Beter, als dat goed voor je is zeker doen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
@:Dotteke in die app lig ik vaak dubbel van het lachen maar meerdere keren zitten er ook triggers tussen dus ja moet mij gewoon ff eruit halen.
Ja de temperaturen zijn nog niet zo lekker, de lente laat nog even op zich wachten.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even lekker buiten in het zonnetje te gaan zitten, maar het is barstens koud!
Morguh Kodiakquote:Op maandag 25 maart 2024 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
In de zon achter glas is het heerlijk
Was vanmorgen om 06:30 ook maar 3 graden
Laten we het hopen, zie nog geen lekkere droge dagen bij buienradarquote:
Je dat willen zij zekersquote:Op maandag 25 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Meer zon ! We willen meer zon! (en minder SLs)
Heb ik gelukkig geen last van, regen, zon, kou, snee chagrijn gaat aan mijn deur voorbijquote:Op maandag 25 maart 2024 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen wordt chagrijnig van die grijze dagen. Je merkt het op straat ook. Mensen groeten veel eerder elkaar als het zonnetje schijnt.
Ook dat nog, ik ga zoeken tis net pasenquote:
Had het elders al gepost.Ik was er ook even stil van.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Telt het ook dat Def Rhymz niet meer is?
Vond er niks aan verder, maar 53 is toch geen leeftijd joh.
Voorruitverwarming heb ik niet meer (Opel Mokka). Mijn vorige Ford Mondeo wel.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja hier ook lang leve voorruitverwarming
ID Buzzquote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voorruitverwarming heb ik niet meer (Opel Mokka). Mijn vorige Ford Mondeo wel.
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Meer zon ! We willen meer zon! (en minder SLs)
Jawel, maar langzamerhand verdwijnt ie iets.....quote:Op maandag 25 maart 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]bij jou geen zon dan?
hier al de hele ochtend zonnetje
quote:
Ja! Tsk er is echt niemand die over MIJ een topicreport zet!quote:
oww houdt hem tegen!quote:Op maandag 25 maart 2024 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel, maar langzamerhand verdwijnt ie iets.....
Ik ga zo naar de puppy yoga.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja! Tsk er is echt niemand die over MIJ een topicreport zet!
[ afbeelding ]
Dan heeft Ebi gelogenquote:
Op dit moment nietquote:Op maandag 25 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja! Tsk er is echt niemand die over MIJ een topicreport zet!
[ afbeelding ]
Mag je trouwens ook een postieve TR maken?quote:
Duimpje?quote:Op maandag 25 maart 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag je trouwens ook een postieve TR maken?
Nooit iets over gelezen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag je trouwens ook een postieve TR maken?
Als ik een positieve TR zet over Maza kan jij daar een positieve note van maken.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit iets over gelezen.
Maar waarom zou je dat doen, die persoon die jij een postive TR wil geven kan het toch niet lezen:P
We krijgen wel verwijtende trs of opdrachten of iemand die boos is even een scheldtirade stuurt
Ik ben geen postduifquote:Op maandag 25 maart 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik een positieve TR zet over Maza kan jij daar een positieve note van maken.
Dit is geniaal.
Dat duimpje zit weer heel dichtbij de smiley op je mobiel. Vaak druk ik perongeluk daar op. Geen idee wat dat is.quote:
Ik heb idd Heb de destopversie op mijn mobiel daar is alles het zelfde als je op je pc of laptop gaatquote:Op maandag 25 maart 2024 12:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat duimpje zit weer heel dichtbij de smiley op je mobiel. Vaak druk ik perongeluk daar op. Geen idee wat dat is.
En jij betaald zeker ookquote:Op maandag 25 maart 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
Ze zoeken het maar uit met alle streamlocks vandaag, ik ga zo lekker shoppen met mijn dna.![]()
(Lees: zij shopt, ik sjouw...)
Ik heb van Paul wel eens een 'gouden note' gekregenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik een positieve TR zet over Maza kan jij daar een positieve note van maken.
Dit is geniaal.
Maar het is wel mooi weerquote:Op maandag 25 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
Mijn plantjes hangen en nou kom ik er weer 1 tekort. Moet ik nog de deur uit
Ja de plantenwinkel is ook niet zo ver hier vandaan. Eerst even een boterhammetje eten en dan loop ik er even naartoe.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi weerHeerlijk dat alle plantjes al hangen, dan wordt het echt voorjaar.
Ik ga pas kopen als het s’nachts warmer wordtquote:Op maandag 25 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
Mijn plantjes hangen en nou kom ik er weer 1 tekort. Moet ik nog de deur uit
Ze staan bij mij niet op de grond, ik woon 1 hoog en ze hangen aan de reling. Voor in de tuin is het denk ik nog wel te koudquote:Op maandag 25 maart 2024 13:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ga pas kopen als het s’nachts warmer wordt
De bewoners hangen ook de ganse dag in de tuin, en die klagen niet over dekoude.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze staan bij mij niet op de grond, ik woon 1 hoog en ze hangen aan de reling. Voor in de tuin is het denk ik nog wel te koud
Die wonen ook op een parkeerdek.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
De bewoners hangen ook de ganse dag in de tuin, en die klagen niet over dekoude.
Jammer van die tattoo's knap daar gelijk op afquote:Op maandag 25 maart 2024 13:41 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Dat zijn de betere beelden!![]()
[ afbeelding ]
Jij ging naar de winkel.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:41 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Dat zijn de betere beelden!![]()
[ afbeelding ]
Die van hem vind ik wel mooiquote:Op maandag 25 maart 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer van die tattoo's knap daar gelijk op af
Ik zit met mijn jas aan, maar moest even deze beelden tot mij nemenquote:
Waarom kijk ik daar nu niet van opquote:
Neem je tena's mee. of zoals @OmaNijn deed zo matje om op je stoel te leggenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit met mijn jas aan, maar moest even deze beelden tot mij nemen
Zeiltje.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem je tena's mee. of zoals @:OmaNijn deed zo matje om op je stoel te leggen
Ja lachuh altijd met haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |