nee die had de gold card van big brother meequote:Op donderdag 28 maart 2024 15:51 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dan had Ashley vandaag zeker een luier om
We zullen zien. Het mag van mij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:47 schreef Jockari het volgende:
Even een bedenking.
Ze zaten oorspronkelijk met 4 op de bank, dus waarschijnlijk 2 bewoners er uit ?
Maar nu Ash al save is, moeten er dan zaterdag ook geen 2 naar huis ?
Ja het schaamrood zal op haar kaken staanquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is wel een stunt
door het slechte weer uitgesteld vorige week![]()
en dan valt het nu op dit moment prachtig samen
Is toch ook niet echt leuk voor haar kinderen om te zien dat hun moeder er alles aan doet om maar niet naar huis toe te hoeven gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef ammartje het volgende:
20000 betalen omdat je niet weg wilt, het is er zo fijn en dan jezelf opsluitenwat een koekwous. Hoop centen om nog niet naar huis te willen. Voor de streamer, heerlijk drama
Ze is er ongetwijfeld trots opquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee die had de gold card van big brother mee
***********Mod Edit, hou hier eens mee opquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt leuk voor haar kinderen om te zien dat hun moeder er alles aan doet om maar niet naar huis toe te hoeven gaan.
Dat deed Ashley toch ook, het spel spelen? Dat gemekker ook altijd. Sterker nog: het was een spel wat ze deed.quote:
lijkt wel of ze bang is om te gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt leuk voor haar kinderen om te zien dat hun moeder er alles aan doet om maar niet naar huis toe te hoeven gaan.
Hou toch op ze heeft destijds haar hele groepje opgestookt om niet meer met de andere 4 om te gaan. Ze heeft weken verdeel en heers gedaan en nu is ze het slachtoffer?quote:
Daar geeft ze wel een draai aan eenmaal thuis. *** Mod editKids zijn niet op de streamsquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja, wat moeten ze dan doen? Liegen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Rhosyn het volgende:
Er hangt vast achter het vliegtuig een boodschap dat ze het zo goed doet en dat ze een topper is ..![]()
Wat een timing
Dat was voor een paar koffers die toch wel zouden komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
6200 door lenie wie maakte zich er boos om
Wahahaha... Dat zou een joke zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou grappig zijn. En dan hoop ik dat BB er weer een boete ingooit en zij zich gewoon lekker omdraait en doorslaapt
Dat vind ik wel mee vallen, ik zie ook dingen die tegen Ashley zouden kunnen werken door montage, want ja, montage kan je maken of breken. Maar bij andere gebeurd dit ook, met Jimmy of Alice.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:55 schreef Thorelf het volgende:
BB houdt ash al tijden hand boven het hoofd....vaak niet in beeld als ze negatief is..op tv beter neergezet...ieder dacht vorige week 2 eruit, maar werd 1.anders was ze eruit. E nu weer geen beelden. Terwijl het haar eigen gedrag is.
Whatever, een lulpraatje van een minuut dan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
Geen briefje was telefoontje van 1 min.
Ze doet nu net of zij het slachtoffer is maar dat is ze niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef kiki2024 het volgende:
Ik zou persoonlijk zelf niet eens in een huis willen blijven waar mensen mij niet willen. dan lekker naar huis bij gezin...waarom zou je dit überhaupt willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |