Dat geld pakken om mee naar huis te nemen had ik gesnapt geen probleem mee, maar haar verklaring erna was gewoon alleen maar de schuld bij bb en de anderen leggen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben geen Ashley addept,maar dit is gewoon het spel.
Ik denk niet dat ze me aan zouden nemenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
please geef je op voor volgend jaar
Randy was ook een grote kanshebber, die twijfelde gister alquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik snap het spel maar wat ik dan niet snap is :
waarom wacht je niet tot het bedrag lager is? waarom perse bij 20 k drukken? niemand zou drukken verder
Ze zijn niet eens heel boos over het geld maar dat ze binnen de seconden dat er op de knop gedrukt kon worden het meteen deed en 6x!!! Ik bedoel 6 keer op die knop rammen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom wacht je niet tot het bedrag lager is? waarom perse bij 20 k drukken? niemand zou drukken verder
Wie zegt dat? Alice heeft al vaker op de knop gedrukt en dingen uit de pot gekocht voor eigen gewin. Als die meid haar weer voor zou zijn dan vergeef je jezelf nooit meer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Eens: een Ashley die all-in gaat is ook helemaal niks aanquote:
dat ze super egoïstisch isquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens heel boos over het geld maar dat ze binnen de seconden dat er op de knop gedrukt kon worden het meteen deed en 6x!!! Ik bedoel 6 keer op die knop rammen.
Wat betekent dat?
Precies het geld is van BB.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
Waar staat de pot nu op? Die 20.000 is niet van een ieder daar geweest.
alice deed niet eens meequote:Op donderdag 28 maart 2024 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Alice heeft al vaker op de knop gedrukt en dingen uit de pot gekocht voor eigen gewin. Als die meid haar weer voor zou zijn dan vergeef je jezelf nooit meer.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eens: een Ashley die all-in gaat is ook helemaal niks aan
Als het hem zou worden aangeboden om naar huis te gaan zou hij er over denken. Had dat ook echt begrepen als ze daarom het geld hadden gepakt. Maar niet om jezelf van de bank af te halen uit wraakquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Randy was ook een grote kanshebber, die twijfelde gister al
Alice deed niet mee aan dit spelletje.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Alice heeft al vaker op de knop gedrukt en dingen uit de pot gekocht voor eigen gewin. Als die meid haar weer voor zou zijn dan vergeef je jezelf nooit meer.
Daarom ligt ze nu jankend in bed , stoere chick is het ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze heeft ons gewaarschuwd natuurlijk .. and there came the snow!
[ afbeelding ]
Oke, ik heb het niet gezien. Maar sowieso als iemand anders haar voor zou zijn dan vergeef je het jezelf nooit meer. Al vanaf week 1 proberen ze haar het huis uit te krijgen. Ik vind het een geniale zet.quote:
There you go biatches.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze heeft ons gewaarschuwd natuurlijk .. and there came the snow!
[ afbeelding ]
niemand anders was van plan dit te doen. en waarom druk je 6x op een knop? voor de show...kijkers?quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, ik heb het niet gezien. Maar sowieso als iemand anders haar voor zou zijn dan vergeef je het jezelf nooit meer. Al vanaf week 1 proberen ze haar het huis uit te krijgen. Ik vind het een geniale zet.
Alleen koste dat geen 20kquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice kocht een stukje papier met een paar lieve woordjes van een knul die ze net een maand kende. In verhouding ook een belachelijke actie.![]()
Maakt niet uit, die moet hoe dan ook door het slijk, verzonnen of nietquote:
En een prima twist.Alles staat nu weer op scherp.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, ik heb het niet gezien. Maar sowieso als iemand anders haar voor zou zijn dan vergeef je het jezelf nooit meer. Al vanaf week 1 proberen ze haar het huis uit te krijgen. Ik vind het een geniale zet.
Dat in bed blijven liggen is natuurlijk helemaal geniaal.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |