Je moet ook heel veel over hebben om nog een week van je familie weg te zijn. Je maatje in de rug schieten de bewoners kwaad en voor schut staan bij SM. En de week erop weer lekker op de bank.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil of je geld uitgeeft voor een flutbriefje van thuis of dat je vecht voor je vege lijf.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:45 schreef Adat231 het volgende:
https://x.com/LenieGerrits/status/1773298286926967271?s=20
Lenie gerrits
@:LenieGerrits
Dan maakt het ook niet uit dat je ¤6200 uit de pot haalt voor onze koffers✌️👁️🗨️#bigbrothernlbe
11:37 a.m. · 28 mrt. 2024
·
11,2K
Weergaven
Al die zure bekken zijn de moeite meer dan waardquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet ook heel veel over hebben om nog een week van je familie weg te zijn. Je maatje in de rug schieten de bewoners kwaad en voor schut staan bij SM. En de week erop weer lekker op de bank.
Daar ga ik nu zeker vanuit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet ook heel veel over hebben om nog een week van je familie weg te zijn. Je maatje in de rug schieten de bewoners kwaad en voor schut staan bij SM. En de week erop weer lekker op de bank.
DÁT is nou Karma!quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gewoon om de toekomstige winnaar te naaien.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
DÁT is nou Karma!
Ze hebben haar nooit iets gegund en nu is het paybacktime.
Dat vliegtuig zal haar ongetwijfeld een enorme boost geven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind het echt heel jammer dat ze zo zielig doet nu. Vooral toen ze net met zijn allen 'ik voel me zo verdomd alleen' aan het zingen waren. Mijn bloed ging borrelen!
En dat is het, 1 week langer, en dat zegt niets over je winstkansen, integendeel, die zullen nu minder zijn na haar actie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley ligt onder een pak sneeuw.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:44 schreef kiki2024 het volgende:
waar is ashley nu eigenlijk en gaat ze zich de rest van de dag niet meer laten zien?
En die anderen een knauw!quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vliegtuig zal haar ongetwijfeld een enorme boost geven.
Alles kan, maar niets is zeker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, enkel dit weekend, volgende week kan ze er gewoon weer op komen dus 20 k weggegooid.
6200 door lenie wie maakte zich er boos omquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat geld was nog van niemand, dus in feite hoeft niemand zich er druk over te maken. De hebberds.
Dat zou grappig zijn. En dan hoop ik dat BB er weer een boete ingooit en zij zich gewoon lekker omdraait en doorslaaptquote:
ja dat is wel een stuntquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Er hangt vast achter het vliegtuig een boodschap dat ze het zo goed doet en dat ze een topper is ..![]()
Wat een timing
Geen briefje was telefoontje van 1 min. Brief met coins uit de wallquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil of je geld uitgeeft voor een flutbriefje van thuis of dat je vecht voor je vege lijf.
Dan had Ashley vandaag zeker een luier omquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Schakeltopia het volgende:
jimmie zielig knul. even de grote broek aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |