door tom want daardoor liep Ka al wegquote:Op maandag 25 maart 2024 19:06 schreef Ireth het volgende:
Dus Tom wordt nu verweten dat hij ruzie met Jim maakte en Tom ziet dat anders, Jim bemoeit zich er niet mee en Karen is weer eens beledigt omdat Tom zich verdedigt?
Ash "als je het mij vraagt..."
Dat deed ie niet. En whoppa, er is weer een kutsfeer... en door wie??
versta haar wel dus kom wel iets te wetenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
Okee boos maar waaaar gaat het over?
Ik versta Tom niet. En Karen ook niet.
En Ashley wil niet bemoeien maar ik hoor haar steeds praten...
Door Ka want die vind het nodig om als ze lol hebben te zitten prikken over gedoe tussen Jimmy en Tomquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
door tom want daardoor liep Ka al weg
ohhh alweer gedoe tussen die 2quote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dankzij Ka
Die boos weg is gelopen
Trekt zijn bek ook niet openquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Ireth het volgende:
Wat een gezeik zeg... die Ash zuigt nog beter dan een nilfisk en Tom is straks weer de gebeten hond...
En kaar zal wel weer getroost worden Glenn...
En Jim? Die zit er bij en kijkt er naar...
uh omdat blijkbaar tom en karen er over haddenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer Tom aanvallen over dingen. Waarom doet ze dit nu weer is vorige week geweest.
Maakt niet uit wie hoe of wat.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dankzij Ka
Die boos weg is gelopen
Karin zei iets lees ik hier..quote:Op maandag 25 maart 2024 19:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom weer alles oprakelen.
Het was toch allemaal uitgesproken.
Heel eerlijkquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer Tom aanvallen over dingen. Waarom doet ze dit nu weer is vorige week geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |