Ik hoor ze al te vaak zingen tijdens Big Brother Radioquote:Op maandag 25 maart 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Karaoke lees ik dat kan leuk worden. Dag en nacht?
Dat hoop ik welquote:Op maandag 25 maart 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoor ze al te vaak zingen tijdens Big Brother Radio
nee geen karaoke foute titelquote:Op maandag 25 maart 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Oh echt? Ik hoorde karaokequote:Op maandag 25 maart 2024 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee geen karaoke foute titel
Op een onverwachts moment noem ik een naam, je hoort dan muziek, ergens in het nummer stopt de muziek , en zing jij de volgende regel, als dit goed gaat, verdien je coins. aldus BB
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy snijdt er lekker snel doorheen, ik verwacht dat de pizza morgen belegd kan worden met champignons
Hoe je het ook noemt, ze gaan zingen. Resultaat blijft ergquote:
Vreselijk!quote:Op maandag 25 maart 2024 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemt, ze gaan zingen. Resultaat blijft erg
Wel minder, maar komt ook omdat Jimmy mee gaat in het gesprek. En Randy moest meer antwoorden geven, dan alleen : ja man, Broquote:Op maandag 25 maart 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Jammer de winkel gemist, was BB weer zo leuk als met Jimmy in de winkel?
Ik had net ook al een TT in gedachten: Krijsen voor Coinsquote:Op maandag 25 maart 2024 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemt, ze gaan zingen. Resultaat blijft erg
Ook wel goed.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had net ook al een TT in gedachten: Krijsen voor Coins
Lekker gejat van EJVJLquote:Op maandag 25 maart 2024 16:21 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Bewoners, omdat jullie zo graag oppotten in jullie coinhouders, heb ik een leuk spel bedacht. Een spel waarmee jullie waardevolle coins kunnen verdienen, coins die jullie kunnen gebruiken in de Big Brother shop. Jullie kunnen coins verdienen door te zingen."
De deur gaat open en er staat een microfoon in
[ afbeelding ]
BB vervolgt: "Hoe kunnen jullie coins verdienen? Op verschillende momenten gedurende de dag zal er een naam van een van jullie op het scherm hier in de woonkamer verschijnen en dan zal er een muzieknummer te horen te zijn. Als de muziek stopt moet je de zin afmaken in de microfoon. Als het de juiste tekst is, verdien je 3 coins. Er mag niet geholpen worden tijdens het spel, alleen de bewoner die op het scherm verschijnt, die mag zingen"
[ afbeelding ]
BB: "Je mag er inderdaad ook paaldansen Tyron, maar je mag er vooral in zingen. Als het een onderdeel is van je act is alles toegestaan"
Tyron: "Extra coins dan ook, of niet?"
BB: "Die geef je toch niet uit"
Tuurlijk niet, hoe dan ?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zouden de Bro's al weten dat Def Rhymz is overleden?
Ik vond Randy echt op zn best. Anders dan Jimmy heeft hij wel gerockt in the shop. Lekker eten gekochtquote:Op maandag 25 maart 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Idd.. ik wordt al niet goed bij de gedachte dat Karen gaat zingenquote:Op maandag 25 maart 2024 16:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoor ze al te vaak zingen tijdens Big Brother Radio
Speciaal voor Dotquote:Op maandag 25 maart 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Randy had 30 coins mee, dus zal vast terug gedaan zijn.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:29 schreef Kajmu het volgende:
Vraagje? Hebben Jimmy en Ashley kun coins weer terug in de pot gestoken of gaan ze nu gratis meegenieten van het eten dat Randy zojuist heeft gekocht?
En 17 uitgegeven... 2 de man en 1 3 coins.. maar wie is de lul?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Randy had 30 coins mee, dus zal vast terug gedaan zijn.
Randy had van iedereen vier coins mee en daar heeft hij boodschappen van gekocht. 17 coins uitgegeven dus nog 13 over. Ze zullen dat de volgende keer wel weer samen met elkaar aanvullen.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:29 schreef Kajmu het volgende:
Vraagje? Hebben Jimmy en Ashley kun coins weer terug in de pot gestoken of gaan ze nu gratis meegenieten van het eten dat Randy zojuist heeft gekocht?
Dat zoeken ze onderling maar uitquote:Op maandag 25 maart 2024 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En 17 uitgegeven... 2 de man en 1 3 coins.. maar wie is de lul?
Voor nu nog even. Woensdag wordt weer een ander verhaal als E moeten nominerenquote:Op maandag 25 maart 2024 16:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de sfeer in het BB huis erg gemoedelijk vind. Ty leert Ashley hout hakken.![]()
Oh myquote:Op maandag 25 maart 2024 16:21 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Bewoners, omdat jullie zo graag oppotten in jullie coinhouders, heb ik een leuk spel bedacht. Een spel waarmee jullie waardevolle coins kunnen verdienen, coins die jullie kunnen gebruiken in de Big Brother shop. Jullie kunnen coins verdienen door te zingen."
De deur gaat open en er staat een microfoon in
[ afbeelding ]
BB vervolgt: "Hoe kunnen jullie coins verdienen? Op verschillende momenten gedurende de dag zal er een naam van een van jullie op het scherm hier in de woonkamer verschijnen en dan zal er een muzieknummer te horen te zijn. Als de muziek stopt moet je de zin afmaken in de microfoon. Als het de juiste tekst is, verdien je 3 coins. Er mag niet geholpen worden tijdens het spel, alleen de bewoner die op het scherm verschijnt, die mag zingen"
[ afbeelding ]
BB: "Je mag er inderdaad ook paaldansen Tyron, maar je mag er vooral in zingen. Als het een onderdeel is van je act is alles toegestaan"
Tyron: "Extra coins dan ook, of niet?"
BB: "Die geef je toch niet uit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |