Alles behalve saai eigenlijk....aftermath.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Zitten ze nu alweer te kaarten?
Wat een saaie bende daar...
Hoezo wat ik zou willen? Ik schrijf wat ik op de streams hoorde. Niet voor mij in gaan vullen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
nee joh..
dat is wat je wel zou willen maar dat gaat niet gebeuren.
Jimmy maakt avondeten
pannenkoeken zijn echt de basis. het meel en de melk en de olie. die zijn van iedereen.
Hoogstens moet ze haar eigen pannenkoek bakken
Helemaal mee eens! Ze moet gewoon laten zien hoe blij ze er mee is en schijt aan al die zure bekken hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zou wel leuker zijn wanneer ze het nu gaat ownen.Ipv van op bed blijft liggen.
Ze gaan haar allemaal negeren denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:51 schreef Jockari het volgende:
Zou leuk zijn als Ash nu de woonkamer binnen wandelt. Ben benieuwd naar de reacties en gezichten dan.
beter dan pokerenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Zitten ze nu alweer te kaarten?
Wat een saaie bende daar...
ze zal wel moeten op den duur...misschien wacht ze tot ze beetje afgekoeld zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:51 schreef Jockari het volgende:
Zou leuk zijn als Ash nu de woonkamer binnen wandelt. Ben benieuwd naar de reacties en gezichten dan.
En terloops vragen of er nog kip is die ze kan eten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:51 schreef mazaru het volgende:
Zingend je eigen pannenkoeken bakken. Extra dik!![]()
Durft ze niet eens nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:51 schreef Jockari het volgende:
Als ze dat gaan doen zegt dat meer over hun dan over haar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gaan haar allemaal negeren denk ik
Jaaaaaaa wij zouden een goed team zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
En terloops vragen of er nog kip is die ze kan eten.
Voorlopig ligt ze met kleding en al in haar bed te stinkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:51 schreef mazaru het volgende:
Zingend je eigen pannenkoeken bakken. Extra dik!![]()
Hoe ze nu met zijn allen reageren zegt al meer dan genoeg over het soort mensen dat daar zit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen zegt dat meer over hun dan over haar.
Die lol zou ik ze never nooit gunnen. Ik tekende een dikke middelvinger op mijn t-shirt en ging daar een rondje mee lopen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voorlopig ligt ze met kleding en al in haar bed te stinken
Ik ben geen Ashley addept,maar dit is gewoon het spel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe ze nu met zijn allen reageren zegt al meer dan genoeg over het soort mensen dat daar zit.
Dat kan ik wel opmaken uit je avaterquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die lol zou ik ze never nooit gunnen. Ik tekende een dikke middelvinger op mijn t-shirt en ging daar een rondje mee lopen.
En 20.000quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die lol zou ik ze never nooit gunnen. Ik tekende een dikke middelvinger op mijn t-shirt en ging daar een rondje mee lopen.
Dat is niet meer te merken nu. Ik vind de reacties zo ontzetten laag bij de grond en ik hoop dat ze dat op tv laten zien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben geen Ashley addept,maar dit is gewoon het spel.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kan ik wel opmaken uit je avater
please geef je op voor volgend jaarquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik snap het spel maar wat ik dan niet snap is :quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben geen Ashley addept,maar dit is gewoon het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |