Echt een topdame.quote:
Jammer anders was er weer een boete gevallen voor het in slaap vallenquote:
Ik hoop dat het alsnog gebeurt zometeenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer anders was er weer een boete gevallen voor het in slaap vallen
Anders had hij dat wel gelijk gezegd denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het alsnog gebeurt zometeen
Vanwaar danquote:Op maandag 25 maart 2024 14:18 schreef Ireth het volgende:
Ik ben ontslagen van mijn shopdienst![]()
DNA kwam vriendin tegen, die zijn nu dus verder gaan shoppen/sjouwen en ik weer onderweg naar huis![]()
Mooi, was het al zat, winkel in en winkel uit
Was een sarcastischequote:Op maandag 25 maart 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanwaar danals je het toch al zat was
Ik ben altijd blij dat ik in de scoot zit als ik met mijn dochters ga winkelen![]()
Sjouw ook wel maar ik hoef niets te tillen en niet veel te lopen want ik zit
Thnx, heb ze nu allemaal gezien, die van jou ookquote:Op maandag 25 maart 2024 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is ook een filmpje in de CoS... van @:spapaars.
De voorjaarsviolen die je nu kan kopen zijn winterhard. Kunnen goed tegen vorst. Bloeien meestal tot half of eind juli en dan ineens vaak binnen een week doen ze het niet meer.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ga pas kopen als het s’nachts warmer wordt
Ja sorry was een beetje verdwaald zonder dat ik het wistquote:Op maandag 25 maart 2024 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
psst.... dit is wel de SC .... weet niet zeker of je dat hier bedoelt.
Goedemiddag. Je hebt er wel over nagedacht: het spul groeit zelfs met "de ijstijd" in de buurtquote:Op maandag 25 maart 2024 15:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
De voorjaarsviolen die je nu kan kopen zijn winterhard. Kunnen goed tegen vorst. Bloeien meestal tot half of eind juli en dan ineens vaak binnen een week doen ze het niet meer.
[ link | afbeelding ]
Goedemiddag allen.
lekker fleurigquote:Op maandag 25 maart 2024 15:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
De voorjaarsviolen die je nu kan kopen zijn winterhard. Kunnen goed tegen vorst. Bloeien meestal tot half of eind juli en dan ineens vaak binnen een week doen ze het niet meer.
[ link | afbeelding ]
Goedemiddag allen.
Abrass ken ik niet. Ambras is bij ons "ruzie"quote:Op maandag 25 maart 2024 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken het allebei niet. Wat is dat Jock?
Ahaaquote:Op maandag 25 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Abrass ken ik niet. Ambras is bij ons "ruzie"
O. Is dat zo ik heb je niet gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |