monster van lochness haha (grapjee)quote:
ja denk dat daarom Jimmy zo laag mogelijk ligtquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
ZOu dat niet kou zijn zo bloot buiten zitten, het grootste gedeelte van je lichaam zit in het warm water en het andere gedeelte in de koudere lucht
twitter of insta?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:43 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net de reacties bij en van Salarrr te lezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begrijpelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Karen is nog in shock, ze snapt nog steeds niet wat er gebeurd is.
Ze is bang, zegt Jimmy ze is bang omdat ze op de bank zit
Ze is niet zo sterk als ze zich voordoet
Karen walgt er van de move die Ash gemaakt heeft
Komt ze nu achter,ik weet trouwens ook weinig van Karen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:44 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: ze is bang! daarom dat ze dit doet. ze is bang voor de bank
Karin: ze weet nog niks van mij
Ja ik snap dat ook wel. Vooral de manier waarop het gedaan is wat je zo hoort van de andere drie genomineerde.quote:
Wat ze bedoelde was dat niemand weet hoe ze er buiten voorstaatquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt ze nu achter,ik weet trouwens ook weinig van Karen.
Zal een lange dag worden zei ze net tegen Jimmyquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:47 schreef kiki2024 het volgende:
Karin: ik kom vandaag de hottub niet uit..enkel voor eten en weer terug
Gaat ze daar dan ook pipi en kaka doen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:47 schreef kiki2024 het volgende:
Karin: ik kom vandaag de hottub niet uit..enkel voor eten en weer terug
Dohquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Neee heeft iemand de vrijstelling gekocht??
Zal het opvallen in dat water??quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat ze daar dan ook pipi en kaka doen?
Ash voor 20Kquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:48 schreef LaCatastrophe het volgende:
Briljante zet van BB en Ashley! Gedoe op de streams, ik hou d'r van.![]()
Maar stoer ook, je weet van tevoren hoeveel bagger je vanaf het moment van kiezen over je heen krijgt. Ashley speelt echt het spel, kan er niets anders van maken. En dat is precies waar ik voor kijk. Gedoe, strijd. En net zo goed de leuke momenten, de gesprekken tussen de bewoners.
Het gezapige is er nu in ieder geval wel weer even vanaf.
Neuh.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Neuh.quote:
Hij was er 2 uur geleden al klaar meequote:Op donderdag 28 maart 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy is al niet meer boos, hij was ook niet boos omdat ze het gepakt had maar die krokodillen tranen van haar. Meteen het slachtoffer
Krokodillentranen past wel prima bij Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie is nog beus omdat Ashley in de slachtoffer rol zat , meteen..
daar kan hij echt niet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
kan ze beter ver bij Jimmy uit de buurt blijven, de grootste toneelspeler daarquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:51 schreef kiki2024 het volgende:
Karin: al die toneelstukken ben ik zo beu hier. al dat gezever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |