De bully's voelen zich helemaal het mannetjequote:Op donderdag 28 maart 2024 13:09 schreef Jockari het volgende:
Hahahaha !
Alle bewoners hardop zingen in de woonkamer: "Ik voel mij zo verdomd alleen !"
Alles gewoon omdraaien , schijnt het goed te doenquote:
ik denk dat ze verdrietig is omdat ze dacht dat Ash een echte vriendin was en deze actie totaal niet had verwachtquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou Karen, klaar nu, er is niemand dood, alleen 2000 uit de pot die van niemand is
Dat hoorde ik niet...het geluid ging weg en toen zag ik de tobbequote:Op donderdag 28 maart 2024 13:09 schreef Jockari het volgende:
Hahahaha !
Alle bewoners hardop zingen in de woonkamer: "Ik voel mij zo verdomd alleen !"
Nog wel, totdat Randy zaterdag in de studio staat of Jimmyquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
De bully's voelen zich helemaal het mannetje
Of ze door BB op het matje worden geroepen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nog wel, totdat Randy zaterdag in de studio staat of Jimmy
Randy begon geloof ik met zingen en iedereen deed mee.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat laatste slaat wel op Ashley op dit moment geloof ik
20.000quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou Karen, klaar nu, er is niemand dood, alleen 2000 uit de pot die van niemand is
Ja dat is goed te vergelijken. 6 tegen 1 of 1 tegen 6quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
De dubbele standaard is fantastisch
Manden tekort
Wie pest wie dan?quote:
Brief met eigen coins gekocht en telefoongesprek voor 500 en As was de grootste zeikerd erom.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice kocht een stukje papier met een paar lieve woordjes van een knul die ze net een maand kende. In verhouding ook een belachelijke actie.![]()
Niemand wilde zo winnen.......als je het nu niet redt om terug te komen dan lukt het je die week erop ook niet. Dan is het maar zo.....quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik van heel de groep eigenlijk niet; ze konden de hele week halve finale tickets winnen/kopen, wanneer dachten ze dan dat die zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |