Over heel het forum te verstoppenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jah joh gezellie... hoort er een beetje bij Dot.... en eieren zoeken enzo...
Je kunt toch wel wat eitjes verstoppenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou was niet van plan een paasontbijt te maken eerlijk gezegd
Ze gunnen ons ook niks!!!1!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt toch wel wat eitjes verstoppen
Kan wel maar of ik het welquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt toch wel wat eitjes verstoppen
Morguh heer FFquote:
Nee,en niet blij met mezelf.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Freshje..![]()
Beter laat dan nooit
Weer lekker fris en fruitig?
Want?quote:
Ik moet gewoon eens leren niet overal op in te gaan.quote:
Weer hetzelfde gekloot.Kreeg wel een top berichtje van je collega.quote:
De valkuil van ons allemaal .... gewoon lekker kopje koffie nemen en door.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet gewoon eens leren niet overal op in te gaan.
O ja ik zag het. Ik had je ook nog een berichtje gedaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weer hetzelfde gekloot.Kreeg wel een top berichtje van collega.
Ik baal nu enorm van mezelf.Maar wat Li0n zegt,koffie en door.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik zag het. Ik had je ook nog een berichtje gedaan.
Negeren kan je leren en trap er gewoon niet steeds in.
Er worden vieze spelletjes gespeeld soms
Gelukkig lezen we tussen de regels door en hebben heel goed in de gaten wat er speeltquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik baal nu enorm van mezelf.Maar wat Li0n zegt,koffie en door.
En maar even goed nadenken.
Morguhquote:
Kop op Fresh, van jezelf balen heeft geen zin, schiet je niks mee op... gewoon gezellie met ons ouwenelen... en zorgen voor koffie en thee enzo...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik baal nu enorm van mezelf.Maar wat Li0n zegt,koffie en door.
En maar even goed nadenken.
Komaan "Jock"-op !quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet gewoon eens leren niet overal op in te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |