door tom want daardoor liep Ka al wegquote:Op maandag 25 maart 2024 19:06 schreef Ireth het volgende:
Dus Tom wordt nu verweten dat hij ruzie met Jim maakte en Tom ziet dat anders, Jim bemoeit zich er niet mee en Karen is weer eens beledigt omdat Tom zich verdedigt?
Ash "als je het mij vraagt..."
Dat deed ie niet. En whoppa, er is weer een kutsfeer... en door wie??
versta haar wel dus kom wel iets te wetenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
Okee boos maar waaaar gaat het over?
Ik versta Tom niet. En Karen ook niet.
En Ashley wil niet bemoeien maar ik hoor haar steeds praten...
Door Ka want die vind het nodig om als ze lol hebben te zitten prikken over gedoe tussen Jimmy en Tomquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
door tom want daardoor liep Ka al weg
ohhh alweer gedoe tussen die 2quote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dankzij Ka
Die boos weg is gelopen
Trekt zijn bek ook niet openquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Ireth het volgende:
Wat een gezeik zeg... die Ash zuigt nog beter dan een nilfisk en Tom is straks weer de gebeten hond...
En kaar zal wel weer getroost worden Glenn...
En Jim? Die zit er bij en kijkt er naar...
uh omdat blijkbaar tom en karen er over haddenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer Tom aanvallen over dingen. Waarom doet ze dit nu weer is vorige week geweest.
Maakt niet uit wie hoe of wat.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dankzij Ka
Die boos weg is gelopen
Karin zei iets lees ik hier..quote:Op maandag 25 maart 2024 19:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom weer alles oprakelen.
Het was toch allemaal uitgesproken.
Heel eerlijkquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer Tom aanvallen over dingen. Waarom doet ze dit nu weer is vorige week geweest.
Ow het maakt geluid...quote:
aha ok ja ik versta ze nietquote:Op maandag 25 maart 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door Ka want die vind het nodig om als ze lol hebben te zitten prikken over gedoe tussen Jimmy en Tom
Stoken om te stoken smeriger trukjes vind ikquote:Op maandag 25 maart 2024 19:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het is iets tussen Jim en Tom.
Waarom moeten die 2 zich daarmee bemoeien?
kleuterglaasjes limoquote:Op maandag 25 maart 2024 19:12 schreef Jockari het volgende:
Jimmy wil een drankje of dertig doen. Ik krijg ook iets opzij, maar dertig ???
Precies, ze heeft Karen 2 dagen genegeerd vanwege wijn.... ik weet er wordt veel over ash gepost maar ze spoort echt niet hoor bah. En maar stoken.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
Komt ze weer dat hij niet moet negeren..
Gelukkig doet ze dat zelf niet bij Karen
Kaar maakte schijnbaar een niet aardige opmerking over vorige week tussen Jim en Tom en Tom sneerde terug en dat mocht schijnbaar niet. Vervolgens werd ie ter verantwoording geroepen voor zijn gedrag van vorige week door Ashley (ja ik wil me er niet mee brmoeien hoor maarre...) en het vermeende slachtoffer zat er bij en trok zijn bek niet open..quote:Op maandag 25 maart 2024 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh omdat blijkbaar tom en karen er over hadden
Das lekker makkelijkquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
door tom want daardoor liep Ka al weg
omdat het voor jimmy al klaar is.. dat was vorige week.. zei hij net ookquote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kaar maakte schijnbaar een niet aardige opmerking over vorige week tussen Jim en Tom en Tom sneerde terug en dat mocht schijnbaar niet. Vervolgens werd ie ter verantwoording geroepen voor zijn gedrag van vorige week door Ashley (ja ik wil me er niet mee brmoeien hoor maarre...) en het vermeende slachtoffer zat er bij en trok zijn bek niet open..
Zou het ze überhaupt interesseren?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zouden de Bro's al weten dat Def Rhymz is overleden?
Dan had ie wat mij betreft best Ashley terug mogen fluiten?? Maar ja, Jim durft dat niet...quote:Op maandag 25 maart 2024 19:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
omdat het voor jimmy al klaar is.. dat was vorige week.. zei hij net ook
Wij willen ambras!quote:
de wannabiekwien kopt hem steeds inquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
Okee boos maar waaaar gaat het over?
Ik versta Tom niet. En Karen ook niet.
En Ashley wil niet bemoeien maar ik hoor haar steeds praten...
Volgens mij ka ??quote:Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
tom en jimmy onderonsje
tom: ik ga er niet in mee (in \Eslie) en dat botst
Iddquote:Op maandag 25 maart 2024 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy is een beetje een slappe zak... meestal best een leuke vent, maar je kunt er niet op bouwen.
Maar dan zou hij precies hetzelfde doen als wat Ashley deed.. zich ermee gaan bemoeien. Voor Tom en Jimmy is dat uitgesproken en Jimmy heeft helemaal geen zin in weer datzelfde gezeik. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan had ie wat mij betreft best Ashley terug mogen fluiten?? Maar ja, Jim durft dat niet...
Ka weet dondersgoed wat ze doetquote:Op maandag 25 maart 2024 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen is een heksje en Ashley doet niks liever dan bij andere mensen vuurtjes opstoken.
Het wordt tijd dat Bonfire eens op stal wordt gezetquote:Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Jockari het volgende:
Nu speciaal voor Karen karaoke. "Er staat een paard in de gang..."
Nee dus. Hinnik hinnik...
En dat ze altijd spot on is.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley wij zien jou ook op de streams hoe jij over anderen praat.
Wie jim of Tomquote:Op maandag 25 maart 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar hij durft het niet met Ash bespreken blijkbaar. Watje.
Geen heksje, gewoon meeloper van Ash.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen is een heksje en Ashley doet niks liever dan bij andere mensen vuurtjes opstoken.
ik ook niet, nooit van gehoord zal wel belgisch zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit is, is dat heel erg???
Hij had ook tegen Ash kunnen zeggen dat ie wel voor zichzelf kan opkomen? Ze zat even kastanjes uit het vuur te halen die kaar er in had gegooid?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan zou hij precies hetzelfde doen als wat Ashley deed.. zich ermee gaan bemoeien. Voor Tom en Jimmy is dat uitgesproken en Jimmy heeft helemaal geen zin in weer datzelfde gezeik. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee.. ze is heel geniepig hoor.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen heksje, gewoon meeloper van Ash.
en de trash waar het hoort: op de stort!quote:Op maandag 25 maart 2024 19:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Bonfire eens op stal wordt gezet
De kous op de kop ? Nooit van gehoord van deze uitdrukking. Leer iedere dag bij.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ka weet dondersgoed wat ze doet
En als ze de kous op de kop krijgt loopt ze weg
Vieze spelletjes die ze speeltquote:
Jimmy heeft slachtoffer lopen spelen bij karen en ashley en nu zo schijnheilig praten. Hij heeft die meiden gewoon van alles gezegdquote:Op maandag 25 maart 2024 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
tom zegt: dit is drama om niets
Jimmy: ik word een beetje gebruikt, mijn emoties worden gebruikt.
Tom: ik wil zeggen dat ik je geen pijn wil doen
Betekend ruzie.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee klopt hij heeft heel erg lopen klagen over tom, net zoals hij toen ook over dilano deed. Nare karakter eigenschap van hemquote:Op maandag 25 maart 2024 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
hier is jim volgens mijn ook niet geheel eerlijk hoor
Kous op de kopquote:Op maandag 25 maart 2024 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
De koud op de kop ? Nooit van gehoord van deze uitdrukking. Leer iedere dag bij.
Nee niet Belgisch, maar Vlaams.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ook niet, nooit van gehoord zal wel belgisch zijn
denk wel dat ze het willen weten als ze het horenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het ze überhaupt interesseren?
Ik wist niet eens wie het was.![]()
Maar straks wel lekker samen op de fiets door Antwerpen peddelen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee klopt hij heeft heel erg lopen klagen over tom, net zoals hij toen ook over dilano deed. Nare karakter eigenschap van hem
Eigenlijk zou het gewoon beter zijn als zowel Tom en Jimmy er niet meer op reageren want hier is ze gewoon op uit. Wat Karen betreft die is echt te dom om maar iets te snappen wat uitpraten is en die zal hier elke keer weer op terug komen. Als ik Tom zou zijn dan was ik er helemaal klaar mee en was het enkel nog goedemorgen en welterusten..quote:Op maandag 25 maart 2024 19:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij had ook tegen Ash kunnen zeggen dat ie wel voor zichzelf kan opkomen? Ze zat even kastanjes uit het vuur te halen die kaar er in had gegooid?
Vergis je niet in Kaquote:Op maandag 25 maart 2024 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het gewoon beter zijn als zowel Tom en Jimmy er niet meer op reageren want hier is ze gewoon op uit. Wat Karen betreft die is echt te dom om maar iets te snappen wat uitpraten is en die zal hier elke keer weer op terug komen. Als ik Tom zou zijn dan was ik er helemaal klaar mee en was het enkel nog goedemorgen en welterusten..
Dan zullen zij ook wel weten wie het is/was.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk wel dat ze het willen weten als ze het horen
Helemaal gelijk ze proberen tom en af en toe tyron en Alice uit te dagen en onderuit te halen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
Tom wil zich gewoon amuseren
hij zegt: wat ze doen is een mentaal spel.. ik hoor hun afgelopen week.. toen ze terug kwamen door de draaideur.
Ik was blijven kaarten met Alice, we zaten daar met 4
ik hoorde ze zeggen: dat is gewoon niet respectvol dat ge daar aan het kaarten zijt.
1 was tijd aan het verdoen
2 moet het weer op mij afgeschoven worden , tegen de rest durf je het niet te zeggen..
dat is gewoon mentaal, mij slecht laten voelen.. maar ge kunt dit niet, ge kunt dat niet
(hij heeft een punt)
ja hij is nu ook vals bezig en lekker liegenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy heeft slachtoffer lopen spelen bij karen en ashley en nu zo schijnheilig praten. Hij heeft die meiden gewoon van alles gezegd
Had hij zijn mond net open moeten doenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy vindt het vervelend dat het weer opgerakeld wordt waar hij bij zit.. het was vorige week, uitgesproken..
Het is een gehaaid persoon maar verder is het voor mij een domme koe..quote:Op maandag 25 maart 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vergis je niet in Ka
Die doet dit heel bewust
ja in priciepe neemt iemand het voor hem op en hij schopt diegene dan nog even na, hij is echt vies die Jimquote:Op maandag 25 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee klopt hij heeft heel erg lopen klagen over tom, net zoals hij toen ook over dilano deed. Nare karakter eigenschap van hem
Tis ook wel heel typischquote:Op maandag 25 maart 2024 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu over de 'ruzie' vraag van Geraldine of Tatjana... was nooit een ruzie zegt Tom.
Dat heeft ie vorige week gedaan, waren de dames ook niet tevreden overquote:Op maandag 25 maart 2024 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het gewoon beter zijn als zowel Tom en Jimmy er niet meer op reageren want hier is ze gewoon op uit. Wat Karen betreft die is echt te dom om maar iets te snappen wat uitpraten is en die zal hier elke keer weer op terug komen. Als ik Tom zou zijn dan was ik er helemaal klaar mee en was het enkel nog goedemorgen en welterusten..
Hij heeft Jimmy niet genegeerd. Hij was heel even boos ivm het balletje.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:24 schreef Roxiebb het volgende:
Tom kan moeilijk zijn fout gedrag toegeven, het negeren van Jimmy was wel heel erg vorige week. Glenn heeft hem ook gezegd dat hij zich raar gedraagt.
Daar heeft hij toch al lang met Jimmy over gesproken vorige week.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:24 schreef Roxiebb het volgende:
Tom kan moeilijk zijn fout gedrag toegeven, het negeren van Jimmy was wel heel erg vorige week. Glenn heeft hem ook gezegd dat hij zich raar gedraagt.
En daarom zou hij dat moeten doen want daar kunnen ze echt niet mee. Ik zou ze beiden helemaal links laten liggen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heeft ie vorige week gedaan, waren de dames ook niet tevreden over
Daar heeft hij allang excuses en een uitleg over gegeven aan Jimmyquote:Op maandag 25 maart 2024 19:24 schreef Roxiebb het volgende:
Ja dat is allang uitgepraat.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch al lang met Jimmy over gesproken vorige week.
Tom begon er toch terug zelf over, hij kon het niet goed hebben dat er tijdens de liveshow vragen over werden gesteld.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar heeft hij allang excuses en een uitleg over gegeven aan Jimmy![]()
Die hebben dat samen allang uitgepraat.
Misschien toch iets beter luisterenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:29 schreef Roxiebb het volgende:
Jimmy zegt dat hij het goed vond dat Ash en Ka ervoor hem waren tijdens zijn moeilijke periode. Zou Tom nu nog niet snappen dat hij Jim serieus in de steek liet
Leven in de brouwerij.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
Zo gezellig vandaag en door die mutsen weer gedoe.
Hij was samen met rohani bij michelangeloquote:Op maandag 25 maart 2024 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dilano die dingen die jimmy over hem heeft gezegd al gezien heeft en wat hij daar van vond.
Karen begon er overquote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Tom begon er toch terug zelf over, hij kon het niet goed hebben dat er tijdens de liveshow vragen over werden gesteld.
Oke en hebben ze het er nog over gehadquote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij was samen met rohani bij michelangelo
Tom zegt net dat hij zich zojuist aangevallen voelde door Ashley. Zou Jim nou nog niet snappen dat hij voor Tom op had kunnen komen??quote:Op maandag 25 maart 2024 19:29 schreef Roxiebb het volgende:
Jimmy zegt dat hij het goed vond dat Ash en Ka ervoor hem waren tijdens zijn moeilijke periode. Zou Tom nu nog niet snappen dat hij Jim serieus in de steek liet
Aangevallen door Ashley? eerder met zijn neus op de feiten gedrukt.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom zegt net dat hij zich zojuist aangevallen voelde door Ashley. Zou Jim nou nog niet snappen dat hij voor Tom op had kunnen komen??
Of wij krijgen te horen dat het een week eerder isquote:Op maandag 25 maart 2024 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze vergissen zich allemaal in de finaleweek. Het zou toch niet verkeerd zijn als BB eens laat weten dat 13-4 het einde is. Dan gaan ze, denk ik, toch weer iets anders "er in staan"
Het heeft toch meerdere dagen geduurd, dat negeren en alleen met Alice optrekken.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar heeft hij allang excuses en een uitleg over gegeven aan Jimmy![]()
Die hebben dat samen allang uitgepraat.
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aangevallen door Ashley? eerder met zijn neus op de feiten gedrukt.
Ja, dat kan ook nogquote:Op maandag 25 maart 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of wij krijgen te horen dat het een week eerder is
Het was zeker een weekquote:Op maandag 25 maart 2024 19:32 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Het heeft toch meerdere dagen geduurd, dat negeren en alleen met Alice optrekken.
Nee juist niet. Dit is de perfecte mindfuck. Ze wanen zich al richting finale en krijgen mogelijk zaterdag in de live pas te horen dat ze nog een week extra moeten.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze vergissen zich allemaal in de finaleweek. Het zou toch niet verkeerd zijn als BB eens laat weten dat 13-4 het einde is. Dan gaan ze, denk ik, toch weer iets anders "er in staan"
Snap niet dat hij zich gek laat maken. Lekker laten lullen moet hij denkenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja dat is allang uitgepraat.
Maar het is precies zoals Tom zegt, die 2 proberen hem steeds in een kwaad daglicht te zetten.
Wie zijn zij om te zeggen dat Tom moet veranderen.
Al duurde het 6 weken? Ze hebben het uitgesproken en het is weer goed??quote:Op maandag 25 maart 2024 19:32 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Het heeft toch meerdere dagen geduurd, dat negeren en alleen met Alice optrekken.
Precies dat en daar kan Tom niet tegen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aangevallen door Ashley? eerder met zijn neus op de feiten gedrukt.
Dat dus.. ze waren beiden niet zo aardig voor elkaar en dat komt wel eens voor. Ik denk dat het ook een beetje kwam omdat ze elkaar niet echt begrepen op dat moment. Ze hebben beiden hun fouten toegegeven en dan is het klaar toch? Maar die twee heksen denken daar toch anders over en prikken graag. Als ze die kans zien dan zullen ze het niet laten.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien toch iets beter luisteren
Jim geeft zelf aan dat zijn reactie ook overdreven was
Omdat hij niet lekker in zijn vel zat
En het die week dat undercover gedoe
Samenloop van omstandigheden
Nee, er werd in de laatste live luid en duidelijk gezegd dat ze tot 13 april doorgaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of wij krijgen te horen dat het een week eerder is
Het was in ieder geval minder lang dan het negeren van ashley naar karen toe voor een wijntjequote:Op maandag 25 maart 2024 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al duurde het 6 weken? Ze hebben het uitgesproken en het is weer goed??
Ik heb het niet gekeken zag het voorbij komen op twitterquote:Op maandag 25 maart 2024 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke en hebben ze het er nog over gehad
Ben benieuwd. Ben ook wel fan van mindfuck Victor Mids, maar dat terzijde.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee juist niet. Dit is de perfecte mindfuck. Ze wanen zich al richting finale en krijgen mogelijk zaterdag in de live pas te horen dat ze nog een week extra moeten.
Zij is de Queen, het geweten van BB, dus zij mag dat.quote:
Ruzie maken is elkaar uitschelden en schreeuwen en met de vinger wijzen "en jij" nee Jij".quote:Op maandag 25 maart 2024 19:26 schreef Roxiebb het volgende:
Weer zegt hij dat hij geen ruzie heeft gemaakt met Jimmy, ziet het negeren niet als fout…
Lekker wrijvenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. ze waren beiden niet zo aardig voor elkaar en dat komt wel eens voor. Ik denk dat het ook een beetje kwam omdat ze elkaar niet echt begrepen op dat moment. Ze hebben beiden hun fouten toegegeven en dan is het klaar toch? Maar die twee heksen denken daar toch anders over en prikken graag. Als ze die kans zien dan zullen ze het niet laten.
Hij maakt zichzelf gek. Heeft al zijn ganse leven gedragsproblemen en ruzies met vrienden en familie, heeft hij al uitgebreid over verteldquote:Op maandag 25 maart 2024 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat hij zich gek laat maken. Lekker laten lullen moet hij denken
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over dingen uit verband rukken Gesprokenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:36 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf gek. Heeft al zijn ganse leven gedragsproblemen en ruzies met vrienden en familie, heeft hij al uitgebreid over verteld
Je gaat ons toch niet negeren hèquote:Op maandag 25 maart 2024 19:37 schreef Ireth het volgende:
Ah een SL. Mooi moment om de COS ff links te laten...
Ik ga ff een "tommeke" doen.
Morgen in de winkel, wc papier 40 coins.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo meteen Roept BB om: "Ook het wc-papier is even niet meer leverbaar, eerst moeten jullie het beschreven papier opmaken, daar na zien we verder."
O jee.. Wil je erover praten? 🤭quote:Op maandag 25 maart 2024 19:37 schreef Ireth het volgende:
Ah een SL. Mooi moment om de COS ff links te laten...
Ik ga ff een "tommeke" doen.
Ter vervanging van wc-papier. Ja, dat kan ook nogquote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vermoed dat ze wel weer een krant krijgen komende weken.
Daar haalde ze voorheen de finale datum uit.
Kijk, laat het aan ons over en er komt best wel een boeiend script uit.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Morgen in de winkel, wc papier 40 coins.
Het is geen gezicht. Waarom doet hij dat toch steeds?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tom weer ff zijn broekspijpjes optrekken
Omdat die niet spoortquote:Op maandag 25 maart 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is geen gezicht. Waarom doet hij dat toch steeds?
Misschien irriteren de randjes..quote:Op maandag 25 maart 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou, ik ging even de afwas doen. Weet niet of je daar gezellig over wil babbelen??quote:
ik hoop eerder dat ze zangles krijgen nu ik die Big Brother Radio zo weer hoorquote:Op maandag 25 maart 2024 20:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Zouden ze stiekem ineens een opdracht hebben gekregen?
Een opdracht in een opdracht ? Daar zie ik de FEBO niet toe in staatquote:Op maandag 25 maart 2024 20:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Liedjes zingen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:03 schreef BigBreg83 het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik hoop eerder dat ze zangles krijgen nu ik die Big Brother Radio zo weer hoor
Nou, die met Jimmy was best leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag het hopen.
Graag alle liedjes in SL
ja en lekker lang al ondertussenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:38 schreef lojanda het volgende:
Weer een sl.. die hebben we nog niet gehad vandaag
dat is niet echt een prestatie vandaag. Meer SL dan beeldquote:Op maandag 25 maart 2024 20:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tis niet mn beste stream dag vandaag... ik slaag erin elke keer tijdens een sl de streams op te zetten.
Misschien heeft er een stagiaire afgebeld en moeten de bewoners gewoon even spiegelen in de supermarkt.quote:
Denk echt een tik die hij dan doen moet.....quote:Op maandag 25 maart 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Broeken zijn sowieso te kort gekochtquote:Op maandag 25 maart 2024 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk echt een tik die hij dan doen moet.....
Want het kan niet zo zijn dat hij denkt dat het seksi is....en daarom.....
Neuh, over de afwas praat ik meestal alleen met Meneer Miele, alleen zegt-ie weinig terug. Wel zo rustig.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, ik ging even de afwas doen. Weet niet of je daar gezellig over wil babbelen??
Het is geen karaoke. Ze moeten een liedje verder zingen en als ze dat kunnen verdienen ze coinsquote:Op maandag 25 maart 2024 20:27 schreef b_engeltje het volgende:
Is die karaoke al weer afgelopen
(Zie maar 1 filmpje in stream verslagen
Of wat is de opdracht van dat karaoke?
Ik zou verwachten dat dat wel een dagje duurt en dat iedereen minimaal 2 beurten krijgtquote:Op maandag 25 maart 2024 20:27 schreef b_engeltje het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neuh, over de afwas praat ik meestal alleen met Meneer Miele, alleen zegt-ie weinig terug. Wel zo rustig.
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:27 schreef b_engeltje het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:21 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Bewoners, omdat jullie zo graag oppotten in jullie coinhouders, heb ik een leuk spel bedacht. Een spel waarmee jullie waardevolle coins kunnen verdienen, coins die jullie kunnen gebruiken in de Big Brother shop. Jullie kunnen coins verdienen door te zingen."
De deur gaat open en er staat een microfoon in
[ afbeelding ]
BB vervolgt: "Hoe kunnen jullie coins verdienen? Op verschillende momenten gedurende de dag zal er een naam van een van jullie op het scherm hier in de woonkamer verschijnen en dan zal er een muzieknummer te horen te zijn. Als de muziek stopt moet je de zin afmaken in de microfoon. Als het de juiste tekst is, verdien je 3 coins. Er mag niet geholpen worden tijdens het spel, alleen de bewoner die op het scherm verschijnt, die mag zingen"
[ afbeelding ]
BB: "Je mag er inderdaad ook paaldansen Tyron, maar je mag er vooral in zingen. Als het een onderdeel is van je act is alles toegestaan"
Tyron: "Extra coins dan ook, of niet?"
BB: "Die geef je toch niet uit"
Kan je de hand schudden.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tis niet mn beste stream dag vandaag... ik slaag erin elke keer tijdens een sl de streams op te zetten.
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:36 schreef Ireth het volgende:
Het enige wat Glenn voor Ash kan doen "haal het morgen".
Wat? Water, flaske, brood?
Dat was vanmiddag al weer helemaal goedquote:Op maandag 25 maart 2024 20:38 schreef zodeju het volgende:
En nu is Karen weer goed.........die heeft ook een dikke plaat voor haar kop.
Ik zie Glenn nog de boel opgeven voor haar, die vanaf de eerste week nooit iets gegund wordt....quote:Op maandag 25 maart 2024 20:38 schreef Ireth het volgende:
"Ik was er zaterdag bijna niet meer".
Ja dat weten we...![]()
Dat Kaar of Glenn nu niet denken van "Ja maar je bent ook onze concurrent... dus opzouten!!"
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley legde zojuist heel scherp het gevoel bloot dat Napoleon moet hebben gevoeld toen hij de Slag bij Leipzig verloor.
ppppfffff.......quote:Op maandag 25 maart 2024 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag al weer helemaal goed
[ afbeelding ]
Ze kunnen mij niet genoeg janken die 2quote:Op maandag 25 maart 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Op tv ash en karen janken. Op de streasm ash janken
Verslag graag, ik zit bij ash en kaarquote:Op maandag 25 maart 2024 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
ahhh streamstress
jankende Eslie kijken
of pratende tom alice jimmy
Denk dat Ty en Glenn iets moeten doen om hun nominatie kwijt te raken omdat ik Ash hoorde zeggen dat Glenn hem morgen moet pakkenquote:
Denk in de winkel dat dingquote:Op maandag 25 maart 2024 20:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Glenn moet morgen iets halen voor haar. game om van nominatie af te komen?
Zal ongetwijfeld meerdere geweest zijn, maar Tom is haar grootste concurrent...quote:Op maandag 25 maart 2024 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Tom heeft Ashley kennelijk weer een kunstje geflikt?
De onderdanen moet vechten om de queen te sparenquote:Op maandag 25 maart 2024 20:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Glenn moet morgen iets halen voor haar. game om van nominatie af te komen?
Was ze alquote:Op maandag 25 maart 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
weten we nu al wat er is ?
is ashley genomineerd?
Volgens mij was het 1 dag. Zaterdag bijna nacht begon dat en vandaag is het maandag.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies, ze heeft Karen 2 dagen genegeerd vanwege wijn.... ik weet er wordt veel over ash gepost maar ze spoort echt niet hoor bah. En maar stoken.
Wat een vreselijk ontevreden mens is het.......nooit tevreden thuis niet en in B.B. niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:43 schreef IkFok het volgende:
[..]
De onderdanen moet vechten om de queen te sparen
Ik denk dat het daarover gaatquote:Op maandag 25 maart 2024 20:45 schreef chufi het volgende:
Wie bepaald trouwens wie er gaat shoppen ?
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Meid, pick yourself up en pak die vrijstelling uit die winkel en laat de rest lekker krijgen wat rooie Jozef heeft gehad.
Er is haar genoeg gegundquote:Op maandag 25 maart 2024 20:45 schreef Ireth het volgende:
"Waar is het misgunnen door begonnen "
Noemt ze allemaal jaloerse redenen op... maar niet denken dat het misschien om haar kut poeslieve karakter is...
Volgens mij was het 1 dag. Zaterdag bijna nacht begon dat en vandaag is het maandag.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies, ze heeft Karen 2 dagen genegeerd vanwege wijn.... ik weet er wordt veel over ash gepost maar ze spoort echt niet hoor bah. En maar stoken.
Het vermeende slachtoffer heeft de gehele vorige week liggen klagen bij Ash en Karin. Het enige wat Ash moet leren om zich er niet mee te bemoeien en hen zelf het moeten laten uitvechten. Zij is de kwade hond omdat ze voor haar vrienden opkomt.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kaar maakte schijnbaar een niet aardige opmerking over vorige week tussen Jim en Tom en Tom sneerde terug en dat mocht schijnbaar niet. Vervolgens werd ie ter verantwoording geroepen voor zijn gedrag van vorige week door Ashley (ja ik wil me er niet mee brmoeien hoor maarre...) en het vermeende slachtoffer zat er bij en trok zijn bek niet open..
Ashley heeft ook echt de minste persoonlijke ontwikkeling doorgemaakt in dit huis, omdat ze al denkt dat ze helemaal de bom is. Ze is juist ipv gegroeid alleen maar naarder geworden. Is helemaal niet goed voor haar dit spel. Veel te paranoia karakter voor. Maar het bord voor d’r kop is immens, het ligt altijd aan de ander zoals bij dit soort mensen altijd zo is. Dunning-Kruger effect in full effect.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:45 schreef ledn81 het volgende:
Meid het is gewoon gekomen omdat je een grote waffel hebt en altijd vooraan wil staan
Maar dan hoopt ze dat het Karen is of Glenn.....die heeft dus al bewerkt dat ze alsjeblieft voor haar hem moet pakken.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop dat ze zo wijs zijn om Ash niet naar de winkel te laten gaan.
onduidelijk ja hoe en wat .... tis Ashl door dr strot gedouwdquote:Op maandag 25 maart 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
zou alice een vrijstelling hebben gekregen? haha
Ben benieuwd wat er gebeurd is.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:47 schreef IkFok het volgende:
Wat een bitsy reactie van Ashly tegen Alice in de badkamer
Zo zijn alleen de Ashleys van deze wereld. Er zijn ook mensen die dingen wel zonder dubbele agenda doen.quote:
Niemand weet het alles achter een sl.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:48 schreef Soury het volgende:
Ohh As boos tegen Alice, het is door haar strot geduwd?? En geen dank ...
Waar gaat dit over
Niemand die het weet. Maar iemand bedanken op een sarcastisch toontje terwijl je weet dat ze er net helemaal doorheen zat is nastyyyyyyquote:Op maandag 25 maart 2024 20:48 schreef Soury het volgende:
Ohh As boos tegen Alice, het is door haar strot geduwd?? En geen dank ...
Waar gaat dit over
Ashley is zuur. Wederom blijkt dat ze niet kan incasseren. Hoezo is ze verbaasd dat niemand haar iets gunt.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
Alice: ash je hoeft niet te zeggen waarom je het hebt gedaan maar bedankt.
Ashley geeft wat snauwerig antwoord..
ash: de keus is me door de strot geduwd he.
Zolang Ashley erin blijft, blijft het leuk. Als zij weg is, haak ik af.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan hoopt ze dat het Karen is of Glenn.....die heeft dus al bewerkt dat ze alsjeblieft voor haar hem moet pakken.
Als zij hem wint is dit echt de laatste B.B. die ik kijk.....verleden jaar al niks aan en nu dit jaar weer.
Dacht ik ook. Maar er is geen touw aan vast te knopen 🤣🤣quote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
Zou alice een vrijstelling hebben
En is miss marple daar pissed over
Omdat het een gezamenlijke beslissing was
Altijd diegene erop kunnen zetten die ze wou......en nu is ze haar macht kwijt en begint madam te zeiken dat niemand haar wat gunt....quote:Op maandag 25 maart 2024 20:45 schreef happyme28 het volgende:
Nu moet Ashley niet zeuren hoor. Zij wilde het spel hard spelen, nou dan kun je krijgen. Altijd haantje de voorste als er wat uit te delen viel.
En dan verbaasd zijn dat niemand je iets gunt.
Was absoluut niet sarcastisch van Alice. Ik open nietquote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand die het weet. Maar iemand bedanken op een sarcastisch toontje terwijl je weet dat ze er net helemaal doorheen zat is nastyyyyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |