quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie of wat is cava? Ik snap er niets van
Nee gaan ze niet doen zo zijn de personen niet. Maar heb wel zoiets van wat je zaait oogst je.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet, maar echt gezellig wordt het niet....
Nou deze had ik ook niet zien aankomen en Karen ook zo hoog ???quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wow..Randy! Dat had ik niet verwacht
Ik denk dat ze wel op het matje bij BB worden geroepen over dit gedragquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet, maar echt gezellig wordt het niet....
Denk dat er met elk zo'n gesprek gevoerd is.....daarom ze toont echt geen kracht enkel maar zwakte met deze daad.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
Oh bb heeft ook tegen randy gezegd van denk aan jezelf. Dus zelfde gesprek met hem als zoals met ashley
Flinke duitse helm teen heeft ie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:24 schreef spapaars het volgende:
Het is niet wat het lijkt
[ afbeelding ]
Ca va van het frans hoe gaat hetquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie of wat is cava? Ik snap er niets van
Heeft ze zichzelf gekweektquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:31 schreef mazaru het volgende:
Vanaf nu gaat het dus een soort Gouden Kooi worden. Met zijn allen 1 persoon treiteren.
Denk dat velen het gejammer van Jimmy ook wel zat zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:33 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Nou deze had ik ook niet zien aankomen en Karen ook zo hoog ???
Het is ook totale onzin natuurlijkquote:
Daar hebben die anderen ook flink aan meegewerkt. Die zijn al maanden bezig om haar de deur uit te krijgen. Niet zo raar dat ze nu eindelijk eens terugslaat.quote:
ik kreeg hem niet onder me C hahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ça va? = gaat 't?
Cava = mousserende Spaanse wijn
Verplicht Ashley in hun armen te sluiten .......net zoals dat feliciteren zeker......quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel op het matje bij BB worden geroepen over dit gedrag
En terecht.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:24 schreef Adat231 het volgende:
Oeps in de poll van Salar staat Jimmy er niet goed voor.
Karen 42,8 %
Randy 34,1%
Jimmy 23,1%
Ja heb dus op randy gestemdquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat velen het gejammer van Jimmy ook wel zat zijn
Met bubbels.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ca va is frans voor gaat het. (eigenlijk nog met een cedille onder de c)
cava is wijn.
Meer verplicht geen bully praktijken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verplicht Ashley in hun armen te sluiten .......net zoals dat feliciteren zeker......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |