ja dat is de zanger hahaquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Danny de Munck (Ciske de rat)
quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou top zijn, ze is nu toch al door iedereen gehaat. Zou mij ook geen reet meer kunnen schelen.
Ik denk dat die gaat wonen in de groene kamer..en het keukentje gaat gebruiken van de vooraadkamer...quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:26 schreef TheLuckyman het volgende:
Ashley nu weer naar bed of buiten?
dit ging even ergens anders om en ik plaatste dit voor het filmje en Alice vroeg hoe gaat het was voor karen vroeg cava aan Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals die zei dat niet die kwam na dat cava van karen binnen lopen. Is filmpje hier geplaatst
Ja, Tom en Glenn ook maar wel dat ze eerst met Ashley op haar slaapkamer gingen want die moest getroost worden en kwamen later....voor het gevoel moest dat voor haar vervelend voelen want alle andere bewoners hadden het al gezegd dat het voor haar het ergste was. Tom en Glenn staan dichter bij haar....weet dat het emoties zijn maar zo voelde het voor haar zo. En is op zo'n moment niet knuffelig.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom kwam wel. Werd niet gewaardeerd.
Precies en daarna het slachtoffer spelen ipv naar Karen toe gaan en haar te steunen omdat zij nog steeds op de bank zit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik denk dat ze verdrietig is omdat ze dacht dat Ash een echte vriendin was en deze actie totaal niet had verwacht
volgens mijn de badkamer schoonmaken, ze liep net met glassex en haalde 2 pannen voor warm waterquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:26 schreef TheLuckyman het volgende:
Ashley nu weer naar bed of buiten?
Ash denkt alleen aan Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies en daarna het slachtoffer spelen ipv naar Karen toe gaan en haar te steunen omdat zij nog steeds op de bank zit.
Die Karen die haar altijd gesteund heeft en haar alles gegund heeft.
Oh oke liep langs elkaar heen dus.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit ging even ergens anders om en ik plaatste dit voor het filmje en Alice vroeg hoe gaat het was voor karen vroeg cava aan Ash
maar ik maak me er verder niet druk om hoor geef alleen even antwoord![]()
en ook ik vind het belachelijk dat ze gedrukt heeft hoor bij deze
ja kloptquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke liep langs elkaar heen dus.
Wie of wat is cava? Ik snap er niets vanquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit ging even ergens anders om en ik plaatste dit voor het filmje en Alice vroeg hoe gaat het was voor karen vroeg cava aan Ash
maar ik maak me er verder niet druk om hoor geef alleen even antwoord![]()
en ook ik vind het belachelijk dat ze gedrukt heeft hoor bij deze
ca va is frans voor gaat het. (eigenlijk nog met een cedille onder de c)quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie of wat is cava? Ik snap er niets van
Nee, dat denk ik niet, maar echt gezellig wordt het niet....quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:31 schreef mazaru het volgende:
Vanaf nu gaat het dus een soort Gouden Kooi worden. Met zijn allen 1 persoon treiteren.
Die is mooi iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:31 schreef mazaru het volgende:
Vanaf nu gaat het dus een soort Gouden Kooi worden. Met zijn allen 1 persoon treiteren.
Ça va? = gaat 't?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Cava is Frans, hoe gaat het betekend het.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |