Dat geld was nog van niemand, dus in feite hoeft niemand zich er druk over te maken. De hebberds.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat is het punt. Het geld was niet van haar, dan vind ik het asociaal om daar 20k van uit te geven.
En terechtquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Waar ze het meeste mee zaten en vooral karen is om wat as zei nadat ze het pakte. Ze gaf haar medebewoners de schuld omdat die haar niets gunde,
Het zou de grootste grap zijn als ze zaterdag zelf zou vertrekkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley wordt wel angstvallig uit beeld gehouden trouwens sinds een tijdje.
Oke meid.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lastig he? Een discussie houden zonder op de man te spelen. Daar moet je fatsoen voor hebben.
Dat dus!!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe Alice zich voelde toen de generaal en haar leger tegen een 19 jarige tekeer gingen om 500 uit de pot.
Oh dus ze wil zelf geen coins uitgeven voor avondeten maar wel met de coins van de anderen boodschappen doen voor eten dat zij niet kan eten...quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:22 schreef kiki2024 het volgende:
randy zegt dat Ashley vroeg hoe ze bepaald hebben wie er naar de winkel mocht en dat ze misschien ook wel had willen gaan. ty en alice lachen
ty: ze ziet ze echt vliegen. ze is niet goed
Alice: soms kan je beter niks zeggen
Dit iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft gezegd dat ze het zou laten sneeuwen. En dat heeft ze gedaan. Maar dan kun je ook sneeuwschuivers verwachten. Niemand gaat staan juichen om sneeuw. Actie = reactie. En imho blijft alles binnen de perken en wordt er niemand beschadigd.
Zo waar dit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft gezegd dat ze het zou laten sneeuwen. En dat heeft ze gedaan. Maar dan kun je ook sneeuwschuivers verwachten. Niemand gaat staan juichen om sneeuw. Actie = reactie. En imho blijft alles binnen de perken en wordt er niemand beschadigd.
Heel eerlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Klopt. Vind ik ook asociaal. En dat werd ze ook niet door iedereen in dank afgenomen (oa door Ashley). Maar vind ook wel een verschil tussen 500 of 20.000.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan was het van de anderen ook asociaal om dingen voor zichzelf van die pot te kopen. Die werden daarvoor geknuffeld, niet buitengesloten.
Wij wisten het al maar ach wat een domper voor Karenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je komt alleen, en je gaat weer alleen.
Ja. Ze heeft zichzelf van deze bank gekocht met 20.000 euro uit de pot..quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Net dat filmpje gekeken van Danny maar die verslaggever zegt dat ash volgende week gewoon geni.ineerd kan worden .
Dus dit heeft ze dan alleen gedaan voor zaterdag ???
en wat heeft ze nu helemaal gedaan, ze heeft op een knop gedrukt om voor zichzelf een vrijstelling te kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan nog! Ik vind dit gewoon ziek. Het blijft een spel en dat geld is van BB niet van 1 van hen. Dit soort pesterijen hoort niet thuis in BB maar in de Gouden Kooi. Alleen daar gaven ze tenminste nog eerlijk toe dat het terror was
Tja uiteindelijk is het ook haar keus geweest om er als een dom hondje achter aan te hobbelenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:36 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Wij wisten het al maar ach wat een domper voor Karen
Het sneeuwde al een tijdje. Vanaf week 1 om precies te zijn. Alleen dat waren plaatselijke sneeuwbuien. Ze slaat eindelijk terug. Het enige dat ik jammer vind is dat ze het niet owned. Die slachtofferrol past er niet bij. Ze hoort zingend door dat huis te lopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Hou nu eens opquote:
Ik heb niet superveel medelijden met Karen. Ashley heeft 2 dagen tegen haar lopen zeggen dat ze haar eigen keuzes moet maken. Dat het nu individueel is. Ashley heeft exact gedaan wat ze Karen probeerde te leren.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja uiteindelijk is het ook haar keus geweest om er als een dom hondje achter aan te hobbelen
Alles klakkeloos aan te nemen wat ash zei
Want de waarheid werd niet gesproken
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wou alleen dat Ashley haar powermove zou dragen als de powervrouw die ze dus blijkbaar is. Gaan liggen huilen onder je deken... en nu onzichtbaar zijn vind ik dan jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |