quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ooit heb ik een bewoner horen zeggen, "ik kom hier om een spel te winnen en niet om vrienden te maken". Wie was dat ook al weer [ afbeelding ]
is ze ook niet..maar bedoel meer waarom niet gewoon accepteren dat je op de bank zit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ze doet nu net of zij het slachtoffer is maar dat is ze niet.
Die zei ook als het geld er niet was dan zou ik niet meedoen. Nu zegt ze dat ze het niet voor het geld doet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ooit heb ik een bewoner horen zeggen, "ik kom hier om een spel te winnen en niet om vrienden te maken". Wie was dat ook al weer [ afbeelding ]
Je kunt hier 1000 uitspraken posten die niet in lijn zijn met hoe Ashley doetquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef -river- het volgende:
Ik hoorde het haar in in het begin nog zeggen commanderen dat er geen geld uit de pot mocht gaan![]()
![]()
Ja, maar ik zou dan eerst nog een 20 K aan zakgeld meenemen naar huis.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef kiki2024 het volgende:
Ik zou persoonlijk zelf niet eens in een huis willen blijven waar mensen mij niet willen. dan lekker naar huis bij gezin...waarom zou je dit überhaupt willen
Tja owne die shit en met opgeheven hoofd de uitdaging aangaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is ze ook niet..maar bedoel meer waarom niet gewoon accepteren dat je op de bank zit.
ja alleen krijgt ze dit niet. ze zit er alleen een weekje langerquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan eerst nog een 20 K aan zakgeld meenemen naar huis.
Ashley zal denken dat ze steun krijgt voor haar actie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Er hangt vast achter het vliegtuig een boodschap dat ze het zo goed doet en dat ze een topper is ..![]()
Wat een timing
Het koninkrijk is daarna verandert in een dictatuur.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef -river- het volgende:
Ik hoorde het haar in in het begin nog zeggen commanderen dat er geen geld uit de pot mocht gaan![]()
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja het schaamrood zal op haar kaken staan
Ben wel benieuwd hoe de reactie was geweest als randy het had gedaanquote:
Iedereen dacht dat hij wat zou pakkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
En weer beeld op 1
ty randy buiten
Randy zegt: dit was haar enige kans
Nee alsjeblieft niet, en als dat wel zo is ik vraag dit voor een vriend, kan ik dan met 20 k uit de pot het weer open kopen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij willen er weer een paar dat de boel op slot gaat
Nee hoor Dotteke, ik vind alleen niet dat iemand me laag hoeft te noemen. Maar ik stop ermee, mijn mening is duidelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij willen er weer een paar dat de boel op slot gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |