En de ouzo en het lekkere eten toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker niet!![]()
We gaan erheen om cultuur te snuiven, daar kunnen we ons hart aan ophalen volgens mij.
Uiteraard! Lekker terrasjes pakken. We gaan pas in oktober hoor, maar dan is het best nog lekker weer daar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de ouzo en het lekker eten toch?
Hier even de MUTE aan. Ben het even beu.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tjonge jonge, wat gaan ze er weer op in in de CoS.
Hier ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier even de MUTE aan. Ben het even beu.
Dat is waar Dot en jij kan het wetenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan wel verder maar weten niet of wij verdriet hebben. Dat is ook bij mensen zo. Het lijkt of ze verder gaan maar het verdriet dragen ze in hun hart
Ja zo jammer, ik tik er ook nog maar weinig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
ik probeer het te negeren.... maakt de sfeer er niet fijner op dat gezeur op elkaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
De sfeer is alleen goed als iedereen dezelfde mening heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik probeer het te negeren.... maakt de sfeer er niet fijner op dat gezeur op elkaar.
Heb een hele in de koelkast liggen.Nog even bedenken wat er bij te eten.quote:
Gebakken aardappels of friet/patat?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb een hele in de koelkast liggen.Nog even bedenken wat er bij te eten.
quote:
Schaap is snel taai.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet dat mensen lammetjesvlees eten
Ik begin steeds meer vegetarisch te eten de laatste tijd. Als ik een hap vlees neem dan krijg ik beeld van het dierquote:
Prima toch.Ik eet ook steeds minder vlees.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer vegetarisch te eten de laatste tijd. Als ik een hap vlees neem dan krijg ik beeld van het dier
Dat vegetarische spul wordt ook steeds lekkerder. Vroeger was dat allemaal heel melig maar dat is niet meer. Het heeft nu structuurquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima toch.Ik eet ook steeds minder vlees.
Die kaasschnitzels schijnen heel lekker te zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vegetarische spul wordt ook steeds lekkerder. Vroeger was dat allemaal heel melig maar dat is niet meer. Het heeft nu structuur
Ja die zijn echt heel lekkerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kaasschnitzels schijnen heel lekker te zijn.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zat door Maza hier aan te denken.Heb ook nog Tzatziki.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ga terug lezen, was naar de fysio en boodschappen doenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Griekse rijst.quote:
Of ik een rijstplantage heb?quote:
Altijd handig om koffie voor je te halen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Over 45 minuten weer werken…..leuk werkbegeleidster zijn……elke x een uur overleg voor werktijd……ik trap ook overal in 🙈
Maar ik heb een top stagiaire !
maar het lijkt me wel heel waardevol om iemand te zien groeien in het vak.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
Over 45 minuten weer werken…..leuk werkbegeleidster zijn……elke x een uur overleg voor werktijd……ik trap ook overal in 🙈
Maar ik heb een top stagiaire !
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of ik een rijstplantage heb?
Dan niet.
Ahhhhh nee dat laat ik niet doen maar uiteraard plaag ik haar wel 😜quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd handig om koffie voor je te halen.
De Dot mobiel weer geparkeerd?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja koffie goed idee, heb wel weer even genoeg gedaan
Ja die maak ik zelf.quote:
Ja dot zou ook een stagiaire moeten hebben !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Dot mobiel weer geparkeerd?
Wil jij niet een stagaire?
Jemig zeg wat een kleuterklasquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Dot mobiel weer geparkeerd?
Wil jij niet een stagaire?
Ik ben ook een tijdje stage begeleider geweest.Wat een verschil in de een of de andere.Sommige had ik zo`n klik mee dat ze bijna met tranen afscheid namen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ahhhhh nee dat laat ik niet doen maar uiteraard plaag ik haar wel 😜
Ik doe af en toe een serieuze stem en dan schrik ze zich rot 😂 blijft leuk 😂🤪
Sommige mensen vinden hun leven zo klote (vervelend) dat ze zich uiten via dit programma/forumquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig zeg wat een kleuterklas
Vraag mij af waarom sommige kijken als ze zich zo aan bewoners ergeren
Was even naar de fysio pppfff kan gelijk weer aan de slag
Kan me niet heugen dat het ooit zo erg is geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden hun leven zo klote (vervelend) dat ze zich uiten via dit programma/forum
Oh als zij weggaat zou ik ook erg vinden !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijdje stage begeleider geweest.Wat een verschil in de een of de andere.Sommige had ik zo`n klik mee dat ze bijna met tranen afscheid namen.
Dat bedoel ik dus met verschil.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh als zij weggaat zou ik ook erg vinden !
Er is nu een nieuwe en die heeft mijn collega en haar gezicht staat non stop op wat doe ik hier….waarom werken en geen uitkering…..en wat doen al die kinderen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |