monster van lochness haha (grapjee)quote:
ja denk dat daarom Jimmy zo laag mogelijk ligtquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
ZOu dat niet kou zijn zo bloot buiten zitten, het grootste gedeelte van je lichaam zit in het warm water en het andere gedeelte in de koudere lucht
twitter of insta?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:43 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net de reacties bij en van Salarrr te lezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begrijpelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Karen is nog in shock, ze snapt nog steeds niet wat er gebeurd is.
Ze is bang, zegt Jimmy ze is bang omdat ze op de bank zit
Ze is niet zo sterk als ze zich voordoet
Karen walgt er van de move die Ash gemaakt heeft
Komt ze nu achter,ik weet trouwens ook weinig van Karen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:44 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: ze is bang! daarom dat ze dit doet. ze is bang voor de bank
Karin: ze weet nog niks van mij
Ja ik snap dat ook wel. Vooral de manier waarop het gedaan is wat je zo hoort van de andere drie genomineerde.quote:
Wat ze bedoelde was dat niemand weet hoe ze er buiten voorstaatquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt ze nu achter,ik weet trouwens ook weinig van Karen.
Zal een lange dag worden zei ze net tegen Jimmyquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:47 schreef kiki2024 het volgende:
Karin: ik kom vandaag de hottub niet uit..enkel voor eten en weer terug
Gaat ze daar dan ook pipi en kaka doen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:47 schreef kiki2024 het volgende:
Karin: ik kom vandaag de hottub niet uit..enkel voor eten en weer terug
Dohquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Neee heeft iemand de vrijstelling gekocht??
Zal het opvallen in dat water??quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat ze daar dan ook pipi en kaka doen?
Ash voor 20Kquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:48 schreef LaCatastrophe het volgende:
Briljante zet van BB en Ashley! Gedoe op de streams, ik hou d'r van.![]()
Maar stoer ook, je weet van tevoren hoeveel bagger je vanaf het moment van kiezen over je heen krijgt. Ashley speelt echt het spel, kan er niets anders van maken. En dat is precies waar ik voor kijk. Gedoe, strijd. En net zo goed de leuke momenten, de gesprekken tussen de bewoners.
Het gezapige is er nu in ieder geval wel weer even vanaf.
Neuh.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Neuh.quote:
Hij was er 2 uur geleden al klaar meequote:Op donderdag 28 maart 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy is al niet meer boos, hij was ook niet boos omdat ze het gepakt had maar die krokodillen tranen van haar. Meteen het slachtoffer
Krokodillentranen past wel prima bij Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie is nog beus omdat Ashley in de slachtoffer rol zat , meteen..
daar kan hij echt niet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
kan ze beter ver bij Jimmy uit de buurt blijven, de grootste toneelspeler daarquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:51 schreef kiki2024 het volgende:
Karin: al die toneelstukken ben ik zo beu hier. al dat gezever.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Karen wel een leuke meid, maar ze blijft wel erg lang hangen in dingen, net als met Tom.Ik heb nog niet gestemd. Op het moment mogen ze van mij alle drie opzoutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Savonds in de groepsapp:quote:- jongens, die pot moet omlaag, hoe krijgen we er zo snel mogelijk zoveel mogelijk uit?
- We gooien een vrijstelling in de winkel!
En nu haalt de febo opgelucht adem. De stagiaires kunnen gewoon uitbetaald krijgen, de pot is omlaag!quote:- Het werkt niet, degene die komen shoppen kopen niks!! Wat nu?
- Ashley is genomineerd toch? We gooien er een twist in met een drukknop!
Klinkt best plausibel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:53 schreef Ireth het volgende:
Febo vergadering vorige week:
[..]
Savonds in de groepsapp:
[..]
En nu haalt de febo opgelucht adem. De stagiaires kunnen gewoon uitbetaald krijgen, de pot is omlaag!
Nee!!! Serieus? Ohh die heeft nu haar eigen graf gegraven had haar echt slimmer ingeschat dom dom domquote:
6 KEER...quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:57 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: ze drukte en meteen huilen! meteen ! ik ben zo zielig. een bange actie. laf
mssn heeft ze gedrukt uit een reflex en geschrokken van zichzelf, niemand weet wat er in dat hoofd rondgaat, hoe zij zich gevoeld heeft, zijn allemaal aannames.quote:
Dat lijkt mij ook niet.quote:
Ligt eraan, deed ze het met haar hand of ook met haar voet ?quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ligt eraan, deed ze het met haar hand of ook met haar voet ?
Nee hoor, ze heeft zelf gezegd gedrukt te hebben om niemand haar wat gunde en dat ze al 11 weken een zware proef had daarquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn heeft ze gedrukt uit een reflex en geschrokken van zichzelf, niemand weet wat er in dat hoofd rondgaat, hoe zij zich gevoeld heeft, zijn allemaal aannames.
Ligt er wel wat dik bovenop iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, we krijgen haar de hele tijd niet te zien, nu gaat ze wat eten en gaat die camera er weer vol op...
Ik pas
Ik denk met haar boobiesquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In gezelschap van al haar vriendenquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:01 schreef kiki2024 het volgende:
ashley gaat buiten zitten met een dekentje
Lenie style?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Suiker volgens mijquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zette ze nou een pot kwark in haar kast
Hebben ze niet,wel eiwitpoeder.quote:
Lief dat je het probeert maar geen reflex en in bed heeft ze toch duidelijk gezegd wat haar beweegredenen waren...Niks wordt haar gegund en dus heeft ze het haar zelf gegund.....en bang dat het naar een ander zou gaan met voor 20k en niet voor drieduizend.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn heeft ze gedrukt uit een reflex en geschrokken van zichzelf, niemand weet wat er in dat hoofd rondgaat, hoe zij zich gevoeld heeft, zijn allemaal aannames.
Precies! En dan net als Lenie: "Ik dacht dat je op de knop moest drukken als je het niet wilde!"quote:
Heeft ze volgens mij, als ik het goed gelezen heb, gisteravond gekregen i.v.m. suikerdipjequote:Op donderdag 28 maart 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze niet,wel eiwitpoeder.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies! En dan net als Lenie: "Ik dacht dat je op de knop moest drukken als je het niet wilde!"
[..]
Precies! En dan net als Lenie: "Ik dacht dat je op de knop moest drukken als je het niet wilde!"
[..]
Je hebt gelijk,voor Ash only dus.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft ze volgens mij, als ik het goed gelezen heb, gisteravond gekregen i.v.m. suikerdipje
6 X !!!!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
6x drukken een reflex ? Dat lijkt meer op Parkinson dan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lief dat je het probeert maar geen reflex en in bed heeft ze toch duidelijk gezegd wat haar beweegredenen waren...Niks wordt haar gegund en dus heeft ze het haar zelf gegund.....en bang dat het naar een ander zou gaan met voor 20k en niet voor drieduizend.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
Eslie lekker buitenin het zonnetje kwarkje eten
Binnen eet de rest
Ty vindt het een kut actie van Eslie. Hij moet nu naar de DBK
quote:
Nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:07 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Man man hoe kun je het voor jezelf ze ver ***ken
Randy moest naar DBKquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
Eslie lekker buitenin het zonnetje kwarkje eten
Binnen eet de rest
Ty vindt het een kut actie van Eslie. Hij randy moet nu naar de DBK
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
6x drukken een reflex ? Dat lijkt meer op Parkinson dan.
Dit is best heel awkward.quote:
kijk nooit naar de tv uitzendingen maar die wil ik wel zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
6x drukken een reflex ? Dat lijkt meer op Parkinson dan.
Dat klopt van geen kanten , alle weken over hun vriendschap , hoe bijzonder bladiebla en ze nu loopt ze haar straal voorbijquote:
************Mod Edit, doe maar nietquote:
Even Ashley om tips vragen, die heeft vanmorgen wel 6x(!) gedruktquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:09 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft het over een grote boodschap die er niet uit komt....
Een slok van het water van de hottub, en er zal heel wat boodschap komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:09 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft het over een grote boodschap die er niet uit komt....
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Even Ashley om tips vragen, die heeft vanmorgen wel 6x(!) gedrukt
Ja, beetje meehinnikken nou met het groepje waar ze eerst door uitgekotst werd. Laffe hap! Gelukkig is Glenn wel sterk genoeg om niet gelijk naar die zure groep over te lopen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat klopt van geen kanten , alle weken over hun vriendschap , hoe bijzonder bladiebla en ze nu loopt ze haar straal voorbij![]()
Walgelijk figuur
Dat zou leuk zijn. Voor 10k een nominatie mogen omruilen in de winkelquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:13 schreef zodeju het volgende:
Ty, tegen Karen.....moet ik een vrijstelling voor je kopen...Karen lacht een beetje....
21 K.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn. Voor 10k een nominatie mogen omruilen in de winkel![]()
Lezen jullie mee stagiaires
Echt, waarom noem je hun zuur terwijl zij juist het tegendeel van zuur zijn....??quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, beetje meehinnikken nou met het groepje waar ze eerst door uitgekotst werd. Laffe hap! Gelukkig is Glenn wel sterk genoeg om niet gelijk naar die zure groep over te lopen.
Kan niet meer , gisteren was dat voor het laatst maar het zou wel weer een twist zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn. Voor 10k een nominatie mogen omruilen in de winkel![]()
Lezen jullie mee stagiaires
LOL heb je de reacties niet gehoord?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, waarom noem je hun zuur terwijl zij juist het tegendeel van zuur zijn....??
misschien had zij dat van de week gekocht alquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze niet,wel eiwitpoeder.
Nou vond het allemaal een normale reactie en ieder doet zijn ding weer....dus......quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL heb je de reacties niet gehoord?
Nou die waren echt niet normaal hoor. Ja voor een pestprogramma.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou vond het allemaal een normale reactie en ieder doet zijn ding weer....dus......
Of een pizza zonder iets, als dat mag van de groep natuurlijk. Er werd gezegd dat ze voortaan maar voor zichzelf moest koken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley eet vanavond wel een broodje.
Zucht.. door wie? .......quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een pizza zonder iets, als dat mag van de groep natuurlijk. Er werd gezegd dat ze voortaan maar voor zichzelf moest koken.
En maar achter tom zijn rug om zeggen dat hij slecht is. Vraagt nu wel netjes of ze eten wil hebben voor coins. Maar ze doet nergens meer aan mee. Houden zo danquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
Dat uitgerekend Tom met Ashley praat..
Ze heeft zo vals achter zijn rug over hem gepraat
Hij vraagt over het eten.. ze zegt er niet meer aan mee te doen.. een broodje te eten OF een pizza met NIKS![]()
Ja, als ze niks wil zal ze wel moeten....neem aan dat ze dat kan als moeder van kinderen....denk niet dat ze elke dag uit eten gaan thuis.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een pizza zonder iets, als dat mag van de groep natuurlijk. Er werd gezegd dat ze voortaan maar voor zichzelf moest koken.
Nou,als je haar verhalen hoorde...quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, als ze niks wil zal ze wel moeten....neem aan dat ze dat kan als moeder van kinderen....denk niet dat ze elke dag uit eten gaan thuis.
waar?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:43 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net de reacties bij en van Salarrr te lezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jimmy vlak nadat ze buiten kwamen. Dat als ze geen coins voor eten wilde geven ze ook geen pizza kreeg. Het beleg erop. Was grootspraak weer van hem. Maar snap niet waarom ashley tegen tom zegt ik doe niet meer mee. Zielig zijn acteren.quote:
Hebben ze van de week gekocht in de winkelquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien had zij dat van de week gekocht al
Daarom. Fijn als jimmy eruit gaat van de weekquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:22 schreef OmaJacky het volgende:
Tom voelt toch wel hoor de steekjes die Jimmy uitdeelt aan m .
Jimmy nog steeds beledigd dat Tom voor Alice heeft gekozen om te saven ipv van hem.
Tom zei net ik had beter mezelf kunnen nomineren ipv deze drama.
Ligt aan jou. Groep is kleiner dus ze vallen nu allemaal meer op omdat de keuze wie in beeld komt ook kleiner is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:22 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vind wel dat die alice erg aanwezig is nu
of ligt dat aan mij ?
Randy gaatquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom. Fijn als jimmy eruit gaat van de week
zegt wel iets over Tomquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De enige die tegen Ashley praat is Tom. Terwijl ze die zo zwart heeft zitten maken steeds.
Zou vandaag toch niet gedaan worden of hadden ze het gister niet gedaan want toen zouden karen en ashley het doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley in d'r eentje haar taak doen : badkamer schoonmaken.
Het is maar goed dat ze het gisteren niet gedaan heeft.....kan ze zich tenminste legaal afzonderen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley in d'r eentje haar taak doen : badkamer schoonmaken.
Tom gooide net een stuk hout in Jimmy zijn oog.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:22 schreef OmaJacky het volgende:
Tom voelt toch wel hoor de steekjes die Jimmy uitdeelt aan m .
Jimmy nog steeds beledigd dat Tom voor Alice heeft gekozen om te saven ipv van hem.
Tom zei net ik had beter mezelf kunnen nomineren ipv deze drama.
Ja bewonderens waardig. Trouwens Glenn ook. En tom wil met haar in de cocoon praten. Beetje dom van hem.quote:
Thnxquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deel van de drama staat op TikTak![]()
https://www.tiktok.com/@:bb_nlbe
misschien heeft hij medelijden. glenn zie ik meer als een schoothondje zonder meningquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja bewonderens waardig. Trouwens Glenn ook. En tom wil met haar in de cocoon praten. Beetje dom van hem.
Is niet slim van hem denk ik. Zodra de anderen weer normaal doen tegen haar begint het geroddel over tom weerquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:26 schreef kiki2024 het volgende:
Tom zegt tegen ashley dat ze maar moet laten weten of ze rummi wil spelen in de cocoon ofzo
En de rest heb je niet gehoord?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy vlak nadat ze buiten kwamen. Dat als ze geen coins voor eten wilde geven ze ook geen pizza kreeg. Het beleg erop. Was grootspraak weer van hem. Maar snap niet waarom ashley tegen tom zegt ik doe niet meer mee. Zielig zijn acteren.
ach ze is toch bijna naar huis. hopelijk nog 1 weekjequote:Op donderdag 28 maart 2024 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is niet slim van hem denk ik. Zodra de anderen weer normaal doen tegen haar begint het geroddel over tom weer
Precies, dus niet voortaan..quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy vlak nadat ze buiten kwamen. Dat als ze geen coins voor eten wilde geven ze ook geen pizza kreeg. Het beleg erop. Was grootspraak weer van hem. Maar snap niet waarom ashley tegen tom zegt ik doe niet meer mee. Zielig zijn acteren.
Tom overleefd dat wel, nog 2 weekjes tot ie de deur uit loopt als winnaar!quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is niet slim van hem denk ik. Zodra de anderen weer normaal doen tegen haar begint het geroddel over tom weer
Ja zou kunnen maar wij weten hoe slecht ze over hem heeft gepraat en hij niet. Vind ashley ook beetje schijnheilig hierin.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
misschien heeft hij medelijden. glenn zie ik meer als een schoothondje zonder mening
Was een klein stokje waar hij Alice mee wou kriebelen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom gooide net een stuk hout in Jimmy zijn oog.![]()
Dat is niet zo'n handige actie. Niet gek dat Jimmy even beetje snauwt naar he,
een klein of groot stokje in je oog is beide niet leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was een klein stokje waar hij Alice mee wou kriebelen.
mee eens, maar Jimmy zei tegen de anderen dat Tom kwaad weg liep en dat is een leugen want Tom vroeg nog of Jim een spelletje wilde doen zo.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom gooide net een stuk hout in Jimmy zijn oog.![]()
Dat is niet zo'n handige actie. Niet gek dat Jimmy even beetje snauwt naar he,
Hij zal het vast niet expres gedaan hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
een klein of groot stokje in je oog is beide niet leuk
* ledn81 spreekt uit ervaring
Het was naast zijn oog niet erin.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
een klein of groot stokje in je oog is beide niet leuk
* ledn81 spreekt uit ervaring
Jimmy is niet zo netjes naar zijn vrienden toequote:Op donderdag 28 maart 2024 14:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
mee eens, maar Jimmy zei tegen de anderen dat Tom kwaad weg liep en dat is een leugen want Tom vroeg nog of Jim een spelletje wilde doen zo.
Neuh, maar begrijpelijk dat Jimmy even mopperde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet expres gedaan hebben
Heerlijk! Ik verheug me nu al op al die zure rotkoppen.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom overleefd dat wel, nog 2 weekjes tot ie de deur uit loopt als winnaar!
Zouden ze nog zuurder kunnen worden?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik verheug me nu al op al die zure rotkoppen.
Hij Niet? Ik hoor hem iedere morgen en avond tijdens zijn wandelingetjes met Alice en Jimmy over haar praten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar wij weten hoe slecht ze over hem heeft gepraat en hij niet. Vind ashley ook beetje schijnheilig hierin.
ze praten daar allemaal over elkaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij Niet? Ik hoor hem iedere morgen en avond tijdens zijn wandelingetjes met Alice en Jimmy over haar praten.
Dat ligt absoluut niet aan jou.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:22 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vind wel dat die alice erg aanwezig is nu
of ligt dat aan mij ?
Dat ging ook van beide kanten zo. Maar ik moet zeggen dat Tom wel punten bij me heeft gescoord door zich niet mee te laten slepen in de bullycampagne.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij Niet? Ik hoor hem iedere morgen en avond tijdens zijn wandelingetjes met Alice en Jimmy over haar praten.
als ik het goed heb was het een ambulance denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:35 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoor de pliesie! Die komen Ashley halen! 20k gestolen
Try them.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zouden ze nog zuurder kunnen worden?
Het was een grappiequote:Op donderdag 28 maart 2024 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als ik het goed heb was het een ambulance denk ik
#TeamTom for the win BB24quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ging ook van beide kanten zo. Maar ik moet zeggen dat Tom wel punten bij me heeft gescoord door zich niet mee te laten slepen in de bullycampagne.
[ afbeelding ]
Dat kun je niet meer horen. Vroeger wel, toen was de ambu 3-tonig. Brandweer is wel te herkennen aan het geluid, die heeft luchthoorns.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als ik het goed heb was het een ambulance denk ik
Nee, dat is de KoMar, die komen de Queen in bescherming nemen tegen het plebs.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:35 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoor de pliesie! Die komen Ashley halen! 20k gestolen
quote:
Hooguit om haar te arresteren omdat er maar een echte koningin is. en die heet niet Ashleyquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat is de KoMar, die komen de Queen in bescherming nemen tegen het plebs.
Echt niet. Die is wel gezakt hoor. Ik denk zelfs dat Glenn betere papieren heeft om deze show te winnen dit seizoen. Maar denk dat er een meisje wint en neen geen Alice....quote:
En zo is dat!quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hooguit om haar te arresteren omdat er maar een echte koningin is. en die heet niet Ashley
Ik gun het Glenn. De meest normale van allemaal.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt niet. Die is wel gezakt hoor. Ik denk zelfs dat Glenn betere papieren heeft om deze show te winnen dit seizoen. Maar denk dat er een meisje wint en neen geen Alice....
Heeft Randy berhaupt weleens iets gedaan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
Randy zou niks anders doen.Dat klopt wel aardig.
Chef pannenkoek,verder zou ik het niet weten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft Randy berhaupt weleens iets gedaan?
O, maar dit is Queen Mary Stuart.quote:
Dat laatste past wel bij ze.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:44 schreef Was-beer het volgende:
Paprika, aubergine, mozzarella, shoarma, koffie, thee, zure matten
is voor Karenquote:
Dat is wel waar, ze wil niets ze heeft genoeg aan brood en kwark of een droge pizzaquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die heeft deze voormiddag al goed gewinkeld.
ze is de badkamer schoonmakenquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Misschien moet Ash nog even een tukkie gaan doen. Nog een keer 500 uit de pot
hier hoor ik toch echt nog wel verschil hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kun je niet meer horen. Vroeger wel, toen was de ambu 3-tonig. Brandweer is wel te herkennen aan het geluid, die heeft luchthoorns.
Jahoor maar wilde niet meer meedoen heeft ze net tegen Tom gezegd......ze wil niks meer alleen brood.quote:
Heerlijk! Ik heb genoten!quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit het filmpje van de nominaties nog een keer terug te kijken.
Geweldig, die ontluikende euforiestemming als ze denken dat ze, weliswaar voor 20k, van Ashley af zijn, om even later te ontdekken dat ze er nog is.![]()
![]()
![]()
voor het avondetenquote:
okidokiequote:Op donderdag 28 maart 2024 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom wel ? ze wil niets , was allang gezegd
Dit is waar we voor kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Geweldig, die ontluikende euforiestemming als ze denken dat ze, weliswaar voor 20k, van Ashley af zijn, om even later te ontdekken dat ze er nog is.![]()
![]()
![]()
Hoog tijd dat ze wat assertiever wordt en die bully's met gelijke munt gaat terugpakken.quote:
Het leukste moment was dat Karen zei: "Ashley weg? nee die staat daar gewoon."quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
waar heb je die ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
nee moest met Karenquote:
had al 7 antwoorden gehad ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jahoor maar wilde niet meer meedoen heeft ze net tegen Tom gezegd......ze wil niks meer alleen brood.
Die komt niet meer bij haar in de buurt. *** Mod Edit Stop eens met zelf invullen, dat is helemaal niet gezegdquote:
denk voor de tv hequote:Op donderdag 28 maart 2024 14:51 schreef kiki2024 het volgende:
jimmy zegt dat ze ash verplicht moesten feliciteren. het moest van de baas der bazen
Hij had een mindere week. Dat krijgt Glenn nu ook door zijn hondjesgedrag.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt niet. Die is wel gezakt hoor. Ik denk zelfs dat Glenn betere papieren heeft om deze show te winnen dit seizoen. Maar denk dat er een meisje wint en neen geen Alice....
Sommige dingen worden door iedereen gehoord en andere dingen weer door niemandquote:
daarom was ze alleen bezigquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die komt niet meer bij haar in de buurt. [b]*** Mod Edit Stop eens met zelf invullen, dat is helemaal niet gezegd[/b
netjes toch?quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
netjes toch?
kunnen ze daar in ieder geval niets van zeggen![]()
Ka zet zichzelf zo ontzettend voor lul nu.
Zal ze een rotzorg zijn wat ze kopen. Die hele winkel is gebouwd om geld van de pot te krijgen en dat is al geluktquote:
Wat een onzinquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
netjes toch?
kunnen ze daar in ieder geval niets van zeggen![]()
Ka zet zichzelf zo ontzettend voor lul nu.
Ze laten de definitie van bully's zien.quote:
Fijn dat ik wat mag vindenquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:56 schreef Verida het volgende:
[..]
dat mag jij vinden hoor
Ik vind dat Ka zich als een kleuter gedraagd nu.
Sure, sure, zuur, sure... Zo kun je het ook zien jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze laten de definitie van bully's zien.
hij is niet zo vrolijk en spraakmakend vandaagquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
viel mij ook op. en hij klonk zuurtjes
is iemand kinderziektes noemen niet pesten dan? of zeggen dat je naast iemand op de bank wil zitten omdat je angst wil ruiken. ze is zelf de grootste pestkop daar en ze krijgt nu wat ze gezaaid heeftquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
nou inderdaad. lullig voor ty zegquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is niet zo vrolijk en spraakmakend vandaag
Zou Ashley Karen dan nog echt graag zien?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef Kajmu het volgende:
Ik zou het wel graag zien nu dat Karen boven Ashley zou gaan
hij mag de shoarma wel niet vergeten hahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:00 schreef spapaars het volgende:
Mini broodjes shoarma zullen het worden.
Met een vriendin als Karen heb je geen vijanden meer nodigquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:00 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Zou Ashley Karen dan nog echt graag zien?
Ik denk ook dat Ash gisteren in de dbk dit toegefluisterd/opdracht heeft gekregen. Ze was erg verdrietig toen ze er uit kwam. Later toen Ty gewonnen had was ze wonder boven wonder heel erg blij voor hem. Die heeft geweten dat ze dit moest doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:51 schreef kiki2024 het volgende:
jimmy zegt dat ze ash verplicht moesten feliciteren. het moest van de baas der bazen
Noem iedereen maar gewoon bij de naam aubquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
bb zal je niks verplichten. eigen keusquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Ash gisteren in de dbk dit toegefluisterd/opdracht heeft gekregen. Ze was erg verdrietig toen ze er uit kwam. Later toen Ty gewonnen had was ze wonder boven wonder heel erg blij voor hem. Die heeft geweten dat ze dit moest doen.
Ja, de lelijke karakters komen nu met gezwinde snelheid naar de oppervlakte.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Remember: ze zitten in een spel h.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is iemand kinderziektes noemen niet pesten dan? of zeggen dat je naast iemand op de bank wil zitten omdat je angst wil ruiken. ze is zelf de grootste pestkop daar en ze krijgt nu wat ze gezaaid heeft
ik vermoed ook dat er een ernstige sturing is gewweestquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Ash gisteren in de dbk dit toegefluisterd/opdracht heeft gekregen. Ze was erg verdrietig toen ze er uit kwam. Later toen Ty gewonnen had was ze wonder boven wonder heel erg blij voor hem. Die heeft geweten dat ze dit moest doen.
Ja jammer was leuk om te zien, was nu gewoon saai vergeleken met van de week.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
Dit winkelbezoekje is natuurlijk ook niet meer interessant voor een aflevering. Die zijn gewoon klaar voor de rest van de week
Ashley wel. Die kan spel en realiteit scheiden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:00 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Zou Ashley Karen dan nog echt graag zien?
Iemand die je zo snel kan laten vallen is nooit een echte vriendin geweestquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley wel. Die kan spel en realiteit scheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |