Jimmy heeft slachtoffer lopen spelen bij karen en ashley en nu zo schijnheilig praten. Hij heeft die meiden gewoon van alles gezegdquote:Op maandag 25 maart 2024 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
tom zegt: dit is drama om niets
Jimmy: ik word een beetje gebruikt, mijn emoties worden gebruikt.
Tom: ik wil zeggen dat ik je geen pijn wil doen
Betekend ruzie.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit is, is dat heel erg???
Nee klopt hij heeft heel erg lopen klagen over tom, net zoals hij toen ook over dilano deed. Nare karakter eigenschap van hemquote:Op maandag 25 maart 2024 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
hier is jim volgens mijn ook niet geheel eerlijk hoor
Kous op de kopquote:Op maandag 25 maart 2024 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
De koud op de kop ? Nooit van gehoord van deze uitdrukking. Leer iedere dag bij.
Nee niet Belgisch, maar Vlaams.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ook niet, nooit van gehoord zal wel belgisch zijn
denk wel dat ze het willen weten als ze het horenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het ze überhaupt interesseren?
Ik wist niet eens wie het was.![]()
Maar straks wel lekker samen op de fiets door Antwerpen peddelen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee klopt hij heeft heel erg lopen klagen over tom, net zoals hij toen ook over dilano deed. Nare karakter eigenschap van hem
Eigenlijk zou het gewoon beter zijn als zowel Tom en Jimmy er niet meer op reageren want hier is ze gewoon op uit. Wat Karen betreft die is echt te dom om maar iets te snappen wat uitpraten is en die zal hier elke keer weer op terug komen. Als ik Tom zou zijn dan was ik er helemaal klaar mee en was het enkel nog goedemorgen en welterusten..quote:Op maandag 25 maart 2024 19:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij had ook tegen Ash kunnen zeggen dat ie wel voor zichzelf kan opkomen? Ze zat even kastanjes uit het vuur te halen die kaar er in had gegooid?
Vergis je niet in Kaquote:Op maandag 25 maart 2024 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het gewoon beter zijn als zowel Tom en Jimmy er niet meer op reageren want hier is ze gewoon op uit. Wat Karen betreft die is echt te dom om maar iets te snappen wat uitpraten is en die zal hier elke keer weer op terug komen. Als ik Tom zou zijn dan was ik er helemaal klaar mee en was het enkel nog goedemorgen en welterusten..
Dan zullen zij ook wel weten wie het is/was.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk wel dat ze het willen weten als ze het horen
Helemaal gelijk ze proberen tom en af en toe tyron en Alice uit te dagen en onderuit te halen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
Tom wil zich gewoon amuseren
hij zegt: wat ze doen is een mentaal spel.. ik hoor hun afgelopen week.. toen ze terug kwamen door de draaideur.
Ik was blijven kaarten met Alice, we zaten daar met 4
ik hoorde ze zeggen: dat is gewoon niet respectvol dat ge daar aan het kaarten zijt.
1 was tijd aan het verdoen
2 moet het weer op mij afgeschoven worden , tegen de rest durf je het niet te zeggen..
dat is gewoon mentaal, mij slecht laten voelen.. maar ge kunt dit niet, ge kunt dat niet
(hij heeft een punt)
ja hij is nu ook vals bezig en lekker liegenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy heeft slachtoffer lopen spelen bij karen en ashley en nu zo schijnheilig praten. Hij heeft die meiden gewoon van alles gezegd
Had hij zijn mond net open moeten doenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy vindt het vervelend dat het weer opgerakeld wordt waar hij bij zit.. het was vorige week, uitgesproken..
Het is een gehaaid persoon maar verder is het voor mij een domme koe..quote:Op maandag 25 maart 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vergis je niet in Ka
Die doet dit heel bewust
ja in priciepe neemt iemand het voor hem op en hij schopt diegene dan nog even na, hij is echt vies die Jimquote:Op maandag 25 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee klopt hij heeft heel erg lopen klagen over tom, net zoals hij toen ook over dilano deed. Nare karakter eigenschap van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |