Ik hoor ze al te vaak zingen tijdens Big Brother Radioquote:Op maandag 25 maart 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Karaoke lees ik dat kan leuk worden. Dag en nacht?
Dat hoop ik welquote:Op maandag 25 maart 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoor ze al te vaak zingen tijdens Big Brother Radio
nee geen karaoke foute titelquote:Op maandag 25 maart 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Oh echt? Ik hoorde karaokequote:Op maandag 25 maart 2024 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee geen karaoke foute titel
Op een onverwachts moment noem ik een naam, je hoort dan muziek, ergens in het nummer stopt de muziek , en zing jij de volgende regel, als dit goed gaat, verdien je coins. aldus BB
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy snijdt er lekker snel doorheen, ik verwacht dat de pizza morgen belegd kan worden met champignons
Hoe je het ook noemt, ze gaan zingen. Resultaat blijft ergquote:
Vreselijk!quote:Op maandag 25 maart 2024 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemt, ze gaan zingen. Resultaat blijft erg
Wel minder, maar komt ook omdat Jimmy mee gaat in het gesprek. En Randy moest meer antwoorden geven, dan alleen : ja man, Broquote:Op maandag 25 maart 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Jammer de winkel gemist, was BB weer zo leuk als met Jimmy in de winkel?
Ik had net ook al een TT in gedachten: Krijsen voor Coinsquote:Op maandag 25 maart 2024 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemt, ze gaan zingen. Resultaat blijft erg
Ook wel goed.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had net ook al een TT in gedachten: Krijsen voor Coins
Lekker gejat van EJVJLquote:Op maandag 25 maart 2024 16:21 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Bewoners, omdat jullie zo graag oppotten in jullie coinhouders, heb ik een leuk spel bedacht. Een spel waarmee jullie waardevolle coins kunnen verdienen, coins die jullie kunnen gebruiken in de Big Brother shop. Jullie kunnen coins verdienen door te zingen."
De deur gaat open en er staat een microfoon in
[ afbeelding ]
BB vervolgt: "Hoe kunnen jullie coins verdienen? Op verschillende momenten gedurende de dag zal er een naam van een van jullie op het scherm hier in de woonkamer verschijnen en dan zal er een muzieknummer te horen te zijn. Als de muziek stopt moet je de zin afmaken in de microfoon. Als het de juiste tekst is, verdien je 3 coins. Er mag niet geholpen worden tijdens het spel, alleen de bewoner die op het scherm verschijnt, die mag zingen"
[ afbeelding ]
BB: "Je mag er inderdaad ook paaldansen Tyron, maar je mag er vooral in zingen. Als het een onderdeel is van je act is alles toegestaan"
Tyron: "Extra coins dan ook, of niet?"
BB: "Die geef je toch niet uit"
Tuurlijk niet, hoe dan ?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zouden de Bro's al weten dat Def Rhymz is overleden?
Ik vond Randy echt op zn best. Anders dan Jimmy heeft hij wel gerockt in the shop. Lekker eten gekochtquote:Op maandag 25 maart 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Idd.. ik wordt al niet goed bij de gedachte dat Karen gaat zingenquote:Op maandag 25 maart 2024 16:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoor ze al te vaak zingen tijdens Big Brother Radio
Speciaal voor Dotquote:Op maandag 25 maart 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Randy had 30 coins mee, dus zal vast terug gedaan zijn.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:29 schreef Kajmu het volgende:
Vraagje? Hebben Jimmy en Ashley kun coins weer terug in de pot gestoken of gaan ze nu gratis meegenieten van het eten dat Randy zojuist heeft gekocht?
En 17 uitgegeven... 2 de man en 1 3 coins.. maar wie is de lul?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Randy had 30 coins mee, dus zal vast terug gedaan zijn.
Randy had van iedereen vier coins mee en daar heeft hij boodschappen van gekocht. 17 coins uitgegeven dus nog 13 over. Ze zullen dat de volgende keer wel weer samen met elkaar aanvullen.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:29 schreef Kajmu het volgende:
Vraagje? Hebben Jimmy en Ashley kun coins weer terug in de pot gestoken of gaan ze nu gratis meegenieten van het eten dat Randy zojuist heeft gekocht?
Dat zoeken ze onderling maar uitquote:Op maandag 25 maart 2024 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En 17 uitgegeven... 2 de man en 1 3 coins.. maar wie is de lul?
Voor nu nog even. Woensdag wordt weer een ander verhaal als E moeten nominerenquote:Op maandag 25 maart 2024 16:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de sfeer in het BB huis erg gemoedelijk vind. Ty leert Ashley hout hakken.![]()
Oh myquote:Op maandag 25 maart 2024 16:21 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Bewoners, omdat jullie zo graag oppotten in jullie coinhouders, heb ik een leuk spel bedacht. Een spel waarmee jullie waardevolle coins kunnen verdienen, coins die jullie kunnen gebruiken in de Big Brother shop. Jullie kunnen coins verdienen door te zingen."
De deur gaat open en er staat een microfoon in
[ afbeelding ]
BB vervolgt: "Hoe kunnen jullie coins verdienen? Op verschillende momenten gedurende de dag zal er een naam van een van jullie op het scherm hier in de woonkamer verschijnen en dan zal er een muzieknummer te horen te zijn. Als de muziek stopt moet je de zin afmaken in de microfoon. Als het de juiste tekst is, verdien je 3 coins. Er mag niet geholpen worden tijdens het spel, alleen de bewoner die op het scherm verschijnt, die mag zingen"
[ afbeelding ]
BB: "Je mag er inderdaad ook paaldansen Tyron, maar je mag er vooral in zingen. Als het een onderdeel is van je act is alles toegestaan"
Tyron: "Extra coins dan ook, of niet?"
BB: "Die geef je toch niet uit"
Dat kan toch iedereenquote:
BB is wel gevat dit jaar.. echt grappigquote:Op maandag 25 maart 2024 16:40 schreef greysbones het volgende:
Niet meer klappen en op tafels trommelen
Correctie: het vliegtuig vliegt boven het centrum, niet boven het huis.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PH-WDR vliegt al rondjes boven het huis
Leuk hquote:
Ik zat ook mee te zingenquote:
Voor het eerst dat hij zong op tv zei hij ookquote:Op maandag 25 maart 2024 16:44 schreef lojanda het volgende:
Jimmy moet even bijkomen van m’n optreden zegt hij
En dat is maar goed ookquote:Op maandag 25 maart 2024 16:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat hij zong op tv zei hij ook
wikiAshleyquote:Op maandag 25 maart 2024 16:45 schreef lojanda het volgende:
Randy zegt ze treden nog op en Ashley meteen weer NEE.. zij kan altijd alles zo stellig zeggen maar zit er bijna altijd naast.
Voor wie danquote:Op maandag 25 maart 2024 16:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PH-WDR vliegt al rondjes boven het huis
Hebben ze idd door moeten geven. Karen had het daar eerder al eens over met iemand welke liedjes ze allemaal hadden doorgegeven.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben volgens mij veel moeten opgeven qua dingen die ze leuk/niet leuk/eng vinden, dus vast ook wel artiesten en nummers.
Wacko Ashley bedoel jequote:
Ik ben daar ook echt wel klaar meequote:Op maandag 25 maart 2024 16:48 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh bah, kan geen vliegtuig meer zien...
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zeg er niks meer over, die idioot is weer terug naar het centrum met zijn vliegding
kan volgens mij niet die van Ashley zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 16:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley zou er toch ook nog 1 krijgen??
Hhmmm... dan mag ik wel een afspraak maken voor een vaccinatie en anti vlooienbehandelingquote:Op maandag 25 maart 2024 16:53 schreef lojanda het volgende:
OMG 😱 wat een gejank.. alleen honden kunnen hun nog horen
Je bedoelt leuk meedoen??quote:Op maandag 25 maart 2024 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Tom ziet die meiden bij de microfoon staan en komt er gewoon aanrennen om ook in beeld te zijn. Voor het eerst dat ik zie wat ze steeds over hem zeggen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmmm... dan mag ik wel een afspraak maken voor een vaccinatie en anti vlooienbehandeling
Dat is al zo sinds dag 1quote:Op maandag 25 maart 2024 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Tom ziet die meiden bij de microfoon staan en komt er gewoon aanrennen om ook in beeld te zijn. Voor het eerst dat ik zie wat ze steeds over hem zeggen.
Ow zo... nee zo zag ik het niet...quote:Op maandag 25 maart 2024 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ook maar ook wel om tv moment te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:02 schreef ledn81 het volgende:
Elk gesprek tussen Ty en Glenn
Glenn : "Hoip kju mwoh tje ghdfs moat"
Ty : "Wat?"
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:02 schreef ledn81 het volgende:
Elk gesprek tussen Ty en Glenn
Glenn : "Hoip kju mwoh tje ghdfs moat"
Ty : "Wat?"
Doet ze om hem uit te dagen. Ze weet dat Tyron haar niet moet.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:57 schreef marky het volgende:
Opvallend de laatste tijd dat Ashley wel druk met Ty is.
Lukt totaal niet dan.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Doet ze om hem uit te dagen. Ze weet dat Tyron haar niet moet.
Hmm zo zie ik het niet denk dat ze echt toenadering zoekt, dat is sinds de nominatie van vorige week zo, ook Ashley zal beseffen dat ze zich van een positievere kant moet laten zienquote:Op maandag 25 maart 2024 17:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Doet ze om hem uit te dagen. Ze weet dat Tyron haar niet moet.
Je snapt het ook nietquote:Op maandag 25 maart 2024 17:17 schreef schizolientje het volgende:
mannen maken vuur maken altijd zo moeilijk. Fikkie maken, en er bij weglopen en het zo de kans krijgt verder te fikken en klaar. Maar goed, ze zijn weer even zoet
Goed voor de weerstandquote:Op maandag 25 maart 2024 17:23 schreef mazaru het volgende:
En weer lekker met de ongewassen handjes het eten klaar maken
[ afbeelding ]
Wie zou er nou meer weten van een fikkie stoken dan een Fikkertquote:
Nee dank je. Gisteren stond Randy nog te vertellen dat hij via zijn broekzakken lekker aan zijn ballen zat te krabben en ik zag Jimmy nog met zijn vinger via zijn neusgat naar zijn hersenen zoeken.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dank je. Gisteren stond Randy nog te vertellen dat hij via zijn broekzakken lekker aan zijn ballen zat te krabben en ik zag Jimmy nog met zijn vinger via zijn neusgat naar zijn hersenen zoeken.
Het was ironisch bedoeld, ik had er een smiley bij moeten zettenquote:Op maandag 25 maart 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dank je. Gisteren stond Randy nog te vertellen dat hij via zijn broekzakken lekker aan zijn ballen zat te krabben en ik zag Jimmy nog met zijn vinger via zijn neusgat naar zijn hersenen zoeken.
Er is al heel wat weerstand opgebouwd daarquote:Op maandag 25 maart 2024 17:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld, ik had er een smiley bij moeten zetten
Allemaal Meijvogeltjes net als Jimmy Meijvogelquote:Op maandag 25 maart 2024 17:38 schreef rinardo het volgende:
De nicht van Jimmy onze BB Vera geeft het verlossende woord
[ x ]
Ik wou het net zeggen en volgens mij hebben ze met 6 ook wel genoeg voor 8quote:Op maandag 25 maart 2024 17:42 schreef Ebinas het volgende:
Met weinig ingredinten ziet het er iig goed uit
[ afbeelding ]
Die van Ash moest zo zoutloos mogelijk ......quote:Op maandag 25 maart 2024 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat de bodem van volkorenbrood deeg goed smaakt want ze hebben er veel werk van gemaakt jimmy en randy. Ziet er heerlijk uit
als ie warm genoeg is ie met 3 tot 5 min klaar als het goed isquote:Op maandag 25 maart 2024 17:46 schreef Angelique61 het volgende:
Duurt een eeuwigheid in die pziza oven
Die stoken ze ook verkeerd. Je jaagt dat ding helemaal op in het midden van de steen tot de steen loeiheet is. Dan schuif je het hout naar achter en dan leg je de pizza op die hete steen dan issie ook zo klaar.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:46 schreef Angelique61 het volgende:
Duurt een eeuwigheid in die pziza oven
Dit is veel dunner.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Oh lees net dat brooddeeg ongeveer uurtje nodig heeft in een oven als je een flatbrood maakt.
Ze heeft gelijk. In alles wat je bijna koopt zit zout en dan voegen mensen vaak nog veel extra zout toe. Zout is gewoon erg slecht voor je nieren. Ik voeg nooit zout toe, werk wel veel met andere kruiden, die ze daar natuurlijk niet hebben.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van Ash moest zo zoutloos mogelijk ......
Zout is een smaakversterker haalt ook de smaak van andere kruiden omhoog. Valt wel op dat de Belgen veel meer zout gebruiken dan de Nederlanders.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. In alles wat je bijna koopt zit zout en dan voegen mensen vaak nog veel extra zout toe. Zout is gewoon erg slecht voor je nieren. Ik voeg nooit zout toe, werk wel veel met andere kruiden, die ze daar natuurlijk niet hebben.
Ze gebruiken hier ook allemaal zoveel zout. Het wordt er tijdens het koken al toegevoegd en die grote pot zout komt dan ook nog eens op tafel. Als je toch ziet hoeveel ze er dan nog overheen strooienquote:Op maandag 25 maart 2024 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. In alles wat je bijna koopt zit zout en dan voegen mensen vaak nog veel extra zout toe. Zout is gewoon erg slecht voor je nieren. Ik voeg nooit zout toe, werk wel veel met andere kruiden, die ze daar natuurlijk niet hebben.
Dat vliegtuigjesbedrijf lacht zich kapot en het is ze gegund. Maar vind het wel een beetje overkill worden.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:38 schreef rinardo het volgende:
De nicht van Jimmy onze BB Vera geeft het verlossende woord
[ x ]
Misschien maar goed ook. Hij is volgens mij de enige die goed in zo'n oven kan bakken.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:57 schreef lojanda het volgende:
Gezellig ook dat Glenn daar weer alleen staat te bakken. Komt natuurlijk bij niemand op om daar even bij te gaan staan
ja!!!!!!! maar zullen we wel weer verkeerd begrijpenquote:Op maandag 25 maart 2024 17:58 schreef Angelique61 het volgende:
Vroeg Ash nou naar chips of dat er was in de winkel??
Beter zo. Ik werd ook een beetje misselijk van dat onzinnige en eeuwige gekonkelquote:Op maandag 25 maart 2024 18:00 schreef marky het volgende:
De groepjes lijken nu even weg. Er is nog niemand die cocoon ingedoken om te roddelen.
Dat is me een pak zout hahahahaquote:Op maandag 25 maart 2024 17:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja!!!!!!! maar zullen we wel weer verkeerd begrijpen
Randy heeft er net bijgestaan. Daarvoor hebben Ty en Glenn het opstoken van de oven gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:57 schreef lojanda het volgende:
Gezellig ook dat Glenn daar weer alleen staat te bakken. Komt natuurlijk bij niemand op om daar even bij te gaan staan
Zij wil altijd wat meer. Wordt echt niet goed van dat mensquote:Op maandag 25 maart 2024 17:59 schreef OmaJacky het volgende:
Toch weer apart, voor iemand die zegt makkelijk met brood en water te kunnen de hele week.
Ik hoor Ashley vragen dat zij nog wat extra uien op haar pizza wil.
Ze zijn op zegt Jimmy, tenminste de uien die ze gesneden hebben liggen allemaal op de pizza's.
Heeft ie ze gevonden?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, alleen als Ashley het doet is er hier commentaar. De sfeer in het huis is goed, iedereen gaat met elkaar om en ze hebben plezier. Ik hoor daar niemand klagen, pizza's zien er goed uit!quote:Op maandag 25 maart 2024 18:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij wil altijd wat meer. Wordt echt niet goed van dat mens
quote:Op maandag 25 maart 2024 18:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou komop Biggie, tijd voor een alarmpje ....![]()
En dan andere betichten van egosme.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij wil altijd wat meer. Wordt echt niet goed van dat mens
Dat komt omdat Ashley andere beticht van egosme.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, alleen als Ashley het doet is er hier commentaar. De sfeer in het huis is goed, iedereen gaat met elkaar om en ze hebben plezier. Ik hoor daar niemand klagen, pizza's zien er goed uit!
Jij zit echt vol goede ideenquote:Op maandag 25 maart 2024 18:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan BB ons niet laten bepalen wie morgen mag shoppen, zien we meteen weer een popi poll ....
Duurt langer en was minder lekker werd vanmiddag gezegd.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:25 schreef Angelique61 het volgende:
Dat ze er ook niet 1 in de oven doen
Ah okquote:Op maandag 25 maart 2024 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Duurt langer en was minder lekker werd vanmiddag gezegd.
Echt bij alles wat hij doet in de camera kijkend,er was een tijd dat je daar een waarschuwing voor kreeg.quote:
Je hoort ze daar idd niets zeggen maar ze denken het wel..quote:Op maandag 25 maart 2024 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, alleen als Ashley het doet is er hier commentaar. De sfeer in het huis is goed, iedereen gaat met elkaar om en ze hebben plezier. Ik hoor daar niemand klagen, pizza's zien er goed uit!
Kijkt steeds als een schichtig paard om zich heen om maar niets te missen. Zijn gedrag en houding is meer en meer neerwaarts gegaan sinds een aantal weken terwijl hij zelf zegt veel bijgeleerd te hebben.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:29 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Echt bij alles wat hij doet in de camera kijkend,er was een tijd dat je daar een waarschuwing voor kreeg.
Bla bla blaquote:Op maandag 25 maart 2024 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We zullen zien of dat woensdag na het nomineren nog zo isquote:Op maandag 25 maart 2024 18:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag is de hatelijke, roddelachtige sfeer onderling ook weg lijkt het wel, beter ....
quote:
En wat zei je aan de andere kant zit chocola?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, de vraag is natuurlijk of de huidige genomineerden nog gaan wijzigen ...quote:Op maandag 25 maart 2024 18:33 schreef lojanda het volgende:
We zullen zien of dat woensdag na het nomineren nog zo is
Nu lijkt me het ook best onmogelijk om niet steeds richting een camera te kijken, ze staan echt in elke hoek geloof ikquote:Op maandag 25 maart 2024 18:29 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Echt bij alles wat hij doet in de camera kijkend,er was een tijd dat je daar een waarschuwing voor kreeg.
Ik zag het ook. Zo zonde van de smaak ervaring.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:35 schreef lojanda het volgende:
Pizza eten met mes en vork? Ik vind het juist lekker om zo’n punt in de lucht te houden met een sliert kaas er nog aan en dan zo je mond in laten vallen
Dat verwacht ik ook wel. En ik vermoed zomaar dat Ashley deze keer als laatste de winkel in wil en toch iets koopt wat haar zal savenquote:Op maandag 25 maart 2024 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de vraag is natuurlijk of de huidige genomineerden nog gaan wijzigen ...![]()
Ik denk dat er nog wel iemand vanaf gaat vallen, iemand gaat een ticket kopen in de shop morgen ...
Dankjedekoekoek! 1 x een brandblaar op mijn kin gehad van die kaas. Hier gewoon mes en vorkquote:Op maandag 25 maart 2024 18:35 schreef lojanda het volgende:
Pizza eten met mes en vork? Ik vind het juist lekker om zo’n punt in de lucht te houden met een sliert kaas er nog aan en dan zo je mond in laten vallen
Het kan inderdaad ook best zo zijn dat ze niet expres in die camera kijken maar dat ze ineens denken..shit die camera die is op mij gericht...wat deed ik ook al weer 5 seconden geleden.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu lijkt me het ook best onmogelijk om niet steeds richting een camera te kijken, ze staan echt in elke hoek geloof ik
quote:Op maandag 25 maart 2024 18:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dankjedekoekoek! 1 x een brandblaar op mijn kin gehad van die kaas. Hier gewoon mes en vork
Denk dat een genomineerde dat zal doen.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de vraag is natuurlijk of de huidige genomineerden nog gaan wijzigen ...![]()
Ik denk dat er nog wel iemand vanaf gaat vallen, iemand gaat een ticket kopen in de shop morgen ...
Nee gewoon bewust recht in een camera kijkend en dan vlug weer net doen of je dat niet doet.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu lijkt me het ook best onmogelijk om niet steeds richting een camera te kijken, ze staan echt in elke hoek geloof ik
Er is geen volgorde, ze bepalen dat op het moment zelf.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:39 schreef spapaars het volgende:
Denk dat een genomineerde dat zal doen.
Weet niet hoe de volgorde is bepaald met boodschappen doen.
Ik had het niet nu over hoe Tom doet, maar over mezelf. Het lijkt MIJ best onmogelijk...quote:Op maandag 25 maart 2024 18:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee gewoon bewust recht in een camera kijkend en dan vlug weer net doen of je dat niet doet.
Lekker belangrijk..quote:Op maandag 25 maart 2024 18:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee gewoon bewust recht in een camera kijkend en dan vlug weer net doen of je dat niet doet.
Hij zoekt ook echt welke op hem staatquote:Op maandag 25 maart 2024 18:29 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ze maken ook lawaai he...quote:Op maandag 25 maart 2024 18:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
De rest heeft daar geen last vanquote:Op maandag 25 maart 2024 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze maken ook lawaai he...
Ieeegrrriirrrriiee draait jou richting uit..dan kijk je echt wel
Of zijn dan net niet op stream als ze dat doen of zijn minder gevoelig voor dat geluid...quote:
Nee, die zie je zelden of nooit recht de camera inkijkenquote:
Klopt doet alleen Tom en al vanaf het begin.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, die zie je zelden of nooit recht de camera inkijken
Daar valt het waarschijnlijk minder bij op. Als je Tyron hoort en trouwens ook Dilano is Ashley ook heel erg met de camera bezig..quote:Op maandag 25 maart 2024 18:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, die zie je zelden of nooit recht de camera inkijken
Niet echt gezellig idd..quote:Op maandag 25 maart 2024 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind dit rommelig. Zelf 8 pizza;s maken.
Je moet om de beurt eten en als de een na laatste kan gaan eten beginnen ze al met afwassen en iedereen loopt door elkaar.
Chaos.
Hoelang blijft dit nog door gaan dat gezeur over die camera's? Lees al dagen niks anders meer.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:40 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee joh dat lijkt maar zo omdat jij steeds naar hem kijkt en op hem let.quote:
pfffffffff daar wordt Ashley er weer bij gehaaldquote:Op maandag 25 maart 2024 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar valt het waarschijnlijk minder bij op. Als je Tyron hoort en trouwens ook Dilano is Ashley ook heel erg met de camera bezig..
Ja goede graadmeter Tyron en Dilano.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar valt het waarschijnlijk minder bij op. Als je Tyron hoort en trouwens ook Dilano is Ashley ook heel erg met de camera bezig..
Doriana ook en die heeft er een waarschuwing voor gehad. Wel.volgens fb dus geen idee of het waar is.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:45 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Klopt doet alleen Tom en al vanaf het begin.
Zeker weten...quote:Op maandag 25 maart 2024 18:48 schreef lojanda het volgende:
Ahh erelint nog een pizza in de oven. Die is voor Tom natuurlijk. Die krijgt waarschijnlijk een apart camera momentje
Hou eens op met dat persoonlijkequote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 18:48 schreef Ireth het volgende:
Och de een kijkt naar de camera's, de ander creert bewust leuke cameramomenten en de derde zie je voornamelijk horizontaal in beeld. Nr 4 is niet te verstaan en nr 5 heeft een bos wortels nodig. Nr 6 waait met de wind mee, nr 7 is anderhalf uur aan het kleuren en nr 8 eehhh... geen idee.
Elke gek zijn gebrek...
Ja precies. Dus waarom ontkennen wat overduidelijk isquote:Op maandag 25 maart 2024 18:48 schreef Ireth het volgende:
Och de een kijkt naar de camera's, de ander creert bewust leuke cameramomenten en de derde zie je voornamelijk horizontaal in beeld. Nr 4 is niet te verstaan en nr 5 heeft een bos wortels nodig. Nr 6 waait met de wind mee, nr 7 is anderhalf uur aan het kleuren en nr 8 eehhh... geen idee.
Elke gek zijn gebrek...
Geldt dan ook als er wat over Ashley wordt gezegdquote:Op maandag 25 maart 2024 18:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja precies. Dus waarom ontkennen wat overduidelijk is
Doriana heeft daar daadwerkelijk een waarschuwing voor gehadquote:Op maandag 25 maart 2024 18:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Doriana ook en die heeft er een waarschuwing voor gehad. Wel.volgens fb dus geen idee of het waar is.
Wordt den Danny toch gemist want die had dat wel snel in de gatenquote:Op maandag 25 maart 2024 18:50 schreef chufi het volgende:
BB vertels ze eens dat die schoorsteenklep open moet
Wat voor plan had jij?quote:Op maandag 25 maart 2024 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind dit rommelig. Zelf 8 pizza;s maken.
Je moet om de beurt eten en als de een na laatste kan gaan eten beginnen ze al met afwassen en iedereen loopt door elkaar.
Chaos.
Oooohhh okequote:Op maandag 25 maart 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doriana heeft daar daadwerkelijk een waarschuwing voor gehad
Heeft ze ook verteld wat weer onstream te horen was.
Dat Tom het zou doen is een dingetje wat hier in de COS leeft
Doordat Ashley en Karen dat beweerden
******Mod edit. Hou hier eens mee opquote:Op maandag 25 maart 2024 18:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hoelang blijft dit nog door gaan dat gezeur over die camera's? Lees al dagen niks anders meer.
Ja die kon ze lekker bruinbakkenquote:Op maandag 25 maart 2024 18:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wordt den Danny toch gemist want die had dat wel snel in de gaten
en waarom altijd gelijk anderen erbij halen als er iets over Ashley wordt gezegdquote:Op maandag 25 maart 2024 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
en waarom altijd gelijk Ashley erbij halen als er iets over een ander wordt gezegd
Omdat dat schijnbaar over en weer gebeurt? Nu ging dat over Ashley maar had net zo goed ty kunnen zijn? Of mag dat dan wel omdat het Ash niet is? Is alleen ash een heilige paria? Soort "Zij die niet genoemd mag worden"?quote:Op maandag 25 maart 2024 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
en waarom altijd gelijk Ashley erbij halen als er iets over een ander wordt gezegd
Jaquote:Op maandag 25 maart 2024 18:55 schreef ledn81 het volgende:
zouden ze achter de schermen al spijt hebben van die zang opdracht
Neeeeeeeeeeequote:Op maandag 25 maart 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat ze het nummer van Lenie moeten zingen met z’n allen als afsluiter..
Die heeft al genoeg gratis reclame en promotie gehadquote:Op maandag 25 maart 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat ze het nummer van Lenie moeten zingen met z’n allen als afsluiter..
Ik zie het nog gebeurenquote:
En komt lenie door de draaideur!quote:Op maandag 25 maart 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
Jepquote:
Nu hier nogquote:
Wat hebben we te klagen hquote:Op maandag 25 maart 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
Wie weet, the voice of Hollandquote:Op maandag 25 maart 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
Als ash zingt heeft ze geen vervelende stem
Daar zijn we zelf verantwoordelijk voorquote:Op maandag 25 maart 2024 19:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu hier nog![]()
Ashley is zo lief om Jimmy even te masseren na het maken van de pizza’s..
Dit loopt weer fout afquote:Op maandag 25 maart 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
Oe Tom geeft ka een koekje van eigen deeg
En dan wordt kaatje boos en gemeen
En daar gaan ze weer....quote:Op maandag 25 maart 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
De sfeer draait gelijk weer om..quote:Op maandag 25 maart 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
Och och, wat een zielig gezeik weerquote:Op maandag 25 maart 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
Uhm Ashley, Karen Tom en Jimmy hadden net nog de grootste lol met z'n vieren?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
Ash en ka stoken wat op
Over het gedoe tussen Tom en Jimmy
Ka moest even sneren over het gedoetje wat Jimmy en Tom hadden vorige weekquote:Op maandag 25 maart 2024 19:05 schreef Joyce-43 het volgende:
wat nu weer haha wat zei tom nou precies, verstond er geen zak van hoor
Laat het gewoon rusten. Het is voorbij.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Och och, wat een zielig gezeik weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |