Dat kan toch iedereenquote:
BB is wel gevat dit jaar.. echt grappigquote:Op maandag 25 maart 2024 16:40 schreef greysbones het volgende:
Niet meer klappen en op tafels trommelen
Correctie: het vliegtuig vliegt boven het centrum, niet boven het huis.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PH-WDR vliegt al rondjes boven het huis
Leuk hèquote:
Ik zat ook mee te zingenquote:
Voor het eerst dat hij zong op tv zei hij ookquote:Op maandag 25 maart 2024 16:44 schreef lojanda het volgende:
Jimmy moet even bijkomen van m’n optreden zegt hij
En dat is maar goed ookquote:Op maandag 25 maart 2024 16:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat hij zong op tv zei hij ook
wikiAshleyquote:Op maandag 25 maart 2024 16:45 schreef lojanda het volgende:
Randy zegt ze treden nog op en Ashley meteen weer NEE.. zij kan altijd alles zo stellig zeggen maar zit er bijna altijd naast.
Voor wie danquote:Op maandag 25 maart 2024 16:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PH-WDR vliegt al rondjes boven het huis
Hebben ze idd door moeten geven. Karen had het daar eerder al eens over met iemand welke liedjes ze allemaal hadden doorgegeven.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben volgens mij veel moeten opgeven qua dingen die ze leuk/niet leuk/eng vinden, dus vast ook wel artiesten en nummers.
Wacko Ashley bedoel jequote:
Ik ben daar ook echt wel klaar meequote:Op maandag 25 maart 2024 16:48 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh bah, kan geen vliegtuig meer zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |