegen haar geweest. Randy sprak ook gewoon tegen haar.en karen vroeg hoe het ging.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ze al dik terug betaalt....kapper is duurder.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap jequote:
Het is ook gewoon nog maar een snotneusje, met veel verbeelding.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat zeker en de slimste maar je weet vast wat ik bedoel. Niet als er maar jaar of 15 tussen zit.
Moet je nagaan hoe Alice zich voelde toen de generaal en haar leger tegen een 19 jarige tekeer gingen om 500 uit de pot.quote:
hoge bomen enzo...quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat doen ze dan? niemand pest haar toch...ze is zelf verstoppertje aan het spelen
Wij?quote:
Maar dan nog! Ik vind dit gewoon ziek. Het blijft een spel en dat geld is van BB niet van 1 van hen. Dit soort pesterijen hoort niet thuis in BB maar in de Gouden Kooi. Alleen daar gaven ze tenminste nog eerlijk toe dat het terror wasquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik snap je
maar 1 heeft daar het hele huis vaak op de kop gezet met haar acties.![]()
Nah ja alsof er een zwaard boven haar hangt die naar beneden zwaait en haar kop er af slaat als ze niet op die knop drukt ...quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:10 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Definieer 'wij'..quote:
Niemand pest haar? Dan heb je een hoop streams gemist.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat doen ze dan? niemand pest haar toch...ze is zelf verstoppertje aan het spelen
Zou mooi zijn, wacht ook nog even met stemmen dan kan ik ze evt gebruiken voor Randy, heb liever Jimmy eruitquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zat even te speculazen. als karen nu alle verdriet stemmen pakt. exit van 2 nederlanders. dan heb je een halve finale van 3 belgen en 3 nederlanders![]()
maar misschien is dat ver gezocht
Dat is het punt. Het geld was niet van haar, dan vind ik het asociaal om daar 20k van uit te geven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan nog! Ik vind dit gewoon ziek. Het blijft een spel en dat geld is van BB niet van 1 van hen. Dit soort pesterijen hoort niet thuis in BB maar in de Gouden Kooi. Alleen daar gaven ze tenminste nog eerlijk toe dat het terror was
Vind het eigenlijk wel lekker rustig op de streams nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, wij.
Ik ben niet alleen op de wereld.
ik kijk de streams en ik zie/of heb niemand ashley zien pesten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand pest haar? Dan heb je een hoop streams gemist.
Ja. 20.000quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Net dat filmpje gekeken van Danny maar die verslaggever zegt dat ash volgende week gewoon geni.ineerd kan worden .
Dus dit heeft ze dan alleen gedaan voor zaterdag ???
Waar zit 15jaar tussen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is ook gewoon nog maar een snotneusje, met veel verbeelding.
De grootste pestkopquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, sneeuwvlokje.
Je oogst wat je zaait.
Dan was het van de anderen ook asociaal om dingen voor zichzelf van die pot te kopen. Die werden daarvoor geknuffeld, niet buitengesloten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is het punt. Het geld was niet van haar, dan vind ik het asociaal om daar 20k van uit te geven.
Waar ze het meeste mee zaten en vooral karen is om wat as zei nadat ze het pakte. Ze gaf haar medebewoners de schuld omdat die haar niets gunde,quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is het punt. Het geld was niet van haar, dan vind ik het asociaal om daar 20k van uit te geven.
Dat geld was nog van niemand, dus in feite hoeft niemand zich er druk over te maken. De hebberds.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef Hoylei het volgende:
[..]
En terechtquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Waar ze het meeste mee zaten en vooral karen is om wat as zei nadat ze het pakte. Ze gaf haar medebewoners de schuld omdat die haar niets gunde,
Het zou de grootste grap zijn als ze zaterdag zelf zou vertrekkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley wordt wel angstvallig uit beeld gehouden trouwens sinds een tijdje.
Oke meid.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lastig he? Een discussie houden zonder op de man te spelen. Daar moet je fatsoen voor hebben.
Dat dus!!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe Alice zich voelde toen de generaal en haar leger tegen een 19 jarige tekeer gingen om 500 uit de pot.
Oh dus ze wil zelf geen coins uitgeven voor avondeten maar wel met de coins van de anderen boodschappen doen voor eten dat zij niet kan eten...quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:22 schreef kiki2024 het volgende:
randy zegt dat Ashley vroeg hoe ze bepaald hebben wie er naar de winkel mocht en dat ze misschien ook wel had willen gaan. ty en alice lachen
ty: ze ziet ze echt vliegen. ze is niet goed
Alice: soms kan je beter niks zeggen
Dit iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft gezegd dat ze het zou laten sneeuwen. En dat heeft ze gedaan. Maar dan kun je ook sneeuwschuivers verwachten. Niemand gaat staan juichen om sneeuw. Actie = reactie. En imho blijft alles binnen de perken en wordt er niemand beschadigd.
Zo waar dit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft gezegd dat ze het zou laten sneeuwen. En dat heeft ze gedaan. Maar dan kun je ook sneeuwschuivers verwachten. Niemand gaat staan juichen om sneeuw. Actie = reactie. En imho blijft alles binnen de perken en wordt er niemand beschadigd.
Heel eerlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Klopt. Vind ik ook asociaal. En dat werd ze ook niet door iedereen in dank afgenomen (oa door Ashley). Maar vind ook wel een verschil tussen 500 of 20.000.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan was het van de anderen ook asociaal om dingen voor zichzelf van die pot te kopen. Die werden daarvoor geknuffeld, niet buitengesloten.
Wij wisten het al maar ach wat een domper voor Karenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je komt alleen, en je gaat weer alleen.
Ja. Ze heeft zichzelf van deze bank gekocht met 20.000 euro uit de pot..quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Net dat filmpje gekeken van Danny maar die verslaggever zegt dat ash volgende week gewoon geni.ineerd kan worden .
en wat heeft ze nu helemaal gedaan, ze heeft op een knop gedrukt om voor zichzelf een vrijstelling te kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan nog! Ik vind dit gewoon ziek. Het blijft een spel en dat geld is van BB niet van 1 van hen. Dit soort pesterijen hoort niet thuis in BB maar in de Gouden Kooi. Alleen daar gaven ze tenminste nog eerlijk toe dat het terror was
Tja uiteindelijk is het ook haar keus geweest om er als een dom hondje achter aan te hobbelenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:36 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Wij wisten het al maar ach wat een domper voor Karen
Het sneeuwde al een tijdje. Vanaf week 1 om precies te zijn. Alleen dat waren plaatselijke sneeuwbuien. Ze slaat eindelijk terug. Het enige dat ik jammer vind is dat ze het niet owned. Die slachtofferrol past er niet bij. Ze hoort zingend door dat huis te lopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Hou nu eens opquote:
Ik heb niet superveel medelijden met Karen. Ashley heeft 2 dagen tegen haar lopen zeggen dat ze haar eigen keuzes moet maken. Dat het nu individueel is. Ashley heeft exact gedaan wat ze Karen probeerde te leren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja uiteindelijk is het ook haar keus geweest om er als een dom hondje achter aan te hobbelen
Alles klakkeloos aan te nemen wat ash zei
Want de waarheid werd niet gesproken
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wou alleen dat Ashley haar powermove zou dragen als de powervrouw die ze dus blijkbaar is. Gaan liggen huilen onder je deken... en nu onzichtbaar zijn vind ik dan jammer.
Ik denk dat het nu zo druk is bij dat filmpje dat ik alleen maar het beginplaatje zie waar een wieltje op staat te draaienquote:
Er is ook wel een verschil of je geld uitgeeft voor een flutbriefje van thuis of dat je vecht voor je vege lijf.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:36 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Klopt. Vind ik ook asociaal. En dat werd ze ook niet door iedereen in dank afgenomen (oa door Ashley). Maar vind ook wel een verschil tussen 500 of 20.000.
ik moest even andere browser pakken. toen deed hij het gelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu zo druk is bij dat filmpje dat ik alleen maar het beginplaatje zie waar een wieltje op staat te draaien
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu zo druk is bij dat filmpje dat ik alleen maar het beginplaatje zie waar een wieltje op staat te draaien
En dus ook nu maar met 20k door de toilet gespoeld.....want nomineren is niet nog maar 1 keer. En denk toch nu met heel veel afvallers....quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat heeft ze nu helemaal gedaan, ze heeft op een knop gedrukt om voor zichzelf een vrijstelling te kopen.
Hadden de anderen ook kunnen doen. En als ze het niet had gedaan was ze er uitgegooid met de volgende live, die kans zat er dik in, en als ze die bank toch overleefd zou hebben, dan had ze er volgende week ook weer opgezeten.
Dan hoef je er niet op in te gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nog ff zeg! Ik word aangevallen over wat ik vind van bewoners en dan moet ik ophouden? Ik ben hier niet degene die op de man speelt hoor.
dat dus. Ashley mocht zelf niet eens nomineren en heeft alleen maar Karen proberen duidelijk te maken dat ze goed moest kijken tegenover wie ze op de bank zou komen te zitten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb niet superveel medelijden met Karen. Ashley heeft 2 dagen tegen haar lopen zeggen dat ze haar eigen keuzes moet maken. Dat het nu individueel is. Ashley heeft exact gedaan wat ze Karen probeerde te leren.
vechten voor je vege lijf is toch ook wel schromelijk overdreven. Ik had de beste koop daar gevonden dat eten (weet niet meer wat het was, was het weer chocolade) wat ze doen aanboden eigenlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil of je geld uitgeeft voor een flutbriefje van thuis of dat je vecht voor je vege lijf.
Morgen gaat ze weer shinen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wou alleen dat Ashley haar powermove zou dragen als de powervrouw die ze dus blijkbaar is. Gaan liggen huilen onder je deken... en nu onzichtbaar zijn vind ik dan jammer.
En toch B.B. de schuld te geven terwijl B.B. dat ook tegen Alice had gezegd dezelfde woorden. Dus wie is er nu sterk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja maar ik dacht halve final ticket zodat ze volgende week ook nog veilig was ,nou lekker danquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft zichzelf van deze bank gekocht met 20.000 euro uit de pot..
welk filmpje?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop het. Ik vind het echt heel jammer dat ze zo zielig doet nu. Vooral toen ze net met zijn allen 'ik voel me zo verdomd alleen' aan het zingen waren. Mijn bloed ging borrelen!quote:
Dat vond ik een walgelijke actie, ik hoop dat ze dat op tv laten zien, dan kunnen ook de tv kijkers zien wat een walgelijk stel het is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind het echt heel jammer dat ze zo zielig doet nu. Vooral toen ze net met zijn allen 'ik voel me zo verdomd alleen' aan het zingen waren. Mijn bloed ging borrelen!
Nee, enkel dit weekend, volgende week kan ze er gewoon weer op komen dus 20 k weggegooid.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht halve final ticket zodat ze volgende week ook nog veilig was ,nou lekker dandan vindt ik het helemaal een achterlijk actie
Chocolade kun je niet op de bank zetten en je kunt er ook geen rekeningen mee betalen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:41 schreef Hoylei het volgende:
[..]
vechten voor je vege lijf is toch ook wel schromelijk overdreven. Ik had de beste koop daar gevonden dat eten (weet niet meer wat het was, was het weer chocolade) wat ze doen aanboden eigenlijk. Dat was toch maar een paar euro en daar heb je nog wat aan!
Sowieso worden bully's niet gewaardeerd. Aan het eind van het liedje levert dit haar alleen maar stemmen op.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ik een walgelijke actie, ik hoop dat ze dat op tv laten zien, dan kunnen ook de tv kijkers zien wat een walgelijk stel het is.
Je moet ook heel veel over hebben om nog een week van je familie weg te zijn. Je maatje in de rug schieten de bewoners kwaad en voor schut staan bij SM. En de week erop weer lekker op de bank.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil of je geld uitgeeft voor een flutbriefje van thuis of dat je vecht voor je vege lijf.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:45 schreef Adat231 het volgende:
https://x.com/LenieGerrits/status/1773298286926967271?s=20
Lenie gerrits
@:LenieGerrits
Dan maakt het ook niet uit dat je ¤6200 uit de pot haalt voor onze koffers✌️👁️🗨️#bigbrothernlbe
11:37 a.m. · 28 mrt. 2024
·
11,2K
Weergaven
Al die zure bekken zijn de moeite meer dan waardquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet ook heel veel over hebben om nog een week van je familie weg te zijn. Je maatje in de rug schieten de bewoners kwaad en voor schut staan bij SM. En de week erop weer lekker op de bank.
Daar ga ik nu zeker vanuit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet ook heel veel over hebben om nog een week van je familie weg te zijn. Je maatje in de rug schieten de bewoners kwaad en voor schut staan bij SM. En de week erop weer lekker op de bank.
DÁT is nou Karma!quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gewoon om de toekomstige winnaar te naaien.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
DÁT is nou Karma!
Ze hebben haar nooit iets gegund en nu is het paybacktime.
Dat vliegtuig zal haar ongetwijfeld een enorme boost geven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind het echt heel jammer dat ze zo zielig doet nu. Vooral toen ze net met zijn allen 'ik voel me zo verdomd alleen' aan het zingen waren. Mijn bloed ging borrelen!
En dat is het, 1 week langer, en dat zegt niets over je winstkansen, integendeel, die zullen nu minder zijn na haar actie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley ligt onder een pak sneeuw.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:44 schreef kiki2024 het volgende:
waar is ashley nu eigenlijk en gaat ze zich de rest van de dag niet meer laten zien?
En die anderen een knauw!quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vliegtuig zal haar ongetwijfeld een enorme boost geven.
Alles kan, maar niets is zeker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, enkel dit weekend, volgende week kan ze er gewoon weer op komen dus 20 k weggegooid.
6200 door lenie wie maakte zich er boos omquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat geld was nog van niemand, dus in feite hoeft niemand zich er druk over te maken. De hebberds.
Dat zou grappig zijn. En dan hoop ik dat BB er weer een boete ingooit en zij zich gewoon lekker omdraait en doorslaaptquote:
ja dat is wel een stuntquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Er hangt vast achter het vliegtuig een boodschap dat ze het zo goed doet en dat ze een topper is ..![]()
Wat een timing
Geen briefje was telefoontje van 1 min. Brief met coins uit de wallquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan had Ashley vandaag zeker een luier omquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Schakeltopia het volgende:
jimmie zielig knul. even de grote broek aan
nee die had de gold card van big brother meequote:Op donderdag 28 maart 2024 15:51 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dan had Ashley vandaag zeker een luier om
We zullen zien. Het mag van mij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:47 schreef Jockari het volgende:
Even een bedenking.
Ze zaten oorspronkelijk met 4 op de bank, dus waarschijnlijk 2 bewoners er uit ?
Maar nu Ash al save is, moeten er dan zaterdag ook geen 2 naar huis ?
Ja het schaamrood zal op haar kaken staanquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is wel een stunt
door het slechte weer uitgesteld vorige week![]()
en dan valt het nu op dit moment prachtig samen
Is toch ook niet echt leuk voor haar kinderen om te zien dat hun moeder er alles aan doet om maar niet naar huis toe te hoeven gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef ammartje het volgende:
20000 betalen omdat je niet weg wilt, het is er zo fijn en dan jezelf opsluitenwat een koekwous. Hoop centen om nog niet naar huis te willen. Voor de streamer, heerlijk drama
Ze is er ongetwijfeld trots opquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee die had de gold card van big brother mee
***********Mod Edit, hou hier eens mee opquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt leuk voor haar kinderen om te zien dat hun moeder er alles aan doet om maar niet naar huis toe te hoeven gaan.
Dat deed Ashley toch ook, het spel spelen? Dat gemekker ook altijd. Sterker nog: het was een spel wat ze deed.quote:
lijkt wel of ze bang is om te gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt leuk voor haar kinderen om te zien dat hun moeder er alles aan doet om maar niet naar huis toe te hoeven gaan.
Hou toch op ze heeft destijds haar hele groepje opgestookt om niet meer met de andere 4 om te gaan. Ze heeft weken verdeel en heers gedaan en nu is ze het slachtoffer?quote:
Daar geeft ze wel een draai aan eenmaal thuis. *** Mod editKids zijn niet op de streamsquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja, wat moeten ze dan doen? Liegen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Er hangt vast achter het vliegtuig een boodschap dat ze het zo goed doet en dat ze een topper is ..![]()
Wat een timing
Dat was voor een paar koffers die toch wel zouden komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
6200 door lenie wie maakte zich er boos om
Wahahaha... Dat zou een joke zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou grappig zijn. En dan hoop ik dat BB er weer een boete ingooit en zij zich gewoon lekker omdraait en doorslaapt
Dat vind ik wel mee vallen, ik zie ook dingen die tegen Ashley zouden kunnen werken door montage, want ja, montage kan je maken of breken. Maar bij andere gebeurd dit ook, met Jimmy of Alice.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:55 schreef Thorelf het volgende:
BB houdt ash al tijden hand boven het hoofd....vaak niet in beeld als ze negatief is..op tv beter neergezet...ieder dacht vorige week 2 eruit, maar werd 1.anders was ze eruit. E nu weer geen beelden. Terwijl het haar eigen gedrag is.
Whatever, een lulpraatje van een minuut dan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
Geen briefje was telefoontje van 1 min.
Ze doet nu net of zij het slachtoffer is maar dat is ze niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef kiki2024 het volgende:
Ik zou persoonlijk zelf niet eens in een huis willen blijven waar mensen mij niet willen. dan lekker naar huis bij gezin...waarom zou je dit überhaupt willen
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ooit heb ik een bewoner horen zeggen, "ik kom hier om een spel te winnen en niet om vrienden te maken". Wie was dat ook al weer [ afbeelding ]
is ze ook niet..maar bedoel meer waarom niet gewoon accepteren dat je op de bank zit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ze doet nu net of zij het slachtoffer is maar dat is ze niet.
Die zei ook als het geld er niet was dan zou ik niet meedoen. Nu zegt ze dat ze het niet voor het geld doet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ooit heb ik een bewoner horen zeggen, "ik kom hier om een spel te winnen en niet om vrienden te maken". Wie was dat ook al weer [ afbeelding ]
Je kunt hier 1000 uitspraken posten die niet in lijn zijn met hoe Ashley doetquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef -river- het volgende:
Ik hoorde het haar in in het begin nog zeggen commanderen dat er geen geld uit de pot mocht gaan![]()
![]()
Ja, maar ik zou dan eerst nog een 20 K aan zakgeld meenemen naar huis.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef kiki2024 het volgende:
Ik zou persoonlijk zelf niet eens in een huis willen blijven waar mensen mij niet willen. dan lekker naar huis bij gezin...waarom zou je dit überhaupt willen
Tja owne die shit en met opgeheven hoofd de uitdaging aangaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is ze ook niet..maar bedoel meer waarom niet gewoon accepteren dat je op de bank zit.
ja alleen krijgt ze dit niet. ze zit er alleen een weekje langerquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan eerst nog een 20 K aan zakgeld meenemen naar huis.
Ashley zal denken dat ze steun krijgt voor haar actie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een timing
Het koninkrijk is daarna verandert in een dictatuur.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef -river- het volgende:
Ik hoorde het haar in in het begin nog zeggen commanderen dat er geen geld uit de pot mocht gaan![]()
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja het schaamrood zal op haar kaken staan
Ben wel benieuwd hoe de reactie was geweest als randy het had gedaanquote:
Iedereen dacht dat hij wat zou pakkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
En weer beeld op 1
ty randy buiten
Randy zegt: dit was haar enige kans
Nee alsjeblieft niet, en als dat wel zo is ik vraag dit voor een vriend, kan ik dan met 20 k uit de pot het weer open kopen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij willen er weer een paar dat de boel op slot gaat
Nee hoor Dotteke, ik vind alleen niet dat iemand me laag hoeft te noemen. Maar ik stop ermee, mijn mening is duidelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij willen er weer een paar dat de boel op slot gaat
Integendeel, het is juist een goed voorbeeld, het bijbrengen van winnaarsmentaliteit aan je kinderen. Essentieel onderdeel van de opvoeding.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou voor jou een forum opbouwen met die 20 kquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet, en als dat wel zo is ik vraag dit voor een vriend, kan ik dan met 20 k uit de pot het weer open kopen?
Een djembe dat is een trommelquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:03 schreef Luna68 het volgende:
Randy: ik was in de dbk en zei het leek wel of ze Jimmy aan het meppen was
Randy reageert ook vrij rustig vergeleken met de rest.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
En weer beeld op 1
ty randy buiten
Randy zegt: dit was haar enige kans
Enkel als Dotteke dan mee gaatquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou voor jou een forum opbouwen met die 20 k
Oh ik verstond Jimmyquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een djembe dat is een trommel
niet jimmmy![]()
Zet dan gewoon een TRquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:03 schreef ammartje het volgende:
[..]
Nee hoor Dotteke, ik vind alleen niet dat iemand me laag hoeft te noemen. Maar ik stop ermee, mijn mening is duidelijk
Om het spel te spelen? Om te winnen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef kiki2024 het volgende:
snap ik maar het moet leuk blijven..als je leuk bent en de kijker wil je houden dan blijf je toch welquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om het spel te spelen? Om te winnen?
Tja, ik verzin maar gewoon een paar argumentjes waarom je in een BB-huis wilt zitten hoor.
Dat zei Karen vanmiddag ook alquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Deze dag gaat zo fucking traag. Ik ga ook het liefst maar vroeg slapen zodat het snel weer morgen is.
vroeg t me net af waar ze ondergedoken zitquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley wordt wel angstvallig uit beeld gehouden trouwens sinds een tijdje.
Ik de hele tijd Googlen hoe dat heet als je op een djembe aan het trommelen bent..djembeen djemben..quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een djembe dat is een trommel
niet jimmmy![]()
*** MOd edit hou nu eens op jijquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik noemde jou niet laag, maar de opmerking. Ik ken jou niet eens dus dat zou vreemd zijn.
That's the right spirit!quote:
Je weet zelf als geen anderquote:
Ty gun ik hetquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:09 schreef marky het volgende:
Uiteindelijk relativeren Ty en Randy de boel wel weer.
Twee keer op Randy gestemd. Lekker door naar de finale met deze twee. Stukje Antilliaans en Surinaamse relaxedheid kan geen kwaad.
Of ze moet geluk hebben dat in de halve finale big brother iemand weg laat gaan met 10.000 euro en zij die dan pakt of zo, maar dat is ook het enige.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet zelf als geen ander
Dat degene die dit doen nooit winnen
Dus uiteindelijk koopt ze de kat in de zak
Als Jimmy wint dan print ik alle cossen uit en ik eet ze live op.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:09 schreef -river- het volgende:
Die opmerking van Jimmy blijft goud, hij zei : als ik win stuur ik haar een tikkie van 20 k.![]()
![]()
Leuk is het pas als je er met de vette buit vandoor kunt gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
snap ik maar het moet leuk blijven..als je leuk bent en de kijker wil je houden dan blijf je toch wel
Wat dacht je van de paasdagen heerlijk om dan niet thuis te zijn....hoeft geen eitjes te schilderen of te verstoppen niks. Lekker in dat gezellige bbhuis zitten of liggenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef ammartje het volgende:
20000 betalen omdat je niet weg wilt, het is er zo fijn en dan jezelf opsluitenwat een koekwous. Hoop centen om nog niet naar huis te willen. Voor de streamer, heerlijk drama
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jimmy wint dan print ik alle cossen uit en ik eet ze live op.
Als ze zo nog even doorgaat staat de pot in de min, dan kan de winnaar gelijk de schuldsanering in.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Of ze moet geluk hebben dat in de halve finale big brother iemand weg laat gaan met 10.000 euro en zij die dan pakt of zo, maar dat is ook het enige.
Ze hebben de pot nu waar ze het willen hebben, het is elk jaar ±70.000quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze zo nog even doorgaat staat de pot in de min, dan kan de winnaar gelijk de schuldsanering in.
Screenshot gemaaktquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jimmy wint dan print ik alle cossen uit en ik eet ze live op.
En soms zegt ze, of nog een weekquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Als je deze week gehaald heb dan nog maar een week zegt Alice, ze hebben dus nog niet door dat het een week langer is
Tja, voor haar maakt het nu niet meer uit. Door deze actie is haar kans om te winnen nihil. Dus nu kan ze drukken wat ze wil. De 10.000 waar ik het over had is dan wel apart van de pot als het gaat gebeuren. Dat was in de andere editie in ieder geval zo.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze zo nog even doorgaat staat de pot in de min, dan kan de winnaar gelijk de schuldsanering in.
Ja, sorry maar hier moet ik ook om lachen....Zie het voor me....Je doet het goed wij zijn trots op je. En dan al die berichten over het net.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja het schaamrood zal op haar kaken staan
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Screenshot gemaaktIk geloof het ook net, net zoveel kans als dat ik de tiende de SL (StaatsLoterij) win, maar je weet maar nooit
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:16 schreef King_Merc het volgende:
Als ik nu de bewoners was zou ik die hele Jackpot proberen leeg te trekken (telkens slapen wanneer het niet mag bijvoorbeeld) en dan zorgen dat Ashley wint.. en het bedrag van maarliefst 500 euro wint..
Nooit jezelf verlagen tot het niveau van een anderquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:16 schreef King_Merc het volgende:
Als ik nu de bewoners was zou ik die hele Jackpot proberen leeg te trekken (telkens slapen wanneer het niet mag bijvoorbeeld) en dan zorgen dat Ashley wint.. en het bedrag van maarliefst 500 euro wint..
ja gemist heb net alleen gezien dat ze eruit kwamenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Was hier geplaatst met Danny zijn reactie erop
Voor een weekje....??quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was voor een paar koffers die toch wel zouden komen.
Dit was om het vege lijf te redden.
Dit keer niet, vind het zo raar dat ze het niet weten, dat zal een telleurstelling zijn als ze dat horenquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy: deze dag kent eigenlijk alleen maar verliezers
Good bijhouden die screenshot @ruudpuntenel . Ik wil @mazaru die ook zien opeten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Screenshot gemaaktIk geloof het ook net, net zoveel kans als dat ik de tiende de SL (StaatsLoterij) win, maar je weet maar nooit
In de Cos zijn mensen blij met alle dramaquote:
Ik heb me echt positief verbaast over Tom. Nooit gedacht dat hij zo sensitief kon zijn.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ook jou avontuur is al uitgestippelt he
Ja toch. Als ik saaie en voorspelbare beelden wil dan koop ik wel een aquariumquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In de Cos zijn mensen blij met alle drama![]()
![]()
maakt het weer leuker om te kijken
ik ga voor jimmy & randyquote:
Nee, voor de finale.quote:
Ik heb nog niet eens gestemd. Van mij mogen ze alle drie wegquote:
Moet en zal.....dat overheerst bij haar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is ze ook niet..maar bedoel meer waarom niet gewoon accepteren dat je op de bank zit.
ja gevondenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Was hier geplaatst met Danny zijn reactie erop
Vind ik niet. Was een mooie stream vandaag. Echt genoten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:20 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy vindt het een smet op het avontuur
Ja wisselvallig, een uurtje eerder zij weer wel van of misschien nog een week.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit keer niet, vind het zo raar dat ze het niet weten, dat zal een telleurstelling zijn als ze dat horen
gewoon doen. geld zatquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
Alice wil het liefst slaapje doen nu in bed
zou doenquote:
Ja, en niemand zou het leuk vinden maar zouden haar meer om kunnen waarderen dan nu dit voor 1 week.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zou helemaal de kers op de cake zijn. Als BB nu aanbied om te vertrekken voor 20.000 en Ashley pakt dat. Dan heb ik echt een Tena nodigquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou helemaal de kers op de cake zijn. Als BB nu aanbied om te vertrekken voor 20.000 en Ashley pakt dat. Dan heb ik echt een Tena nodig![]()
![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind ik niet. Was een mooie stream vandaag. Echt genoten.
tssssss nou mevr is al gedaan iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef Luna68 het volgende:
Ka: dan moet ik zeker zo ook de badkamer nog kuisen?!
Tom: dat heeft Ash al gedaan
Geld is voor de winnaar en dat is 1 van deze 8quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat geld was nog van niemand, dus in feite hoeft niemand zich er druk over te maken. De hebberds.
Aan jou reactie te zien heb je hier meer aanquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou helemaal de kers op de cake zijn. Als BB nu aanbied om te vertrekken voor 20.000 en Ashley pakt dat. Dan heb ik echt een Tena nodig![]()
![]()
![]()
Ze kunnen in de laatste week nog wat verdienen. Maar de manier waarop het eraf ging is nogal vervelend. Chayron werd er vorig jaar keihard voor afgerekend.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben de pot nu waar ze het willen hebben, het is elk jaar ±70.000
Vóór inderdaad, dus nog niet ván.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geld is voor de winnaar en dat is 1 van deze 8
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aan jou reactie te zien heb je hier meer aan![]()
[ afbeelding ]
Dan slaagt ze er steeds beter in om geen vrienden te makenquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:29 schreef Jockari het volgende:
Oei ! Glenn heeft ook genoeg van Ash omdat ze Glenn verwijt dat hij niet aan haar dacht bij de keuze wie naar de winkel mocht. Heeft genoeg van mevrouw.
Niks vervelends aan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kunnen in de laatste week nog wat verdienen. Maar de manier waarop het eraf ging is nogal vervelend. Chayron werd er vorig jaar keihard voor afgerekend.
zei hij dat?quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:29 schreef Jockari het volgende:
Oei ! Glenn heeft ook genoeg van Ash omdat ze Glenn verwijt dat hij niet aan haar dacht bij de keuze wie naar de winkel mocht. Heeft genoeg van mevrouw.
Ooo echt heb ik effe gemistquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:29 schreef Jockari het volgende:
Ah joh, die trekt wel weer bij. Glenn is niet haatdragend.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:29 schreef Jockari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |