Omdat het niet kloptquote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Ik riep het gister al maar iedereen werd wild.
Ik denk dat ie liever 1ste geworden wasquote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoezo nou weer helaas hij wint het jaar heus wel hoor dit is tenminste wat afwisseling.
Volgende week niet meer.quote:
Zoek ff uit voor mequote:
Zeeland meldt grauw, nat en grijs.quote:
Whut, is er Ramadan voor hem?quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef 3rr0r het volgende:
Wish you good evening fasting with the boys
Ik functioneer niet als ik niet genoeg slaap heb gehad.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit had je geheel in eigen hand, ik heb nog een goed excuus.
dat George het weer vernaggeldquote:
Carlos bewijst dat die prima kan rijden met de omstandighedenquote:
Ah prima zomer weer dusquote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeeland meldt grauw, nat en grijs.
omdat het gewoon onzin is.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Ik riep het gister al maar iedereen werd wild.
Nóg steeds geen excuus voor niet eens de race uitgesteld kijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik functioneer niet als ik niet genoeg slaap heb gehad.
hier zit ook wat nattigheid op t raam... als het wel zonnig enzo wordt dan blijf ik beneden... als het rotweer wordt ga ik terug op bedquote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Utrecht meldt grijs en regen.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hier hagelt het.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zit ook wat nattigheid op t raam... als het wel zonnig enzo wordt dan blijf ik beneden... als het rotweer wordt ga ik terug op bed
Carlos is ondanks de operatie nog steeds fit.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Carlos bewijst dat die prima kan rijden met de omstandigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |