Volgens mij is dat al een regel vanaf het beginquote:Op maandag 25 maart 2024 11:19 schreef Ireth het volgende:
Kunnen we niet gewoon onderling afspreken dat we zoveel als we willen wél op de bewoners mogen bashen maar niet op elkaar??
(Maar dan ook niet miepen dat de een meer afgezeken wordt dan de ander...)
Mjah, maar niet iedereen weet hem nog geloof ikquote:Op maandag 25 maart 2024 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een regel vanaf het begin
Kost ook geld Ebi.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wacht even ik zet een TR voor het geval ze het niet ziet![]()
Dacht al je ergens van te kennen.Welkom terug.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:21 schreef Luna68 het volgende:
@:Lionheartdank je, zie idd een gevarendriehoekje
@:FreshFruit weet m’n nickname van toen niet meer, alleen welk e-mailadres ik gebruikt heb toen
Ik heb niet de behoefte om wie dan ook individueel aan te spreken.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is wel tegen users gericht. Laat hem dan ook gelijk naam en rugnummer noemen, want ik voel me ook aangesproken omdat ik niet meedoe aan Ashley bashen.
Ik kwam eigenlijk hier om even gezellig te kletsen, maar de sfeer zit er weer lekker in
Ja dat valt nog vies tegen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even lekker buiten in het zonnetje te gaan zitten, maar het is barstens koud!
Ik moest krabben vanochtend ….en deze tut kan makkelijk op de fiets naar werk 🙈quote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even lekker buiten in het zonnetje te gaan zitten, maar het is barstens koud!
Ja, valt nog tegen ondanks een zonnetje af en toe. Hier stond vanmorgen het ijs op mijn garagedakquote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef mazaru het volgende:
Het wordt echt steeds makkelijker. Soms denk je dat je trek hebt om te roken, maar als je dan ook echt een haal van die rook naar binnen zou halen dan ga je over je nek. Het smaakt nu echt niet meer. Wat je voelt zit tussen je oren. Het is de gewoonte die je nu nog mist.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
@:Dotteke in die app lig ik vaak dubbel van het lachen maar meerdere keren zitten er ook triggers tussen dus ja moet mij gewoon ff eruit halen.
Je hebt niet voor niks je Bollekemobiel.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik moest krabben vanochtend ….en deze tut kan makkelijk op de fiets naar werk 🙈
Dankquote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht al je ergens van te kennen.Welkom terug.
Maar de lente komt eraan!quote:Op maandag 25 maart 2024 11:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat valt nog vies tegen.
Komt door die eerdere warme dagen denk, we waren ietwat verwend
Dank u Kodiak Paulusma.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
In de zon achter glas is het heerlijk
Was vanmorgen om 06:30 ook maar 3 graden
Zit ook tussen mijn oren 😵💫🫨🤪quote:Op maandag 25 maart 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt echt steeds makkelijker. Soms denk je dat je trek hebt om te roken, maar als je dan ook echt een haal van die rook naar binnen zou halen dan ga je over je nek. Het smaakt nu echt niet meer. Wat je voelt zit tussen je oren. Het is de gewoonte die je nu nog mist.
Nou zeker en da's een beste die nu gaande isquote:Op maandag 25 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Meer zon ! We willen meer zon! (en minder SLs)
Doet me denken aan die stomme reclame van Lenor, waar drie mensen op een rij in de regen, slecht nagesynchroniseerd, staan te zingen dat ze de zon willenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Meer zon ! We willen meer zon! (en minder SLs)
Ja dat was echt top.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat vond ik het leukste aan EJVJL .. dat je alle spellen gewoon mocht zien.
Met een beetje kleur op de wangen ziet iedereen er gelijk een stuk vrolijker uit.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik al een pracht kleurtje heb hoor.
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan die stomme reclame van Lenor, waar drie mensen op een rij in de regen, slecht nagesynchroniseerd, staan te zingen dat ze de zon willen
sws wordt iedereen vrolijk van de zonquote:Op maandag 25 maart 2024 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een beetje kleur op de wangen ziet iedereen er gelijk een stuk vrolijker uit.
Ja het is echt jammerquote:Op maandag 25 maart 2024 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat vond ik het leukste aan EJVJL .. dat je alle spellen gewoon mocht zien.
Iedereen wordt chagrijnig van die grijze dagen. Je merkt het op straat ook. Mensen groeten veel eerder elkaar als het zonnetje schijnt.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
sws wordt iedereen vrolijk van de zon
Die regen ben ik wel even klaar mee.
Dat wordt weer een tikkiequote:
Telt het ook dat Def Rhymz niet meer is?quote:Op maandag 25 maart 2024 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn wereldbeeld is compleet veranderd sinds dat filmpje @:FreshFruit ... het staartje van Pikachu is geel...
Ik kan niet wachten op het filmpje waarin hij uitlegt dat K3 niet meer de originele 3 dames zijn!!1!
Staat ook nog een TR.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer een tikkieIk word nog rijk hier
raam wagen was aangevroren hier.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
In de zon achter glas is het heerlijk
Was vanmorgen om 06:30 ook maar 3 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |