Volgens mij is dat al een regel vanaf het beginquote:Op maandag 25 maart 2024 11:19 schreef Ireth het volgende:
Kunnen we niet gewoon onderling afspreken dat we zoveel als we willen wél op de bewoners mogen bashen maar niet op elkaar??
(Maar dan ook niet miepen dat de een meer afgezeken wordt dan de ander...)
Mjah, maar niet iedereen weet hem nog geloof ikquote:Op maandag 25 maart 2024 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een regel vanaf het begin
Kost ook geld Ebi.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wacht even ik zet een TR voor het geval ze het niet ziet![]()
Dacht al je ergens van te kennen.Welkom terug.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:21 schreef Luna68 het volgende:
@:Lionheartdank je, zie idd een gevarendriehoekje
@:FreshFruit weet m’n nickname van toen niet meer, alleen welk e-mailadres ik gebruikt heb toen
Ik heb niet de behoefte om wie dan ook individueel aan te spreken.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is wel tegen users gericht. Laat hem dan ook gelijk naam en rugnummer noemen, want ik voel me ook aangesproken omdat ik niet meedoe aan Ashley bashen.
Ik kwam eigenlijk hier om even gezellig te kletsen, maar de sfeer zit er weer lekker in
Ja dat valt nog vies tegen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even lekker buiten in het zonnetje te gaan zitten, maar het is barstens koud!
Ik moest krabben vanochtend ….en deze tut kan makkelijk op de fiets naar werk 🙈quote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even lekker buiten in het zonnetje te gaan zitten, maar het is barstens koud!
Ja, valt nog tegen ondanks een zonnetje af en toe. Hier stond vanmorgen het ijs op mijn garagedakquote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef mazaru het volgende:
Het wordt echt steeds makkelijker. Soms denk je dat je trek hebt om te roken, maar als je dan ook echt een haal van die rook naar binnen zou halen dan ga je over je nek. Het smaakt nu echt niet meer. Wat je voelt zit tussen je oren. Het is de gewoonte die je nu nog mist.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
@:Dotteke in die app lig ik vaak dubbel van het lachen maar meerdere keren zitten er ook triggers tussen dus ja moet mij gewoon ff eruit halen.
Je hebt niet voor niks je Bollekemobiel.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik moest krabben vanochtend ….en deze tut kan makkelijk op de fiets naar werk 🙈
Dankquote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht al je ergens van te kennen.Welkom terug.
Maar de lente komt eraan!quote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat valt nog vies tegen.
Komt door die eerdere warme dagen denk, we waren ietwat verwend
Dank u Kodiak Paulusma.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
In de zon achter glas is het heerlijk
Was vanmorgen om 06:30 ook maar 3 graden
Zit ook tussen mijn oren 😵💫🫨🤪quote:Op maandag 25 maart 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt echt steeds makkelijker. Soms denk je dat je trek hebt om te roken, maar als je dan ook echt een haal van die rook naar binnen zou halen dan ga je over je nek. Het smaakt nu echt niet meer. Wat je voelt zit tussen je oren. Het is de gewoonte die je nu nog mist.
Nou zeker en da's een beste die nu gaande isquote:Op maandag 25 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Meer zon ! We willen meer zon! (en minder SLs)
Doet me denken aan die stomme reclame van Lenor, waar drie mensen op een rij in de regen, slecht nagesynchroniseerd, staan te zingen dat ze de zon willenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja dat was echt top.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat vond ik het leukste aan EJVJL .. dat je alle spellen gewoon mocht zien.
Met een beetje kleur op de wangen ziet iedereen er gelijk een stuk vrolijker uit.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik al een pracht kleurtje heb hoor.
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan die stomme reclame van Lenor, waar drie mensen op een rij in de regen, slecht nagesynchroniseerd, staan te zingen dat ze de zon willen
sws wordt iedereen vrolijk van de zonquote:Op maandag 25 maart 2024 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een beetje kleur op de wangen ziet iedereen er gelijk een stuk vrolijker uit.
Ja het is echt jammerquote:Op maandag 25 maart 2024 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat vond ik het leukste aan EJVJL .. dat je alle spellen gewoon mocht zien.
Iedereen wordt chagrijnig van die grijze dagen. Je merkt het op straat ook. Mensen groeten veel eerder elkaar als het zonnetje schijnt.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
sws wordt iedereen vrolijk van de zon
Die regen ben ik wel even klaar mee.
Dat wordt weer een tikkiequote:
Telt het ook dat Def Rhymz niet meer is?quote:Op maandag 25 maart 2024 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn wereldbeeld is compleet veranderd sinds dat filmpje @:FreshFruit ... het staartje van Pikachu is geel...
Ik kan niet wachten op het filmpje waarin hij uitlegt dat K3 niet meer de originele 3 dames zijn!!1!
Staat ook nog een TR.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer een tikkieIk word nog rijk hier
raam wagen was aangevroren hier.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Beter, als dat goed voor je is zeker doen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
@:Dotteke in die app lig ik vaak dubbel van het lachen maar meerdere keren zitten er ook triggers tussen dus ja moet mij gewoon ff eruit halen.
Ja de temperaturen zijn nog niet zo lekker, de lente laat nog even op zich wachten.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef mazaru het volgende:
Morguh Kodiakquote:Op maandag 25 maart 2024 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Laten we het hopen, zie nog geen lekkere droge dagen bij buienradarquote:
Je dat willen zij zekersquote:Op maandag 25 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb ik gelukkig geen last van, regen, zon, kou, snee chagrijn gaat aan mijn deur voorbijquote:Op maandag 25 maart 2024 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen wordt chagrijnig van die grijze dagen. Je merkt het op straat ook. Mensen groeten veel eerder elkaar als het zonnetje schijnt.
Ook dat nog, ik ga zoeken tis net pasenquote:
Had het elders al gepost.Ik was er ook even stil van.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Telt het ook dat Def Rhymz niet meer is?
Vond er niks aan verder, maar 53 is toch geen leeftijd joh.
Voorruitverwarming heb ik niet meer (Opel Mokka). Mijn vorige Ford Mondeo wel.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja hier ook lang leve voorruitverwarming
ID Buzzquote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voorruitverwarming heb ik niet meer (Opel Mokka). Mijn vorige Ford Mondeo wel.
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jawel, maar langzamerhand verdwijnt ie iets.....quote:Op maandag 25 maart 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]bij jou geen zon dan?
hier al de hele ochtend zonnetje
quote:
Ja! Tsk er is echt niemand die over MIJ een topicreport zet!quote:
oww houdt hem tegen!quote:Op maandag 25 maart 2024 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel, maar langzamerhand verdwijnt ie iets.....
Ik ga zo naar de puppy yoga.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja! Tsk er is echt niemand die over MIJ een topicreport zet!
[ afbeelding ]
Dan heeft Ebi gelogenquote:
Op dit moment nietquote:Op maandag 25 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja! Tsk er is echt niemand die over MIJ een topicreport zet!
[ afbeelding ]
Mag je trouwens ook een postieve TR maken?quote:
Duimpje?quote:Op maandag 25 maart 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag je trouwens ook een postieve TR maken?
Nooit iets over gelezen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag je trouwens ook een postieve TR maken?
Als ik een positieve TR zet over Maza kan jij daar een positieve note van maken.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit iets over gelezen.
Maar waarom zou je dat doen, die persoon die jij een postive TR wil geven kan het toch niet lezen:P
We krijgen wel verwijtende trs of opdrachten of iemand die boos is even een scheldtirade stuurt
Ik ben geen postduifquote:Op maandag 25 maart 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik een positieve TR zet over Maza kan jij daar een positieve note van maken.
Dit is geniaal.
Dat duimpje zit weer heel dichtbij de smiley op je mobiel. Vaak druk ik perongeluk daar op. Geen idee wat dat is.quote:
Ik heb idd Heb de destopversie op mijn mobiel daar is alles het zelfde als je op je pc of laptop gaatquote:Op maandag 25 maart 2024 12:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat duimpje zit weer heel dichtbij de smiley op je mobiel. Vaak druk ik perongeluk daar op. Geen idee wat dat is.
En jij betaald zeker ookquote:Op maandag 25 maart 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
Ze zoeken het maar uit met alle streamlocks vandaag, ik ga zo lekker shoppen met mijn dna.![]()
(Lees: zij shopt, ik sjouw...)
Ik heb van Paul wel eens een 'gouden note' gekregenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik een positieve TR zet over Maza kan jij daar een positieve note van maken.
Dit is geniaal.
Maar het is wel mooi weerquote:Op maandag 25 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
Mijn plantjes hangen en nou kom ik er weer 1 tekort. Moet ik nog de deur uit
Ja de plantenwinkel is ook niet zo ver hier vandaan. Eerst even een boterhammetje eten en dan loop ik er even naartoe.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi weerHeerlijk dat alle plantjes al hangen, dan wordt het echt voorjaar.
Ik ga pas kopen als het s’nachts warmer wordtquote:Op maandag 25 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
Mijn plantjes hangen en nou kom ik er weer 1 tekort. Moet ik nog de deur uit
Ze staan bij mij niet op de grond, ik woon 1 hoog en ze hangen aan de reling. Voor in de tuin is het denk ik nog wel te koudquote:Op maandag 25 maart 2024 13:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ga pas kopen als het s’nachts warmer wordt
De bewoners hangen ook de ganse dag in de tuin, en die klagen niet over dekoude.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze staan bij mij niet op de grond, ik woon 1 hoog en ze hangen aan de reling. Voor in de tuin is het denk ik nog wel te koud
Die wonen ook op een parkeerdek.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
De bewoners hangen ook de ganse dag in de tuin, en die klagen niet over dekoude.
Jammer van die tattoo's knap daar gelijk op afquote:Op maandag 25 maart 2024 13:41 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Dat zijn de betere beelden!![]()
[ afbeelding ]
Jij ging naar de winkel.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:41 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Dat zijn de betere beelden!![]()
[ afbeelding ]
Die van hem vind ik wel mooiquote:Op maandag 25 maart 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer van die tattoo's knap daar gelijk op af
Ik zit met mijn jas aan, maar moest even deze beelden tot mij nemenquote:
Waarom kijk ik daar nu niet van opquote:
Neem je tena's mee. of zoals @OmaNijn deed zo matje om op je stoel te leggenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit met mijn jas aan, maar moest even deze beelden tot mij nemen
Zeiltje.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem je tena's mee. of zoals @:OmaNijn deed zo matje om op je stoel te leggen
Ja lachuh altijd met haarquote:
Echt een topdame.quote:
Jammer anders was er weer een boete gevallen voor het in slaap vallenquote:
Ik hoop dat het alsnog gebeurt zometeenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer anders was er weer een boete gevallen voor het in slaap vallen
Anders had hij dat wel gelijk gezegd denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het alsnog gebeurt zometeen
Vanwaar danquote:Op maandag 25 maart 2024 14:18 schreef Ireth het volgende:
Ik ben ontslagen van mijn shopdienst![]()
DNA kwam vriendin tegen, die zijn nu dus verder gaan shoppen/sjouwen en ik weer onderweg naar huis![]()
Mooi, was het al zat, winkel in en winkel uit
Was een sarcastischequote:Op maandag 25 maart 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanwaar danals je het toch al zat was
Ik ben altijd blij dat ik in de scoot zit als ik met mijn dochters ga winkelen![]()
Sjouw ook wel maar ik hoef niets te tillen en niet veel te lopen want ik zit
Thnx, heb ze nu allemaal gezien, die van jou ookquote:Op maandag 25 maart 2024 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is ook een filmpje in de CoS... van @:spapaars.
De voorjaarsviolen die je nu kan kopen zijn winterhard. Kunnen goed tegen vorst. Bloeien meestal tot half of eind juli en dan ineens vaak binnen een week doen ze het niet meer.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ga pas kopen als het s’nachts warmer wordt
Ja sorry was een beetje verdwaald zonder dat ik het wistquote:Op maandag 25 maart 2024 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
psst.... dit is wel de SC .... weet niet zeker of je dat hier bedoelt.
Goedemiddag. Je hebt er wel over nagedacht: het spul groeit zelfs met "de ijstijd" in de buurtquote:Op maandag 25 maart 2024 15:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
De voorjaarsviolen die je nu kan kopen zijn winterhard. Kunnen goed tegen vorst. Bloeien meestal tot half of eind juli en dan ineens vaak binnen een week doen ze het niet meer.
[ link | afbeelding ]
Goedemiddag allen.
lekker fleurigquote:Op maandag 25 maart 2024 15:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
De voorjaarsviolen die je nu kan kopen zijn winterhard. Kunnen goed tegen vorst. Bloeien meestal tot half of eind juli en dan ineens vaak binnen een week doen ze het niet meer.
[ link | afbeelding ]
Goedemiddag allen.
Abrass ken ik niet. Ambras is bij ons "ruzie"quote:Op maandag 25 maart 2024 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken het allebei niet. Wat is dat Jock?
Ahaaquote:Op maandag 25 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Abrass ken ik niet. Ambras is bij ons "ruzie"
O. Is dat zo ik heb je niet gemistquote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat was het leuke aan The Bunker, daar mochten de streamers de opdrachten en mindfucks bepalen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De Bunker, jij bedoelt die bij Johan?
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja. Ik heb die Vlemmix net maar weer eens een pushbericht gestuurd. Who knows..
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat was ook genieten. Onzen Danny met zijn Rooie Bolleke was er ook nog in te zien
quote:
Leuk gesprekje voor hier. Moet ik de bolide uit de garage halen Ruudquote:
Oehquote:Op maandag 25 maart 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Leuk gesprekje voor hier. Moet ik de bolide uit de garage halen Ruud
Meerdere zijn het niet je eens 🤣quote:Op maandag 25 maart 2024 19:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OehIneens was alles weg. Nee hoor laat maar staan die bak
Ik dacht weer met een dubbele SL kun je daar ook wel Slap Cletsen
![]()
O hoepelijkmzijn er geen dieren omgekomen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga het nieuws van 8 uur kijken. benieuwd of ze die stalbrand in Boekel nog laten zien. Is hier maar 8km vandaan.
quote:
4000 biggen omgekomen en die brand is aangestokenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoepelijkmzijn er geen dieren omgekomen.
Omwat vreselijk. Wat een nare mensen lopen er toch rond bahquote:Op maandag 25 maart 2024 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
4000 biggen omgekomen en die brand is aangestoken
Een of andere malloot van 30. Hij is wel opgepakt. Ik zal maar niet opschrijven wat ik met die vent zou willen doenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omwat vreselijk. Wat een nare mensen lopen er toch rond bah
Nee doe maar niet. Kan het wel invullen. Maar wel fijn dat hij gepakt is.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een of andere malloot van 30. Hij is wel opgepakt. Ik zal maar niet opschrijven wat ik met die vent zou willen doen
Wat zeg je?quote:
nee hoor, lekker langs je heen laten gaanquote:Op maandag 25 maart 2024 21:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hier iedereen niet hyper geïrriteerd ?
Oh dat doe ik nu ook.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee hoor, lekker langs je heen laten gaan
Ik heb alles weer gemist.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Volgens de COS wel.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Afl nog niet op videoland?
Was vrijdag ook al zo laat...
ik las net hiernaast dat hij er al lang staatquote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Meer met stomheid geslagenquote:Op maandag 25 maart 2024 21:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Helaas...quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bij mij in elk geval niet. Zal tv eens uit en aanzetten
Ik heb hem ook nog nietquote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik heb er momenteel een aan mijn navel. Vrijdag operatie.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Moet toch ff wat kwijt over die cyclus van Ashley
Ik vermoed cystes, ik weet toevallig hoe dat voelt 😉
dat vraagt om een binnen echo.
Oeh dat is dan een harde !quote:Op maandag 25 maart 2024 22:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel een aan mijn navel. Vrijdag operatie.
Dankje.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oeh dat is dan een harde !
Sterkte !
Ik heb iedere maand een zachte bij mijn eierstokken, ben ook gestopt om naar de gynaecoloog te gaan omdat.
Denk dat je daarna veel gaat ontluchten ! Ze blazen meestal vol met lucht om niks te beschadigen.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dankje.
Gelukkig dagopname, maar wel volledige narcose.
Hoop dat ik er niet te veel last van ga hebben. Maar moet toch gebeuren, dus gewoon door.
Ik ook had er een in mijn eierstok. Kon echt niet rechtop lopen.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Moet toch ff wat kwijt over die cyclus van Ashley
Ik vermoed cystes, ik weet toevallig hoe dat voelt 😉
dat vraagt om een binnen echo.
Ja je krijgt wel pijn aanval maar die heb ik als die klapt.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook had er een in mijn eierstok. Kon echt niet rechtop lopen.
Welterusten!quote:Op maandag 25 maart 2024 22:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo mijn chocolade eitjes zijn op dus naar bed.
Truste ! 😘
Vervelend hoor. Nare dingen.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja je krijgt wel pijn aanval maar die heb ik als die klapt.
Ben er ondertussen aan gewend en soms mnd lang niks nu
Sterkte.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dankje.
Gelukkig dagopname, maar wel volledige narcose.
Hoop dat ik er niet te veel last van ga hebben. Maar moet toch gebeuren, dus gewoon door.
Bij settings en dan op overige klikken. Dan zie je het vanzelf staanquote:Op maandag 25 maart 2024 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Dotteke Jij gebruikt de desktopversie op je telefoon. Ik (nog) niet. Waar kan ik het knopje 'toon desktopversie' vinden?
O heftigquote:
Morguhquote:
Morguhquote:Op dinsdag 26 maart 2024 06:31 schreef Li0nHeart het volgende:
GoedemorgenGewoon het CoS topic dichtgooien 's nachts....
Morguhquote:Op dinsdag 26 maart 2024 06:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 👋☕️
Zooitje geweest op COS ?
Werkse tot laterssssquote:
Denk dat ff nog op één oor ligt 🤣🤣quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kwebbetjes...![]()
Euhhh waar is de koffie waar is de thee..... koekjes?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh die is weer in DTKPUVW of hoe dat ook heten mag geweest...
Zeg, stop eens met m op te zoeken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
Fijn dat je blokkades weg zijn @:FreshFruit
Ik hoop dat het goed met je gaat lieve schat.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zeg, stop eens met m op te zoeken.
Zogenaamd aardig doen, maar ondertussen zijn t gewoon uitlokkende zuigposts.
En nee, nu niet meteen in in je standaard geacteerde slachtofferrol schieten.
Morguh SwJ kom je ook eens buurtenquote:
Het IQ verschilt ook nogal per hoekjequote:
Wat een openbaring hequote:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen hoor...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]hij was er wel maar heb niet gekeken tot hoelaat eigenlijk,
Zeker weten, aanpakken die hapquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een staartje krijgen hoor...
Altijd, en theequote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ons hoekje hier is ook best aardig... Altijd verse koffie.
Thnxquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd, en thee
[ afbeelding ]
en een ontbijtje
[ afbeelding ]
Nou was niet van plan een paasontbijt te maken eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Wow ontbijtje erbij... nou nou wat een verwennerij, ik ben benieuwd hoe het er met Pasen uitziet...
Jah joh gezellie... hoort er een beetje bij Dot.... en eieren zoeken enzo...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou was niet van plan een paasontbijt te maken eerlijk gezegd
Over heel het forum te verstoppenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jah joh gezellie... hoort er een beetje bij Dot.... en eieren zoeken enzo...
Je kunt toch wel wat eitjes verstoppenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou was niet van plan een paasontbijt te maken eerlijk gezegd
Ze gunnen ons ook niks!!!1!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt toch wel wat eitjes verstoppen
Kan wel maar of ik het welquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt toch wel wat eitjes verstoppen
Morguh heer FFquote:
Nee,en niet blij met mezelf.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Freshje..![]()
Beter laat dan nooit
Weer lekker fris en fruitig?
Want?quote:
Ik moet gewoon eens leren niet overal op in te gaan.quote:
Weer hetzelfde gekloot.Kreeg wel een top berichtje van je collega.quote:
De valkuil van ons allemaal .... gewoon lekker kopje koffie nemen en door.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet gewoon eens leren niet overal op in te gaan.
O ja ik zag het. Ik had je ook nog een berichtje gedaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weer hetzelfde gekloot.Kreeg wel een top berichtje van collega.
Ik baal nu enorm van mezelf.Maar wat Li0n zegt,koffie en door.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik zag het. Ik had je ook nog een berichtje gedaan.
Negeren kan je leren en trap er gewoon niet steeds in.
Er worden vieze spelletjes gespeeld soms
Gelukkig lezen we tussen de regels door en hebben heel goed in de gaten wat er speeltquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik baal nu enorm van mezelf.Maar wat Li0n zegt,koffie en door.
En maar even goed nadenken.
Morguhquote:
Kop op Fresh, van jezelf balen heeft geen zin, schiet je niks mee op... gewoon gezellie met ons ouwenelen... en zorgen voor koffie en thee enzo...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik baal nu enorm van mezelf.Maar wat Li0n zegt,koffie en door.
En maar even goed nadenken.
Komaan "Jock"-op !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morguh Ebi Lekkker smikkelen en smullen onder het lezenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:50 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
Da's wel lekker wat laat binnenrollen.
Heb inmiddels heel wat koffie en koek achter de kiezen tijdens het bijlezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jij hebt ook voor ons goed gezorgd. Het stond al klaar voor het pakken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebi Lekkker smikkelen en smullen onder het lezen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:53 schreef Ebinas het volgende:
Ik moet ook nog even naar mijn vogeltjes kijken.
Bij de bosuil lijkt het alsof 1 vd 3 het moeilijk heeft.
Vind het altijd leuke streams, maar soms ook zo
Is ook leuk om te zien en ja soms ook heel triest vooral als ze hun jong verstotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja en ik weet dat dat beter is, als ze het toch niet gaan redden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook leuk om te zien en ja soms ook heel triest vooral als ze hun jong verstoten
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:53 schreef Ebinas het volgende:
Ik moet ook nog even naar mijn vogeltjes kijken.
Bij de bosuil lijkt het alsof 1 vd 3 het moeilijk heeft.
Vind het altijd leuke streams, maar soms ook zo
K3 viel een paar keer om lees ik in de chat. (bij beleef de lente)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar k1 is groot en gulzig haha die snaait veel.
Mag hopen dat er geen overlijdt.
Volg een stream van zeearenden daar was opeens 1 overleden , lag dood in het nest.. zonder aanval.. hiero ook![]()
vond het zoo zieligSmile, it's free therapy.
Ja die 1 is echt haantje de voorste. Daar gaan al hele grote stukken muis in. Gister kreeg hij het stuk nauwelijks weg, hij was zo lang druk bezig, dat hij gewoon omviel van het proppenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
K3 viel een paar keer om lees ik in de chat. (bij beleef de lente)
Volg een stream van zeearenden daar was opeens 1 overleden , lag dood in het nest.. zonder aanval.. hiero ook![]()
vond het zoo zielig
Aan Beleef de Lente hangt ook een chat, en als er zoiets gebeurd zijn er mensen bij met reacties of er zojuist iemand van de familie is doodgereden. Het wordt idd vermenselijkt, wat Ebi zegt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
K3 viel een paar keer om lees ik in de chat. (bij beleef de lente)
vond het zoo zielig
Weer niet gelukt 😭quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Klaar voor de rest van de dag !
https://files.fm/u/fad9u856vr
Goede dinsdag.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aan Beleef de Lente hangt ook een chat, en als er zoiets gebeurd zijn er mensen bij met reacties of er zojuist iemand van de familie is doodgereden. Het wordt idd vermenselijkt, wat Ebi zegt.![]()
Maar toch een [ afbeelding ]Goedemorgen
Ze gaan wel verder maar weten niet of wij verdriet hebben. Dat is ook bij mensen zo. Het lijkt of ze verder gaan maar het verdriet dragen ze in hun hartquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en ik weet dat dat beter is, als ze het toch niet gaan redden.
Maar ik ga het vaak met mijn gevoel een soort van vermenselijken.
Hier regelmatig voor mijn neus dat kuuks opgevroten worden. Ik ben langer verdrietig dan de moeder of vaderwatervogel. Die vechten eerst voor het jong, is het gepakt. jammer dan, veren oppoetsen en weer doorgaan.
En ik maar droevig het verhaal herhalen in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan wel verder maar weten niet of wij verdriet hebben. Dat is ook bij mensen zo. Het lijkt of ze verder gaan maar het verdriet dragen ze in hun hart
Zo dan !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier krijgen ook wat mensen verdriet lees ik net op het nieuws
Brug stort in in Baltimore
hebben nog 'geluk' dat het s nachts is gebeurd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier krijgen ook wat mensen verdriet lees ik net op het nieuws
Brug stort in in Baltimore
Het hotel ligt centraal, vlak bij het Aristotelesplein. Waar dat dan ook mag liggenquote:
Als dat in je zit is dat moeilijk fruitjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit, dat pleintjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het hotel ligt centraal, vlak bij het Aristotelesplein. Waar dat dan ook mag liggen
Zeker niet!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit, dat pleintje![]()
[ afbeelding ]
En de ouzo en het lekkere eten toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker niet!![]()
We gaan erheen om cultuur te snuiven, daar kunnen we ons hart aan ophalen volgens mij.
Uiteraard! Lekker terrasjes pakken. We gaan pas in oktober hoor, maar dan is het best nog lekker weer daar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de ouzo en het lekker eten toch?
Hier even de MUTE aan. Ben het even beu.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tjonge jonge, wat gaan ze er weer op in in de CoS.
Hier ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier even de MUTE aan. Ben het even beu.
Dat is waar Dot en jij kan het wetenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan wel verder maar weten niet of wij verdriet hebben. Dat is ook bij mensen zo. Het lijkt of ze verder gaan maar het verdriet dragen ze in hun hart
Ja zo jammer, ik tik er ook nog maar weinig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
ik probeer het te negeren.... maakt de sfeer er niet fijner op dat gezeur op elkaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
De sfeer is alleen goed als iedereen dezelfde mening heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik probeer het te negeren.... maakt de sfeer er niet fijner op dat gezeur op elkaar.
Heb een hele in de koelkast liggen.Nog even bedenken wat er bij te eten.quote:
Gebakken aardappels of friet/patat?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb een hele in de koelkast liggen.Nog even bedenken wat er bij te eten.
quote:
Schaap is snel taai.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet dat mensen lammetjesvlees eten
Ik begin steeds meer vegetarisch te eten de laatste tijd. Als ik een hap vlees neem dan krijg ik beeld van het dierquote:
Prima toch.Ik eet ook steeds minder vlees.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer vegetarisch te eten de laatste tijd. Als ik een hap vlees neem dan krijg ik beeld van het dier
Dat vegetarische spul wordt ook steeds lekkerder. Vroeger was dat allemaal heel melig maar dat is niet meer. Het heeft nu structuurquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima toch.Ik eet ook steeds minder vlees.
Die kaasschnitzels schijnen heel lekker te zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vegetarische spul wordt ook steeds lekkerder. Vroeger was dat allemaal heel melig maar dat is niet meer. Het heeft nu structuur
Ja die zijn echt heel lekkerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kaasschnitzels schijnen heel lekker te zijn.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zat door Maza hier aan te denken.Heb ook nog Tzatziki.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ga terug lezen, was naar de fysio en boodschappen doenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Griekse rijst.quote:
Of ik een rijstplantage heb?quote:
Altijd handig om koffie voor je te halen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Over 45 minuten weer werken…..leuk werkbegeleidster zijn……elke x een uur overleg voor werktijd……ik trap ook overal in 🙈
Maar ik heb een top stagiaire !
maar het lijkt me wel heel waardevol om iemand te zien groeien in het vak.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Over 45 minuten weer werken…..leuk werkbegeleidster zijn……elke x een uur overleg voor werktijd……ik trap ook overal in 🙈
Maar ik heb een top stagiaire !
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of ik een rijstplantage heb?
Dan niet.
Ahhhhh nee dat laat ik niet doen maar uiteraard plaag ik haar wel 😜quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd handig om koffie voor je te halen.
De Dot mobiel weer geparkeerd?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja koffie goed idee, heb wel weer even genoeg gedaan
Ja die maak ik zelf.quote:
Ja dot zou ook een stagiaire moeten hebben !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Dot mobiel weer geparkeerd?
Wil jij niet een stagaire?
Jemig zeg wat een kleuterklasquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Dot mobiel weer geparkeerd?
Wil jij niet een stagaire?
Ik ben ook een tijdje stage begeleider geweest.Wat een verschil in de een of de andere.Sommige had ik zo`n klik mee dat ze bijna met tranen afscheid namen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ahhhhh nee dat laat ik niet doen maar uiteraard plaag ik haar wel 😜
Ik doe af en toe een serieuze stem en dan schrik ze zich rot 😂 blijft leuk 😂🤪
Sommige mensen vinden hun leven zo klote (vervelend) dat ze zich uiten via dit programma/forumquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig zeg wat een kleuterklas
Vraag mij af waarom sommige kijken als ze zich zo aan bewoners ergeren
Was even naar de fysio pppfff kan gelijk weer aan de slag
Kan me niet heugen dat het ooit zo erg is geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden hun leven zo klote (vervelend) dat ze zich uiten via dit programma/forum
Oh als zij weggaat zou ik ook erg vinden !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijdje stage begeleider geweest.Wat een verschil in de een of de andere.Sommige had ik zo`n klik mee dat ze bijna met tranen afscheid namen.
Dat bedoel ik dus met verschil.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh als zij weggaat zou ik ook erg vinden !
Er is nu een nieuwe en die heeft mijn collega en haar gezicht staat non stop op wat doe ik hier….waarom werken en geen uitkering…..en wat doen al die kinderen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |