Maar dan hoopt ze dat het Karen is of Glenn.....die heeft dus al bewerkt dat ze alsjeblieft voor haar hem moet pakken.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop dat ze zo wijs zijn om Ash niet naar de winkel te laten gaan.
onduidelijk ja hoe en wat .... tis Ashl door dr strot gedouwdquote:Op maandag 25 maart 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
zou alice een vrijstelling hebben gekregen? haha
Ben benieuwd wat er gebeurd is.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:47 schreef IkFok het volgende:
Wat een bitsy reactie van Ashly tegen Alice in de badkamer
Zo zijn alleen de Ashleys van deze wereld. Er zijn ook mensen die dingen wel zonder dubbele agenda doen.quote:
Niemand weet het alles achter een sl.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:48 schreef Soury het volgende:
Ohh As boos tegen Alice, het is door haar strot geduwd?? En geen dank ...
Waar gaat dit over
Niemand die het weet. Maar iemand bedanken op een sarcastisch toontje terwijl je weet dat ze er net helemaal doorheen zat is nastyyyyyyquote:Op maandag 25 maart 2024 20:48 schreef Soury het volgende:
Ohh As boos tegen Alice, het is door haar strot geduwd?? En geen dank ...
Waar gaat dit over
Ashley is zuur. Wederom blijkt dat ze niet kan incasseren. Hoezo is ze verbaasd dat niemand haar iets gunt.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
Alice: ash je hoeft niet te zeggen waarom je het hebt gedaan maar bedankt.
Ashley geeft wat snauwerig antwoord..
ash: de keus is me door de strot geduwd he.
Zolang Ashley erin blijft, blijft het leuk. Als zij weg is, haak ik af.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan hoopt ze dat het Karen is of Glenn.....die heeft dus al bewerkt dat ze alsjeblieft voor haar hem moet pakken.
Als zij hem wint is dit echt de laatste B.B. die ik kijk.....verleden jaar al niks aan en nu dit jaar weer.
Dacht ik ook. Maar er is geen touw aan vast te knopen 🤣🤣quote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
Zou alice een vrijstelling hebben
En is miss marple daar pissed over
Omdat het een gezamenlijke beslissing was
Altijd diegene erop kunnen zetten die ze wou......en nu is ze haar macht kwijt en begint madam te zeiken dat niemand haar wat gunt....quote:Op maandag 25 maart 2024 20:45 schreef happyme28 het volgende:
Nu moet Ashley niet zeuren hoor. Zij wilde het spel hard spelen, nou dan kun je krijgen. Altijd haantje de voorste als er wat uit te delen viel.
En dan verbaasd zijn dat niemand je iets gunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |