Integendeel, het is juist een goed voorbeeld, het bijbrengen van winnaarsmentaliteit aan je kinderen. Essentieel onderdeel van de opvoeding.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt leuk voor haar kinderen om te zien dat hun moeder er alles aan doet om maar niet naar huis toe te hoeven gaan.
Zou voor jou een forum opbouwen met die 20 kquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet, en als dat wel zo is ik vraag dit voor een vriend, kan ik dan met 20 k uit de pot het weer open kopen?
Een djembe dat is een trommelquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:03 schreef Luna68 het volgende:
Randy: ik was in de dbk en zei het leek wel of ze Jimmy aan het meppen was
Randy reageert ook vrij rustig vergeleken met de rest.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:02 schreef Kissingbird het volgende:
En weer beeld op 1
ty randy buiten
Randy zegt: dit was haar enige kans
Enkel als Dotteke dan mee gaatquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou voor jou een forum opbouwen met die 20 k
Oh ik verstond Jimmyquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een djembe dat is een trommel
niet jimmmy![]()
Zet dan gewoon een TRquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:03 schreef ammartje het volgende:
[..]
Nee hoor Dotteke, ik vind alleen niet dat iemand me laag hoeft te noemen. Maar ik stop ermee, mijn mening is duidelijk
Om het spel te spelen? Om te winnen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef kiki2024 het volgende:
Ik zou persoonlijk zelf niet eens in een huis willen blijven waar mensen mij niet willen. dan lekker naar huis bij gezin...waarom zou je dit überhaupt willen
snap ik maar het moet leuk blijven..als je leuk bent en de kijker wil je houden dan blijf je toch welquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om het spel te spelen? Om te winnen?
Tja, ik verzin maar gewoon een paar argumentjes waarom je in een BB-huis wilt zitten hoor.
Dat zei Karen vanmiddag ook alquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Deze dag gaat zo fucking traag. Ik ga ook het liefst maar vroeg slapen zodat het snel weer morgen is.
vroeg t me net af waar ze ondergedoken zitquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley wordt wel angstvallig uit beeld gehouden trouwens sinds een tijdje.
Ik de hele tijd Googlen hoe dat heet als je op een djembe aan het trommelen bent..djembeen djemben..quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een djembe dat is een trommel
niet jimmmy![]()
*** MOd edit hou nu eens op jijquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik noemde jou niet laag, maar de opmerking. Ik ken jou niet eens dus dat zou vreemd zijn.
That's the right spirit!quote:
Je weet zelf als geen anderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |