nou inderdaad. lullig voor ty zegquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is niet zo vrolijk en spraakmakend vandaag
Zou Ashley Karen dan nog echt graag zien?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef Kajmu het volgende:
Ik zou het wel graag zien nu dat Karen boven Ashley zou gaan
hij mag de shoarma wel niet vergeten hahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:00 schreef spapaars het volgende:
Mini broodjes shoarma zullen het worden.
Met een vriendin als Karen heb je geen vijanden meer nodigquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:00 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Zou Ashley Karen dan nog echt graag zien?
Ik denk ook dat Ash gisteren in de dbk dit toegefluisterd/opdracht heeft gekregen. Ze was erg verdrietig toen ze er uit kwam. Later toen Ty gewonnen had was ze wonder boven wonder heel erg blij voor hem. Die heeft geweten dat ze dit moest doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:51 schreef kiki2024 het volgende:
jimmy zegt dat ze ash verplicht moesten feliciteren. het moest van de baas der bazen
Noem iedereen maar gewoon bij de naam aubquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze laten de definitie van bully's zien.
bb zal je niks verplichten. eigen keusquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Ash gisteren in de dbk dit toegefluisterd/opdracht heeft gekregen. Ze was erg verdrietig toen ze er uit kwam. Later toen Ty gewonnen had was ze wonder boven wonder heel erg blij voor hem. Die heeft geweten dat ze dit moest doen.
Ja, de lelijke karakters komen nu met gezwinde snelheid naar de oppervlakte.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze laten de definitie van bully's zien.
Remember: ze zitten in een spel hè.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is iemand kinderziektes noemen niet pesten dan? of zeggen dat je naast iemand op de bank wil zitten omdat je angst wil ruiken. ze is zelf de grootste pestkop daar en ze krijgt nu wat ze gezaaid heeft
ik vermoed ook dat er een ernstige sturing is gewweestquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Ash gisteren in de dbk dit toegefluisterd/opdracht heeft gekregen. Ze was erg verdrietig toen ze er uit kwam. Later toen Ty gewonnen had was ze wonder boven wonder heel erg blij voor hem. Die heeft geweten dat ze dit moest doen.
Ja jammer was leuk om te zien, was nu gewoon saai vergeleken met van de week.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
Dit winkelbezoekje is natuurlijk ook niet meer interessant voor een aflevering. Die zijn gewoon klaar voor de rest van de week
Ashley wel. Die kan spel en realiteit scheiden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:00 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Zou Ashley Karen dan nog echt graag zien?
Iemand die je zo snel kan laten vallen is nooit een echte vriendin geweestquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley wel. Die kan spel en realiteit scheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |