Ik denk dat het nu zo druk is bij dat filmpje dat ik alleen maar het beginplaatje zie waar een wieltje op staat te draaienquote:
Er is ook wel een verschil of je geld uitgeeft voor een flutbriefje van thuis of dat je vecht voor je vege lijf.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:36 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Klopt. Vind ik ook asociaal. En dat werd ze ook niet door iedereen in dank afgenomen (oa door Ashley). Maar vind ook wel een verschil tussen 500 of 20.000.
ik moest even andere browser pakken. toen deed hij het gelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu zo druk is bij dat filmpje dat ik alleen maar het beginplaatje zie waar een wieltje op staat te draaien
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu zo druk is bij dat filmpje dat ik alleen maar het beginplaatje zie waar een wieltje op staat te draaien
En dus ook nu maar met 20k door de toilet gespoeld.....want nomineren is niet nog maar 1 keer. En denk toch nu met heel veel afvallers....quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat heeft ze nu helemaal gedaan, ze heeft op een knop gedrukt om voor zichzelf een vrijstelling te kopen.
Hadden de anderen ook kunnen doen. En als ze het niet had gedaan was ze er uitgegooid met de volgende live, die kans zat er dik in, en als ze die bank toch overleefd zou hebben, dan had ze er volgende week ook weer opgezeten.
Dan hoef je er niet op in te gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nog ff zeg! Ik word aangevallen over wat ik vind van bewoners en dan moet ik ophouden? Ik ben hier niet degene die op de man speelt hoor.
dat dus. Ashley mocht zelf niet eens nomineren en heeft alleen maar Karen proberen duidelijk te maken dat ze goed moest kijken tegenover wie ze op de bank zou komen te zitten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb niet superveel medelijden met Karen. Ashley heeft 2 dagen tegen haar lopen zeggen dat ze haar eigen keuzes moet maken. Dat het nu individueel is. Ashley heeft exact gedaan wat ze Karen probeerde te leren.
vechten voor je vege lijf is toch ook wel schromelijk overdreven. Ik had de beste koop daar gevonden dat eten (weet niet meer wat het was, was het weer chocolade) wat ze doen aanboden eigenlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil of je geld uitgeeft voor een flutbriefje van thuis of dat je vecht voor je vege lijf.
Morgen gaat ze weer shinen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wou alleen dat Ashley haar powermove zou dragen als de powervrouw die ze dus blijkbaar is. Gaan liggen huilen onder je deken... en nu onzichtbaar zijn vind ik dan jammer.
En toch B.B. de schuld te geven terwijl B.B. dat ook tegen Alice had gezegd dezelfde woorden. Dus wie is er nu sterk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wou alleen dat Ashley haar powermove zou dragen als de powervrouw die ze dus blijkbaar is. Gaan liggen huilen onder je deken... en nu onzichtbaar zijn vind ik dan jammer.
Ja maar ik dacht halve final ticket zodat ze volgende week ook nog veilig was ,nou lekker danquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft zichzelf van deze bank gekocht met 20.000 euro uit de pot..
welk filmpje?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Net dat filmpje gekeken van Danny maar die verslaggever zegt dat ash volgende week gewoon geni.ineerd kan worden .
Dus dit heeft ze dan alleen gedaan voor zaterdag ???
Ik hoop het. Ik vind het echt heel jammer dat ze zo zielig doet nu. Vooral toen ze net met zijn allen 'ik voel me zo verdomd alleen' aan het zingen waren. Mijn bloed ging borrelen!quote:
Dat vond ik een walgelijke actie, ik hoop dat ze dat op tv laten zien, dan kunnen ook de tv kijkers zien wat een walgelijk stel het is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind het echt heel jammer dat ze zo zielig doet nu. Vooral toen ze net met zijn allen 'ik voel me zo verdomd alleen' aan het zingen waren. Mijn bloed ging borrelen!
Nee, enkel dit weekend, volgende week kan ze er gewoon weer op komen dus 20 k weggegooid.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht halve final ticket zodat ze volgende week ook nog veilig was ,nou lekker dandan vindt ik het helemaal een achterlijk actie
Chocolade kun je niet op de bank zetten en je kunt er ook geen rekeningen mee betalen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:41 schreef Hoylei het volgende:
[..]
vechten voor je vege lijf is toch ook wel schromelijk overdreven. Ik had de beste koop daar gevonden dat eten (weet niet meer wat het was, was het weer chocolade) wat ze doen aanboden eigenlijk. Dat was toch maar een paar euro en daar heb je nog wat aan!
Sowieso worden bully's niet gewaardeerd. Aan het eind van het liedje levert dit haar alleen maar stemmen op.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ik een walgelijke actie, ik hoop dat ze dat op tv laten zien, dan kunnen ook de tv kijkers zien wat een walgelijk stel het is.
Je moet ook heel veel over hebben om nog een week van je familie weg te zijn. Je maatje in de rug schieten de bewoners kwaad en voor schut staan bij SM. En de week erop weer lekker op de bank.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil of je geld uitgeeft voor een flutbriefje van thuis of dat je vecht voor je vege lijf.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:45 schreef Adat231 het volgende:
https://x.com/LenieGerrits/status/1773298286926967271?s=20
Lenie gerrits
@:LenieGerrits
Dan maakt het ook niet uit dat je ¤6200 uit de pot haalt voor onze koffers✌️👁️🗨️#bigbrothernlbe
11:37 a.m. · 28 mrt. 2024
·
11,2K
Weergaven
Al die zure bekken zijn de moeite meer dan waardquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet ook heel veel over hebben om nog een week van je familie weg te zijn. Je maatje in de rug schieten de bewoners kwaad en voor schut staan bij SM. En de week erop weer lekker op de bank.
Daar ga ik nu zeker vanuit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet ook heel veel over hebben om nog een week van je familie weg te zijn. Je maatje in de rug schieten de bewoners kwaad en voor schut staan bij SM. En de week erop weer lekker op de bank.
DĮT is nou Karma!quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gewoon om de toekomstige winnaar te naaien.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
DĮT is nou Karma!
Ze hebben haar nooit iets gegund en nu is het paybacktime.
Dat vliegtuig zal haar ongetwijfeld een enorme boost geven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind het echt heel jammer dat ze zo zielig doet nu. Vooral toen ze net met zijn allen 'ik voel me zo verdomd alleen' aan het zingen waren. Mijn bloed ging borrelen!
En dat is het, 1 week langer, en dat zegt niets over je winstkansen, integendeel, die zullen nu minder zijn na haar actie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley ligt onder een pak sneeuw.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:44 schreef kiki2024 het volgende:
waar is ashley nu eigenlijk en gaat ze zich de rest van de dag niet meer laten zien?
En die anderen een knauw!quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vliegtuig zal haar ongetwijfeld een enorme boost geven.
Alles kan, maar niets is zeker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, enkel dit weekend, volgende week kan ze er gewoon weer op komen dus 20 k weggegooid.
6200 door lenie wie maakte zich er boos omquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat geld was nog van niemand, dus in feite hoeft niemand zich er druk over te maken. De hebberds.
Dat zou grappig zijn. En dan hoop ik dat BB er weer een boete ingooit en zij zich gewoon lekker omdraait en doorslaaptquote:
ja dat is wel een stuntquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Er hangt vast achter het vliegtuig een boodschap dat ze het zo goed doet en dat ze een topper is ..![]()
Wat een timing
Geen briefje was telefoontje van 1 min. Brief met coins uit de wallquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan had Ashley vandaag zeker een luier omquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Schakeltopia het volgende:
jimmie zielig knul. even de grote broek aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |