de wannabiekwien kopt hem steeds inquote:Op maandag 25 maart 2024 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
Okee boos maar waaaar gaat het over?
Ik versta Tom niet. En Karen ook niet.
En Ashley wil niet bemoeien maar ik hoor haar steeds praten...
Volgens mij ka ??quote:Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
tom en jimmy onderonsje
tom: ik ga er niet in mee (in \Eslie) en dat botst
Iddquote:Op maandag 25 maart 2024 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy is een beetje een slappe zak... meestal best een leuke vent, maar je kunt er niet op bouwen.
Maar dan zou hij precies hetzelfde doen als wat Ashley deed.. zich ermee gaan bemoeien. Voor Tom en Jimmy is dat uitgesproken en Jimmy heeft helemaal geen zin in weer datzelfde gezeik. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan had ie wat mij betreft best Ashley terug mogen fluiten?? Maar ja, Jim durft dat niet...
Ka weet dondersgoed wat ze doetquote:Op maandag 25 maart 2024 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen is een heksje en Ashley doet niks liever dan bij andere mensen vuurtjes opstoken.
Het wordt tijd dat Bonfire eens op stal wordt gezetquote:Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Jockari het volgende:
Nu speciaal voor Karen karaoke. "Er staat een paard in de gang..."
Nee dus. Hinnik hinnik...
En dat ze altijd spot on is.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley wij zien jou ook op de streams hoe jij over anderen praat.
Wie jim of Tomquote:Op maandag 25 maart 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar hij durft het niet met Ash bespreken blijkbaar. Watje.
Geen heksje, gewoon meeloper van Ash.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen is een heksje en Ashley doet niks liever dan bij andere mensen vuurtjes opstoken.
Dacht dat hij net Eslie bedoelde.. die erover begon aan tafel?quote:
ik ook niet, nooit van gehoord zal wel belgisch zijnquote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit is, is dat heel erg???
Hij had ook tegen Ash kunnen zeggen dat ie wel voor zichzelf kan opkomen? Ze zat even kastanjes uit het vuur te halen die kaar er in had gegooid?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan zou hij precies hetzelfde doen als wat Ashley deed.. zich ermee gaan bemoeien. Voor Tom en Jimmy is dat uitgesproken en Jimmy heeft helemaal geen zin in weer datzelfde gezeik. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit is, is dat heel erg???
Nee.. ze is heel geniepig hoor.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen heksje, gewoon meeloper van Ash.
en de trash waar het hoort: op de stort!quote:Op maandag 25 maart 2024 19:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Bonfire eens op stal wordt gezet
Als ze voor een spiegel zou staan welquote:
De kous op de kop ? Nooit van gehoord van deze uitdrukking. Leer iedere dag bij.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ka weet dondersgoed wat ze doet
En als ze de kous op de kop krijgt loopt ze weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |