Helaas...quote:Op maandag 25 maart 2024 21:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bij mij in elk geval niet. Zal tv eens uit en aanzetten
Ik heb hem ook nog nietquote:Op maandag 25 maart 2024 21:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Afl nog niet op videoland?
Was vrijdag ook al zo laat...
Ik heb er momenteel een aan mijn navel. Vrijdag operatie.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Moet toch ff wat kwijt over die cyclus van Ashley
Ik vermoed cystes, ik weet toevallig hoe dat voelt 😉
dat vraagt om een binnen echo.
Oeh dat is dan een harde !quote:Op maandag 25 maart 2024 22:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel een aan mijn navel. Vrijdag operatie.
Dankje.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oeh dat is dan een harde !
Sterkte !
Ik heb iedere maand een zachte bij mijn eierstokken, ben ook gestopt om naar de gynaecoloog te gaan omdat.
Denk dat je daarna veel gaat ontluchten ! Ze blazen meestal vol met lucht om niks te beschadigen.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dankje.
Gelukkig dagopname, maar wel volledige narcose.
Hoop dat ik er niet te veel last van ga hebben. Maar moet toch gebeuren, dus gewoon door.
Ik ook had er een in mijn eierstok. Kon echt niet rechtop lopen.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Moet toch ff wat kwijt over die cyclus van Ashley
Ik vermoed cystes, ik weet toevallig hoe dat voelt 😉
dat vraagt om een binnen echo.
Ja je krijgt wel pijn aanval maar die heb ik als die klapt.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook had er een in mijn eierstok. Kon echt niet rechtop lopen.
Welterusten!quote:Op maandag 25 maart 2024 22:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo mijn chocolade eitjes zijn op dus naar bed.
Truste ! 😘
Vervelend hoor. Nare dingen.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja je krijgt wel pijn aanval maar die heb ik als die klapt.
Ben er ondertussen aan gewend en soms mnd lang niks nu
Sterkte.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dankje.
Gelukkig dagopname, maar wel volledige narcose.
Hoop dat ik er niet te veel last van ga hebben. Maar moet toch gebeuren, dus gewoon door.
Bij settings en dan op overige klikken. Dan zie je het vanzelf staanquote:Op maandag 25 maart 2024 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Dotteke Jij gebruikt de desktopversie op je telefoon. Ik (nog) niet. Waar kan ik het knopje 'toon desktopversie' vinden?
O heftigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |