ja gevondenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Was hier geplaatst met Danny zijn reactie erop
Vind ik niet. Was een mooie stream vandaag. Echt genoten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:20 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy vindt het een smet op het avontuur
Ja wisselvallig, een uurtje eerder zij weer wel van of misschien nog een week.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit keer niet, vind het zo raar dat ze het niet weten, dat zal een telleurstelling zijn als ze dat horen
gewoon doen. geld zatquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
Alice wil het liefst slaapje doen nu in bed
zou doenquote:
Ja, en niemand zou het leuk vinden maar zouden haar meer om kunnen waarderen dan nu dit voor 1 week.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan eerst nog een 20 K aan zakgeld meenemen naar huis.
Dat zou helemaal de kers op de cake zijn. Als BB nu aanbied om te vertrekken voor 20.000 en Ashley pakt dat. Dan heb ik echt een Tena nodigquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan eerst nog een 20 K aan zakgeld meenemen naar huis.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou helemaal de kers op de cake zijn. Als BB nu aanbied om te vertrekken voor 20.000 en Ashley pakt dat. Dan heb ik echt een Tena nodig![]()
![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vind ik niet. Was een mooie stream vandaag. Echt genoten.
tssssss nou mevr is al gedaan iddquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:58 schreef Luna68 het volgende:
Ka: dan moet ik zeker zo ook de badkamer nog kuisen?!
Tom: dat heeft Ash al gedaan
Geld is voor de winnaar en dat is 1 van deze 8quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat geld was nog van niemand, dus in feite hoeft niemand zich er druk over te maken. De hebberds.
Aan jou reactie te zien heb je hier meer aanquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou helemaal de kers op de cake zijn. Als BB nu aanbied om te vertrekken voor 20.000 en Ashley pakt dat. Dan heb ik echt een Tena nodig![]()
![]()
![]()
Ze kunnen in de laatste week nog wat verdienen. Maar de manier waarop het eraf ging is nogal vervelend. Chayron werd er vorig jaar keihard voor afgerekend.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben de pot nu waar ze het willen hebben, het is elk jaar ±70.000
Vóór inderdaad, dus nog niet ván.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geld is voor de winnaar en dat is 1 van deze 8
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aan jou reactie te zien heb je hier meer aan![]()
[ afbeelding ]
Dan slaagt ze er steeds beter in om geen vrienden te makenquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:29 schreef Jockari het volgende:
Oei ! Glenn heeft ook genoeg van Ash omdat ze Glenn verwijt dat hij niet aan haar dacht bij de keuze wie naar de winkel mocht. Heeft genoeg van mevrouw.
Niks vervelends aan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kunnen in de laatste week nog wat verdienen. Maar de manier waarop het eraf ging is nogal vervelend. Chayron werd er vorig jaar keihard voor afgerekend.
zei hij dat?quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:29 schreef Jockari het volgende:
Oei ! Glenn heeft ook genoeg van Ash omdat ze Glenn verwijt dat hij niet aan haar dacht bij de keuze wie naar de winkel mocht. Heeft genoeg van mevrouw.
Ooo echt heb ik effe gemistquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:29 schreef Jockari het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |