Ik stel nergens dat ik op hem zou stemmen omdat hij eerste rijdt, in zijn omstandigheden vind ik hem de beste vandaag. Norris werd geswapped, Alonso deed gewoon zijn ding, heb weinig bijzonders gezien verder van andere rijders.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kies nooit de gene die erste wordt, behalve wanneer die eerste werd en een paar mega mooie inhaal acties heeft laten zien.
Je argument over de operatie is een onderbouwd statement, die kan ik zeer zeker waarderen.
Ik zou op Norris stemmen akssue Leclerc nog in ziu halen,
[..]
Mwoah. Niet mee eens.
Oooow nooowww Russel er af!
Nee hij verloor de auto.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Auto kapot, lijkt me vrij duidelijk.
Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat ik op hem zou stemmen omdat hij eerste rijdt, in zijn omstandigheden vind ik hem de beste vandaag. Norris werd geswapped, Alonso deed gewoon zijn ding, heb weinig bijzonders gezien verder van andere rijders.
ja zou wel kunnen volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2024 06:28 schreef heywoodu het volgende:
Als je de rode vlag veroorzaakt blijf je toch niet op je plek?
Even over de hypothetische situatie dat het rood werd ipv VSC.
Voor Hamilton!quote:
Jawel, dan gaat de uitslag een ronde terug en behoudt Russell zijn plek. Daarom is er voor VSC gekozen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:28 schreef heywoodu het volgende:
Gaan ze dan niet 1 lap terug voor de stand?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:28 schreef heywoodu het volgende:
Hoe verlies je een auto?quote:
Even een reminder aan deze geniale comment.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:10 schreef SiGNe het volgende:
In tegenstelling tot wat we dachten kan Max dus niet winnen met de handrem er op.
Moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:29 schreef heywoodu het volgende:
Handschoenen weggeflikkerd voor het wegen, DQ incoming.
Ja, ik twijfel of ik nu wakker blijf of toch nog even terug kruip.quote:
Want dat gebeurt normaal nooit?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles feliciteert Carlos. Dit is echt sportief. Mooi gedaan.
Lollipop man is het daar niet mee eensquote:Op zondag 24 maart 2024 06:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe verlies je een auto?
Je autosleutels kunnen nog uit je zak vallen, maar je auto verliezen en dan doorlopen klinkt ongeloofwaardig
true truequote:
Beetje teveel Mario Kart gespeeld?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:30 schreef vosss het volgende:
Benieuwd of Russell de schild bij Alonso neer gaat leggen.
Ah, ik dacht dat ze dan één ronde terug gingen, maar iemand die rood veroorzaakt wel als uitvaller zou tellen. Dan had Hamilton hem in Abu Dhabi beter gewoon vól een muur in kunnen rammen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, dan gaat de uitslag een ronde terug en behoudt Russell zijn plek. Daarom is er voor VSC gekozen.
bananenschilquote:
Daar kijk ik nu wel naar uit inderdaadquote:
+2 laps 17e vreemd.quote:
Neuh, dan had Max meer overwinningen en alsnog de titelquote:Op zondag 24 maart 2024 06:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze dan één ronde terug gingen, maar iemand die rood veroorzaakt wel als uitvaller zou tellen. Dan had Hamilton hem in Abu Dhabi beter gewoon vól een muur in kunnen rammen.
Daar ga ik ook ongeduldig op wachtenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar kijk ik nu wel naar uit inderdaad
Wtf lees ik🤨🤨quote:Op zondag 24 maart 2024 06:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe verlies je een auto?
Je autosleutels kunnen nog uit je zak vallen, maar je auto verliezen en dan doorlopen klinkt ongeloofwaardig
Haas op p10quote:Op zondag 24 maart 2024 06:30 schreef Nattekat het volgende:
- Stratencircuit
- Red Bull heeft een mindere zondag
- Zegereeks van Verstappen wordt verbroken door Sainz
- Russell crasht in de laatste ronde
Deja vu
Ja zo zeg je ook Talboo (Talbot) en niet Kapoo (Kapot)quote:Op zondag 24 maart 2024 06:32 schreef Tijn het volgende:
Interessant dat ze wel "Guenther" schrijven, maar niet "Huelkenberg".
You were fucking fast.quote:
dat was zonder deze uitvalactie ook wel geweestquote:Op zondag 24 maart 2024 06:33 schreef Jane het volgende:
Iig weten we nu zeker dat Max de rest van het seizoen met 10 sec extra per race gaat proberen te winnen.
Normaal zit hij bij Sky?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:31 schreef 3rr0r het volgende:
Van Toto horen we tenminste EXCUSES, Horner niet gehoord
Gelukkig rijden er bijna geen Noren en Finnen met moeilijke namenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:32 schreef Tijn het volgende:
Interessant dat ze wel "Guenther" schrijven, maar niet "Huelkenberg".
Zn remmen werden iets te warmquote:
Is er een keer een boeiende race, heb je het gemist?quote:
'extra', zei ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was zonder deze uitvalactie ook wel geweest
Ja, Hamilton ook. Brandje bij de remschijf.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef pmponer het volgende:
Het blijkt ook wel dat het met de benodigde fitheid wel meevalt met die F1 courreurs, wanneer je erin past is eigenlijk al genoeg.
Max, I know the brakes are shit, please drive the car.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:31 schreef 3rr0r het volgende:
Van Toto horen we tenminste EXCUSES, Horner niet gehoord
Jep helaasquote:
Laat staan Hongarenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig rijden er bijna geen Noren en Finnen met moeilijke namen
Guentherquote:
Manmanman, slecht dit.quote:
Watquote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef pmponer het volgende:
Het blijkt ook wel dat het met de benodigde fitheid wel meevalt met die F1 courreurs, wanneer je erin past is eigenlijk al genoeg.
Hoezo nou weer helaas hij wint het jaar heus wel hoor dit is tenminste wat afwisseling.quote:
En Rus ook ook al krijgt die wel een laatste plek op zn conto maar eigenlijk was ie de finish niet overquote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, Hamilton ook. Brandje bij de remschijf.
Op zoek naar een zitje voor volgend jaarquote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Carlos hoopt dat George ok is. Mooi gezegd.
Jij kijkt de sprintraces niet, dus jij mag helemaal niet klagen over mijquote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanman, slecht dit.
Niet alleen verzaak je om 5:00, maar je kijkt het niet eens terug voor je spoilers op zoekt
quote:Op zondag 24 maart 2024 06:34 schreef pmponer het volgende:
Is binnen 10% van de winnaar eindigen nooit.quote:
Ik zeg ook niet dat je dat zegt, je vraagt mij op wie ik zou stemmen, en ik leg uit waarom ik niet op Sainz stem.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat ik op hem zou stemmen omdat hij eerste rijdt, in zijn omstandigheden vind ik hem de beste vandaag. Norris werd geswapped, Alonso deed gewoon zijn ding, heb weinig bijzonders gezien verder van andere rijders.
Hoe wordt het weer vandaag?quote:
Dit had je geheel in eigen hand, ik heb nog een goed excuus.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij kijkt de sprintraces niet, dus jij mag helemaal niet klagen over mij
Stil protest op sprint races als iedereen dat nou doet stoppen ze er mee.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij kijkt de sprintraces niet, dus jij mag helemaal niet klagen over mij
Omdat het niet kloptquote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Ik riep het gister al maar iedereen werd wild.
Ik denk dat ie liever 1ste geworden wasquote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoezo nou weer helaas hij wint het jaar heus wel hoor dit is tenminste wat afwisseling.
Volgende week niet meer.quote:
Zoek ff uit voor mequote:
Zeeland meldt grauw, nat en grijs.quote:
Whut, is er Ramadan voor hem?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef 3rr0r het volgende:
Wish you good evening fasting with the boys
Ik functioneer niet als ik niet genoeg slaap heb gehad.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit had je geheel in eigen hand, ik heb nog een goed excuus.
Carlos bewijst dat die prima kan rijden met de omstandighedenquote:
Ah prima zomer weer dusquote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeeland meldt grauw, nat en grijs.
omdat het gewoon onzin is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Ik riep het gister al maar iedereen werd wild.
Nóg steeds geen excuus voor niet eens de race uitgesteld kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik functioneer niet als ik niet genoeg slaap heb gehad.
hier zit ook wat nattigheid op t raam... als het wel zonnig enzo wordt dan blijf ik beneden... als het rotweer wordt ga ik terug op bedquote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Utrecht meldt grijs en regen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hier hagelt het.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zit ook wat nattigheid op t raam... als het wel zonnig enzo wordt dan blijf ik beneden... als het rotweer wordt ga ik terug op bed
Carlos is ondanks de operatie nog steeds fit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Carlos bewijst dat die prima kan rijden met de omstandigheden
Geniet er maar van zodra de oorlog in Oekraļne klaar is gaan ze weer verder bakkeleien over het afschaffen van de zomertijd.quote:
Ga ik zo doenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nóg steeds geen excuus voor niet eens de race uitgesteld kijken.
Gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Geniet er maar van zodra de oorlog in Oekraļne klaar is gaan ze weer verder bakkeleien over het afschaffen van de zomertijd.
Nou Carlos heeft gewonnenquote:
Net al hagel gehad.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hier vandaag laatste mooie dag, 25 graden. Daarna een week regen en 15 graden.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hier hagelt het.
Dit had ik niet besteld he
Schijnbaar was het al gebeurt als de oorlog niet was gekomen maar dat kwam "even tussendoor".quote:
Moeten ze maar live kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Zwoerd het volgende:
Misschien even de tt veranderen? Dit kan een spoiler zijn voor mensen die straks wakker worden.
Ja gisteravond ook al, maart roert den infame staart.quote:
En daar heeft hij genoeg voor gedaan om op tijd fit te zijn.quote:
Dan moet je niet in een live topic willen kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Zwoerd het volgende:
Misschien even de tt veranderen? Dit kan een spoiler zijn voor mensen die straks wakker worden.
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef DX11 het volgende:
[..]
Schijnbaar was het al gebeurt als de oorlog niet was gekomen maar dat kwam "even tussendoor".
Boeiequote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kent de uitslag al, dan telt het niet meer.
Naarden is nog droog, maar wel erg grijs.quote:
Precies wat ik had voorspeld dus.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
En daar heeft hij genoeg voor gedaan om op tijd fit te zijn.
Die heeft echt niet twee week op bed gelegen hoor
Tja die titel komt dan ook langs in je myatquote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan moet je niet in een live topic willen kijken
quote:
Als ik de race later kijk, kom ik niet eerst hier kijken, maar mijd ik al het nieuws om niet gespoilerd te worden.quote:
Die heb ik gewoon live gekeken.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boeie![]()
Jij kende uitslagen van Jeddag en Bahrein ook al
Even van je telefoon/tablet/laptop af blijven denk ik dan.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:40 schreef DX11 het volgende:
[..]
Tja die titel komt dan ook langs in je myat
Oneensquote:Op zondag 24 maart 2024 06:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terechte opmerking
TT was al weg geweest als ie meer weg gaf
Vind hem vaag genoeg
Op zondag, terwijl de races op zaterdag warenquote:
Staat ook in myAt, dus zelfs als je niet IN het topic wil kijken wordt je gespoilerd.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hadden ze maar moeten kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:38 schreef Zwoerd het volgende:
Een tt kan je lezen zonder in het topic te kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja, gisteravond viel het er ook goed uit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja gisteravond ook al, maart roert den infame staart.
Op zaterdag. Beide races heb ik live live gezien.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zondag, terwijl de races op zaterdag waren
'De koning van Hispanje heb ik altijd geeerd'quote:
Geen bekers, in Australiė hebben ze frisbeesquote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef TweedeKlum het volgende:
NOR klaar voor het slopen van de bekers.
Als je niet gespoilerd wil worden kijk je éérst de race voor je online gaat.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat ook in myAt, dus zelfs als je niet IN het topic wil kijken wordt je gespoilerd.
Italiaanse is beter.quote:
Regie zit te slapenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:43 schreef Nizno het volgende:
dat ze zo door het volkslied heen bleren vind ik zo storend he...
Het is een live topicquote:Op zondag 24 maart 2024 06:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een tt kan je lezen zonder in het topic te kijken.
Australiė is vaak saaiquote:Op zondag 24 maart 2024 06:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
Geen enkel hoogtepunt te zien.Het is niet alleen verstappen die races maar matig maakt.
Boomerangs, die kan je weggooien maar komen weer terug, Norris kijkt wel uit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen bekers, in Australiė hebben ze frisbees
Hou eens op met elitair doen. Geen spoiler TTs bij vroege races, klaar.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je niet gespoilerd wil worden kijk je éérst de race voor je online gaat.
Ik vind ze überhaupt storend.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:43 schreef Nizno het volgende:
dat ze zo door het volkslied heen bleren vind ik zo storend he...
Elitairquote:Op zondag 24 maart 2024 06:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou eens op met elitair doen. Geen spoiler TTs bij vroege races, klaar.
Daarom is het ook eeuwig zonde dat het de openingsrace niet meer is. Dat was de perfecte manier om er toch nog wat van te maken.quote:
Elitair doenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat een regel? En waarom dan alleen bij vroege races? En wanneer is een race vroeg?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je ernaar moest vragen, is het vroeg.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is dat een regel? En waarom dan alleen bij vroege races? En wanneer is een race vroeg?
Zoveel vragen.
Omdat het een kleine moeite is om rekening te houden met het uitslaapvolk.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is dat een regel? En waarom dan alleen bij vroege races? En wanneer is een race vroeg?
Zoveel vragen.
Vorige editie niet bepaaldquote:
Iedere keer als ik dat hoor, krijg ik kortsluitingquote:
7.00.quote:
Russell was te laat met zijn crash om een herhaling van vorig jaar te krijgenquote:
Kunstmatig 'spannend' door een belachelijke late staande start tegen de laagstaande zon in. Zo kan iedereen het.quote:
Is wel zo, maar dat gold natuurlijk ook voor de eerste 2 circuits. Tijd voor een keer een echte racequote:
Wat elitair dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedere keer als ik dat hoor, krijg ik kortsluiting
Het klopt gewoon niet.
Als ze het slim inplannen kan men nog even snel de appendix eruit laten halen voor volgende race.quote:
Nou heb jij dat op zich al snel natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Dat is een mening.quote:
Nu al Suzuka?? What the fuck??quote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Héquote:Op zondag 24 maart 2024 06:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou heb jij dat op zich al snel natuurlijk
Ik kan me herinneren dat de GP van Japan wel vroeg in het seizoen was.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Tsk, pirelli moet fatsoenlijke regenbanden makenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Misschien beter dan in het regen seizoen
Dat gaat toch automatischquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet ik nou helemaal m'n bed uit om de nabeschouwing te starten. Fix dat eens F1TV.
F1Tv over je telefoon chromecasten? #lekkerluiquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet ik nou helemaal m'n bed uit om de nabeschouwing te starten. Fix dat eens F1TV.
Er bestaan al minstens 50 jaar tv's met afstandsbediening.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
feitquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Tijn het volgende:
Maar serieus indrukwekkend van Ferrari dat ze dit niet vergooid hebben!
die gaat bij mij automatisch overquote:Op zondag 24 maart 2024 06:51 schreef Nattekat het volgende:
Nelson dacht dat het de rechter motor was eerstquote:Op zondag 24 maart 2024 06:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga de race terugkijken met viaplay commentaar om te horen hoe die nitwits reageren op max zijn uitvalbeurt
Echt wtf wat een explosie was dat joh.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
Dat stukje waar Max zijn rem ploft in de pits is wel memewaardig
Guido zegt net dat het de band wasquote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
Die kun je beter afdrogenquote:
Dat die Mercedessen het een rocketship noemen betekent niet dat het een vliegtuig is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nelson dacht dat het de rechter motor was eerst
Wat ben je nou voor een f1 mod man?quote:
De enige die zijn best deed om op te stijgen was Georgequote:Op zondag 24 maart 2024 06:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat die Mercedesen het een rocketship noemen betekent niet dat het een vleigtuig is.
Alsof de auto chili con carne heeft gegeten en op de pot zit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:54 schreef Perox het volgende:
- niet live kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga de race terugkijken met viaplay commentaar om te horen hoe die nitwits reageren op max zijn uitvalbeurt
wat eenquote:
Logan had het niet beter gedaanquote:Op zondag 24 maart 2024 06:57 schreef Nizno het volgende:
Maar goed dat ze Logan opgeofferd hebben voor punten voor Albon
daarom zeg ik ook goedquote:
Deze auto is wel heel gebleven, dat is al winstquote:Op zondag 24 maart 2024 06:57 schreef Nizno het volgende:
Het was dus een inside job om Albon te beschermen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:57 schreef Nizno het volgende:
tis hier al irritant lichtquote:Op zondag 24 maart 2024 06:58 schreef Managarm het volgende:
Zo ontbeten, tijd om BG3 aan te slingeren, wachten tot het licht gaat worden voordat ik iets kan doen.
Ik kijk via F1TV, dus Viaplay kijkcijfers opkrikken gaat nietquote:Op zondag 24 maart 2024 06:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- niet live kijken
- jezelf spoileren
- Viaplay kijkcijfers opkrikken
3 strikes, out
Hier ook. Ben bang dat het vandaag niet lichter gaat worden, met dit schijtweer.quote:
dit vindt mijn demente hond ookquote:
Ik werd gewekt door de kattenquote:Op zondag 24 maart 2024 06:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit vindt mijn demente hond ook
die wil niet meer slapen nu
moeten we nu medelijden met je hebben?quote:
Het gesnor van die katten is ongeveer wel gelijk aan het geluid van de huidige generatie F1-motoren, dus ik begrijp de vergissintg.quote:
Neh, ze zijn ideale wekdienst voor volgende week. Ze willen graag om 7 uur hun voer hebben.quote:
Dank U.quote:
de twee tm zes zijn leuker om te kijken als Max gewoon voorop reestquote:Op zondag 24 maart 2024 07:01 schreef Jane het volgende:
Maar goed, de enige echte leuke races zien we dus pas als Max wel meedoet, maar niet van pole vertrekt en/of met regen.
Regenraces zijn altijd leuk.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:01 schreef Jane het volgende:
Maar goed, de enige echte leuke races zien we dus pas als Max wel meedoet, maar niet van pole vertrekt en/of met regen.
Die hebben toch na een kwartier hun tv uitgezet nadat ze veel te vroeg wakker zijn geworden om Max te zien winnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met de successupporters.
Wisselend weer, nog beter. Zoals Zandvoort vorig jaar.quote:
Dan komen de races toch in de 4th dimensionquote:
Sainz wint door zn blinde darm er uit te halen en zo gewicht te verliezen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:02 schreef Perox het volgende:
Yuki is zo freaking klein elke keer verbaas ik me.
Moet je je eens voorstellen hoe weinig medelijden ik dan met jou heb.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hebben toch na een kwartier hun tv uitgezet nadat ze veel te vroeg wakker zijn geworden om Max te zien winnen.
Maar die kan weer niet over het stuur kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sainz wint door zn blinde darm er uit te halen en zo gewicht te verliezen.
Maar Yuki zou toch veel minder gewicht hebben lijkt me
Moet Jos even langskomen om hem draai om de oren te gevenquote:
Ericssonquote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
Alonso mag naar de stewards voor de crash van Russell
https://www.fia.com/sites(...)0with%20Car%2063.pdf
Ik kijk gewoon de complete racequote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe weinig medelijden ik dan met jou heb.
Yuki had al een compensatiegewicht in de auto, Sainz nog niet. De blinde darm moest nog worden gewogenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sainz wint door zn blinde darm er uit te halen en zo gewicht te verliezen.
Maar Yuki zou toch veel minder gewicht hebben lijkt me
Ach, Mercedesfanboy Herbert is steward, dan wordt het een straf.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
Ik las iets over een brake-testquote:
Terwijl je de uitslag al weetquote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yuki had al een compensatiegewicht in de auto, Sainz nog niet. De blinde darm moest nog worden gewogen
Gewoon omdat het kanquote:
eckte F1 fanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
eckte F1 fan
Echte F1 fans kijken liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets minder echte F1 fans kijken uitgesteld na de uitslag te vermeden te hebben
Nepfans zoeken de uitslag op en 'kijken' daarna pas100.000 katjes
Fuck the EBU!
whut?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |