Helaas...quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bij mij in elk geval niet. Zal tv eens uit en aanzetten
Ik heb hem ook nog nietquote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Afl nog niet op videoland?
Was vrijdag ook al zo laat...
Ik heb er momenteel een aan mijn navel. Vrijdag operatie.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Moet toch ff wat kwijt over die cyclus van Ashley
Ik vermoed cystes, ik weet toevallig hoe dat voelt 😉
dat vraagt om een binnen echo.
Oeh dat is dan een harde !quote:Op maandag 25 maart 2024 22:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel een aan mijn navel. Vrijdag operatie.
Dankje.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oeh dat is dan een harde !
Sterkte !
Ik heb iedere maand een zachte bij mijn eierstokken, ben ook gestopt om naar de gynaecoloog te gaan omdat.
Denk dat je daarna veel gaat ontluchten ! Ze blazen meestal vol met lucht om niks te beschadigen.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dankje.
Gelukkig dagopname, maar wel volledige narcose.
Hoop dat ik er niet te veel last van ga hebben. Maar moet toch gebeuren, dus gewoon door.
Ik ook had er een in mijn eierstok. Kon echt niet rechtop lopen.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Moet toch ff wat kwijt over die cyclus van Ashley
Ik vermoed cystes, ik weet toevallig hoe dat voelt 😉
dat vraagt om een binnen echo.
Ja je krijgt wel pijn aanval maar die heb ik als die klapt.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook had er een in mijn eierstok. Kon echt niet rechtop lopen.
Welterusten!quote:Op maandag 25 maart 2024 22:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo mijn chocolade eitjes zijn op dus naar bed.
Truste ! 😘
Vervelend hoor. Nare dingen.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja je krijgt wel pijn aanval maar die heb ik als die klapt.
Ben er ondertussen aan gewend en soms mnd lang niks nu
Sterkte.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dankje.
Gelukkig dagopname, maar wel volledige narcose.
Hoop dat ik er niet te veel last van ga hebben. Maar moet toch gebeuren, dus gewoon door.
Bij settings en dan op overige klikken. Dan zie je het vanzelf staanquote:Op maandag 25 maart 2024 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Dotteke Jij gebruikt de desktopversie op je telefoon. Ik (nog) niet. Waar kan ik het knopje 'toon desktopversie' vinden?
O heftigquote:
Morguhquote:
Morguhquote:Op dinsdag 26 maart 2024 06:31 schreef Li0nHeart het volgende:
GoedemorgenGewoon het CoS topic dichtgooien 's nachts....
Morguhquote:Op dinsdag 26 maart 2024 06:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 👋☕️
Zooitje geweest op COS ?
Werkse tot laterssssquote:
Denk dat ff nog op één oor ligt 🤣🤣quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kwebbetjes...![]()
Euhhh waar is de koffie waar is de thee..... koekjes?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh die is weer in DTKPUVW of hoe dat ook heten mag geweest...
Zeg, stop eens met m op te zoeken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
Fijn dat je blokkades weg zijn @:FreshFruit
Ik hoop dat het goed met je gaat lieve schat.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zeg, stop eens met m op te zoeken.
Zogenaamd aardig doen, maar ondertussen zijn t gewoon uitlokkende zuigposts.
En nee, nu niet meteen in in je standaard geacteerde slachtofferrol schieten.
Morguh SwJ kom je ook eens buurtenquote:
Het IQ verschilt ook nogal per hoekjequote:
Wat een openbaring hequote:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen hoor...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]hij was er wel maar heb niet gekeken tot hoelaat eigenlijk,
Zeker weten, aanpakken die hapquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een staartje krijgen hoor...
Altijd, en theequote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ons hoekje hier is ook best aardig... Altijd verse koffie.
Thnxquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd, en thee
[ afbeelding ]
en een ontbijtje
[ afbeelding ]
Nou was niet van plan een paasontbijt te maken eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Wow ontbijtje erbij... nou nou wat een verwennerij, ik ben benieuwd hoe het er met Pasen uitziet...
Jah joh gezellie... hoort er een beetje bij Dot.... en eieren zoeken enzo...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou was niet van plan een paasontbijt te maken eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |