Ik wou het net zeggen en volgens mij hebben ze met 6 ook wel genoeg voor 8quote:Op maandag 25 maart 2024 17:42 schreef Ebinas het volgende:
Met weinig ingrediënten ziet het er iig goed uit
[ afbeelding ]
Die van Ash moest zo zoutloos mogelijk ......quote:Op maandag 25 maart 2024 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat de bodem van volkorenbrood deeg goed smaakt want ze hebben er veel werk van gemaakt jimmy en randy. Ziet er heerlijk uit
als ie warm genoeg is ie met 3 tot 5 min klaar als het goed isquote:Op maandag 25 maart 2024 17:46 schreef Angelique61 het volgende:
Duurt een eeuwigheid in die pziza oven
Die stoken ze ook verkeerd. Je jaagt dat ding helemaal op in het midden van de steen tot de steen loeiheet is. Dan schuif je het hout naar achter en dan leg je de pizza op die hete steen dan issie ook zo klaar.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:46 schreef Angelique61 het volgende:
Duurt een eeuwigheid in die pziza oven
Dit is veel dunner.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Oh lees net dat brooddeeg ongeveer uurtje nodig heeft in een oven als je een flatbrood maakt.
Ze heeft gelijk. In alles wat je bijna koopt zit zout en dan voegen mensen vaak nog veel extra zout toe. Zout is gewoon erg slecht voor je nieren. Ik voeg nooit zout toe, werk wel veel met andere kruiden, die ze daar natuurlijk niet hebben.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van Ash moest zo zoutloos mogelijk ......
Zout is een smaakversterker haalt ook de smaak van andere kruiden omhoog. Valt wel op dat de Belgen veel meer zout gebruiken dan de Nederlanders.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. In alles wat je bijna koopt zit zout en dan voegen mensen vaak nog veel extra zout toe. Zout is gewoon erg slecht voor je nieren. Ik voeg nooit zout toe, werk wel veel met andere kruiden, die ze daar natuurlijk niet hebben.
Ze gebruiken hier ook allemaal zoveel zout. Het wordt er tijdens het koken al toegevoegd en die grote pot zout komt dan ook nog eens op tafel. Als je toch ziet hoeveel ze er dan nog overheen strooienquote:Op maandag 25 maart 2024 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. In alles wat je bijna koopt zit zout en dan voegen mensen vaak nog veel extra zout toe. Zout is gewoon erg slecht voor je nieren. Ik voeg nooit zout toe, werk wel veel met andere kruiden, die ze daar natuurlijk niet hebben.
Dat vliegtuigjesbedrijf lacht zich kapot en het is ze gegund. Maar vind het wel een beetje overkill worden.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:38 schreef rinardo het volgende:
De nicht van Jimmy onze BB Vera geeft het verlossende woord
[ x ]
Misschien maar goed ook. Hij is volgens mij de enige die goed in zo'n oven kan bakken.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:57 schreef lojanda het volgende:
Gezellig ook dat Glenn daar weer alleen staat te bakken. Komt natuurlijk bij niemand op om daar even bij te gaan staan
ja!!!!!!! maar zullen we wel weer verkeerd begrijpenquote:Op maandag 25 maart 2024 17:58 schreef Angelique61 het volgende:
Vroeg Ash nou naar chips of dat er was in de winkel??
Beter zo. Ik werd ook een beetje misselijk van dat onzinnige en eeuwige gekonkelquote:Op maandag 25 maart 2024 18:00 schreef marky het volgende:
De groepjes lijken nu even weg. Er is nog niemand die cocoon ingedoken om te roddelen.
Dat is me een pak zout hahahahaquote:Op maandag 25 maart 2024 17:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja!!!!!!! maar zullen we wel weer verkeerd begrijpen
Randy heeft er net bijgestaan. Daarvoor hebben Ty en Glenn het opstoken van de oven gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:57 schreef lojanda het volgende:
Gezellig ook dat Glenn daar weer alleen staat te bakken. Komt natuurlijk bij niemand op om daar even bij te gaan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |