Over de pannenkoeken en karen zei dat in de bijkeuken. Cava is Vlaams geen Groningsquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat is precies Alice. Net zoals van de week in de badkamer. Hypocriet!
Daar huilt ze niet om.......Dquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou Karen, klaar nu, er is niemand dood, alleen 20.000 uit de pot die van niemand is
Het is altijd wel ergens tijd voorquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel een beetje vroeg... maar vooruit...
nou ze zijn niet dom zingen niet voor niets allemaal mee en hardquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij denken de bewoners niet eens zover
[..]
Was karenquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Sava vraagt Alice aan Ashley, ja, zegt ze...
groep Ash met liedjequote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:14 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Vanmorgen moest ik ook al om hem lachen. Hij struikelde over een krukje in de badkamer en maakte er een grappig huppeldansje van met zwaaiende armen..SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Want?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je niet op de streams reageert?
dat is het titel hahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Omdat het deel dat dit in de keuken stond zong ik voel me zo verdomd alleen.
Kom even niet op de titel van dat liedje
ja alleen goedquote:
Tom kwam wel. Werd niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar huilt ze niet om.......D
Dat weet je zelf ook wel.....
De teleurstelling en zo genaaid worden door je beste maatje waar je alles voor deed.
Niet naar haar toekomen van zowel Ashley en Glenn en Tom....dus even grof gezegd de dader troosten en het slachtoffer in zijn sop gaar laten koken....
ja sneakyquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat is precies Alice. Net zoals van de week in de badkamer. Hypocriet!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Karen is gewoon lief dat ze alsnog aan ashley vraag sava.
Abba met Money, Money, Moneyquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:19 schreef kiki2024 het volgende:
stel je voor dat het alarm gaat en ashley nu moet zingen
Nogmaals die zei dat niet die kwam na dat cava van karen binnen lopen. Is filmpje hier geplaatstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |