En de ouzo en het lekkere eten toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker niet!![]()
We gaan erheen om cultuur te snuiven, daar kunnen we ons hart aan ophalen volgens mij.
Uiteraard! Lekker terrasjes pakken. We gaan pas in oktober hoor, maar dan is het best nog lekker weer daar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de ouzo en het lekker eten toch?
Hier even de MUTE aan. Ben het even beu.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tjonge jonge, wat gaan ze er weer op in in de CoS.
Hier ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier even de MUTE aan. Ben het even beu.
Dat is waar Dot en jij kan het wetenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan wel verder maar weten niet of wij verdriet hebben. Dat is ook bij mensen zo. Het lijkt of ze verder gaan maar het verdriet dragen ze in hun hart
Ja zo jammer, ik tik er ook nog maar weinig.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
ik probeer het te negeren.... maakt de sfeer er niet fijner op dat gezeur op elkaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
De sfeer is alleen goed als iedereen dezelfde mening heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik probeer het te negeren.... maakt de sfeer er niet fijner op dat gezeur op elkaar.
Heb een hele in de koelkast liggen.Nog even bedenken wat er bij te eten.quote:
Gebakken aardappels of friet/patat?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb een hele in de koelkast liggen.Nog even bedenken wat er bij te eten.
quote:
Schaap is snel taai.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet dat mensen lammetjesvlees eten
Ik begin steeds meer vegetarisch te eten de laatste tijd. Als ik een hap vlees neem dan krijg ik beeld van het dierquote:
Prima toch.Ik eet ook steeds minder vlees.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer vegetarisch te eten de laatste tijd. Als ik een hap vlees neem dan krijg ik beeld van het dier
Dat vegetarische spul wordt ook steeds lekkerder. Vroeger was dat allemaal heel melig maar dat is niet meer. Het heeft nu structuurquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima toch.Ik eet ook steeds minder vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |