Ik heb van Paul wel eens een 'gouden note' gekregenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik een positieve TR zet over Maza kan jij daar een positieve note van maken.
Dit is geniaal.
Maar het is wel mooi weerquote:Op maandag 25 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
Mijn plantjes hangen en nou kom ik er weer 1 tekort. Moet ik nog de deur uit
Ja de plantenwinkel is ook niet zo ver hier vandaan. Eerst even een boterhammetje eten en dan loop ik er even naartoe.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi weerHeerlijk dat alle plantjes al hangen, dan wordt het echt voorjaar.
Ik ga pas kopen als het s’nachts warmer wordtquote:Op maandag 25 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
Mijn plantjes hangen en nou kom ik er weer 1 tekort. Moet ik nog de deur uit
Ze staan bij mij niet op de grond, ik woon 1 hoog en ze hangen aan de reling. Voor in de tuin is het denk ik nog wel te koudquote:Op maandag 25 maart 2024 13:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ga pas kopen als het s’nachts warmer wordt
De bewoners hangen ook de ganse dag in de tuin, en die klagen niet over dekoude.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze staan bij mij niet op de grond, ik woon 1 hoog en ze hangen aan de reling. Voor in de tuin is het denk ik nog wel te koud
Die wonen ook op een parkeerdek.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
De bewoners hangen ook de ganse dag in de tuin, en die klagen niet over dekoude.
Jammer van die tattoo's knap daar gelijk op afquote:Op maandag 25 maart 2024 13:41 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Dat zijn de betere beelden!![]()
[ afbeelding ]
Jij ging naar de winkel.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:41 schreef mazaru het volgende:
Kijk! Dat zijn de betere beelden!![]()
[ afbeelding ]
Die van hem vind ik wel mooiquote:Op maandag 25 maart 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer van die tattoo's knap daar gelijk op af
Ik zit met mijn jas aan, maar moest even deze beelden tot mij nemenquote:
Waarom kijk ik daar nu niet van opquote:
Neem je tena's mee. of zoals @OmaNijn deed zo matje om op je stoel te leggenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit met mijn jas aan, maar moest even deze beelden tot mij nemen
Zeiltje.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem je tena's mee. of zoals @:OmaNijn deed zo matje om op je stoel te leggen
Ja lachuh altijd met haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |